Lehet, hogy a válasz triviális, de - bármennyire keresem már egy ideje - nem tudom megoldani.
Egyik felhasználói fiókban - rendszergazdai jogokkal - aktiválva van az Office. Ha másik felhasználó jelentkezik be, s indítaná pl. a Wordöt, az aktiválási folyamat indul el. Ez normális?
Alig értek a MAC-hez, Windowsban pedig úgy van, hogy ha a gépre telepítve van az Office, azt minden felhasználó használhatja.
Kérem a hozzáértők segítségét!
Az Office liszensz felhasznalokra szol. Ha egy gepet tobben hasznalnak (tehat tobb felhasznalot hoztal rajta letre, akkor ha jogszeru akarsz lenni, minden felhasznalonak vasaroltal 1-1 liszenszt), akkor annyi peldanyban kell a liszenszt megvasarolni, ahany felhasznalo hasznalni fogja (ez mind a ket platformon igy van, viszont Windows alatt nem ker tobbszori aktivalast, tehat “meg tudod cheatelni”, de attol nem lesz jogszeru).