Paragon NTFS használatával probléma - segítséget szeretnék kérni!

 
Orcus82
 
Avatar
 
 
Orcus82
Az összes posztok száma:  2
Csatlakozva  29-09-2019
 
 
 
29 September 2019 18:07
 

Letöltöttem és megvásároltam a Paragon NTFS programot. Amíg nem volt a gépen, a Macbookom felismerte a külső vinyót, csak másolni nem tudtamrá ugye a formátum miatt.
Miután letöltöttem és aktiváltam a programot, többsöri újraindítát követően sem látja a gép egyáltalán a külső lemezt.
Nem értem, mi lehet a baj, segítsetek kérlek!

 
Lukather
 
Avatar
 
 
Lukather
Az összes posztok száma:  1159
Csatlakozva  18-10-2008
 
 
 
29 September 2019 22:30
 

A Paragon support oldala szerint két esetben fordulhat elő ilyen.

1. A lemez nem megfelelően lett leválasztva és megsérült a fájlrendszer. Ha a macOS lemezkezelőjében látszik a meghajtó akkor próbálj meg rajta lefuttatni egy elsősegélyt. Ha az elsősegély lefutott szabályosan válaszd le és távolítsd el a külső eszközt a gépből, majd csatlakoztasd újra. Ha ez volt a probléma oka, akkor most szabályosan fel kell csatolódnia a külső eszköznek.

2. A szoftver nem lett megfelelően aktiválva. A Rendszerbeállítások/NTFS for Mac/Info alatt ellenőrizd le, hogy az adatok megfelelően lettek kitöltve, illetve az online aktiváció sikerrel zárult.

 
Orcus82
 
Avatar
 
 
Orcus82
Az összes posztok száma:  2
Csatlakozva  29-09-2019
 
 
 
01 October 2019 07:36
 

Köszönöm, újratelepítettem a prograot, így már jó!

 
   
 
 
 

Apróhirdetések

Hírek

88%-on áll az iOS 12

2019. 08.12. @ 12:18
0