MS Office aktiválva, másik felhasználónál mégsem aktív

 
toths1952
 
Avatar
 
 
toths1952
Az összes posztok száma:  6
Csatlakozva  01-03-2016
 
 
 
01 April 2019 14:12
 

Lehet, hogy a válasz triviális, de - bármennyire keresem már egy ideje - nem tudom megoldani.
Egyik felhasználói fiókban - rendszergazdai jogokkal - aktiválva van az Office. Ha másik felhasználó jelentkezik be, s indítaná pl. a Wordöt, az aktiválási folyamat indul el. Ez normális?
Alig értek a MAC-hez, Windowsban pedig úgy van, hogy ha a gépre telepítve van az Office, azt minden felhasználó használhatja.
Kérem a hozzáértők segítségét!

 
Czo
 
Avatar
 
 
Czo
Az összes posztok száma:  1644
Csatlakozva  02-09-2005
 
 
 
01 April 2019 16:16
 

Az Office liszensz felhasznalokra szol. Ha egy gepet tobben hasznalnak (tehat tobb felhasznalot hoztal rajta letre, akkor ha jogszeru akarsz lenni, minden felhasznalonak vasaroltal 1-1 liszenszt), akkor annyi peldanyban kell a liszenszt megvasarolni, ahany felhasznalo hasznalni fogja (ez mind a ket platformon igy van, viszont Windows alatt nem ker tobbszori aktivalast, tehat “meg tudod cheatelni”, de attol nem lesz jogszeru).

 
 
   
 
 
 

Apróhirdetések

Hírek

Egy nagy adag iPhone pletyka

2019. 05.21. @ 02:00
1