iOS13 - Telenor

 
gehringj
 
Avatar
 
 
gehringj
Az összes posztok száma:  7
Csatlakozva  07-02-2009
 
 
 
10 October 2019 20:30
 

Amióta kijött az iOS13 (a legfrissebb van teleptve) a feleségem telefonján (iPhone 8) és az enyémen is (iPhone X) elveszik a hálózat kb napi 1-2 alkalommal. (Telenor). Bementem az ügyfélszolgálatra, kicserélték mindkettőnk SIM kártyáját, de javulás nem tapasztalható, ugyanúgy néha megjelenik a “Nincs szolgáltatás” üzenet. Természetesen olyan helyen, ahol tudjuk, hogy van. Egyetlen esetben nem veszti el a hálózatot a két készülék. Amikor a hálózatválasztásnál az automatikus opciót kikapcsolom és manuálisan kiválasztom a Telenort. Ilyenkor nincs gond. Tapasztalt valaki hasonlót? Vagy esetleg tippek, hogy mi lehet a megoldás? Köszönöm szépen.

 
faczan
 
Avatar
 
 
faczan
Az összes posztok száma:  213
Csatlakozva  07-05-2012
 
 
 
13 October 2019 15:56
   
 
 
 

Apróhirdetések

Hírek

88%-on áll az iOS 12

2019. 08.12. @ 12:18
0