Almárium/Apple szerviz… :(

 
BRinyo
 
Avatar
 
 
BRinyo
Az összes posztok száma:  2620
Csatlakozva  14-02-2005
 
 
 
08 October 2008 21:04
 

Elektronikai gyártásban dolgoztam több mint 5 évig. 1 soron 1 óra állás kb 4k EUR veszteség volt. Felelős voltam a pótalkatrészek rendelkezésre állásáért, meg a karbantartási folyamatokért. A gépeink értéke darabonként volt kb fél millió EUR. Volt belőlük kb 90db 14 gyártósoron. Ha egy is meghibásodott, akkor leállt az egész sor.
A gépek gyártója a siemens volt. A siemens-nek volt pár órája bizonyos alkatrészek leszállítására. Bizonyosak pedig napokba teltek. Az ilyenekből mi rendeltünk be extra darabokat a raktár költségeinek megfelelően. Volt amit nem lehetett, de volt egy félmillió EUR-os raktárkészlet - tehát kb 1 gép.
Ez alapján 2 dolgot mondhatok:
1., Az apple garis szolgáltatása nem nulla, hanem mínusz egy.
2., Aki apple gépet vesz az vegyen mindjárt a fődarabokból 1-1 db-ot és akkor nem kell paráznia.
Így is olcsó? Na ugye hogy jobb a mezei pc winfossal - bizonyos keretek között. Persze, az összeszerelt gépeknél sem jobb a szitu. Ott is van 2-3 hét átfutási idő. Pláne vidéken, ahol szinte csak hetente-kéthetente járnak áruért. De ott is benyeli 1-2 cég az extra utat…

 
pepusz
 
Avatar
 
 
pepusz
Az összes posztok száma:  28
Csatlakozva  23-09-2005
 
 
 
08 October 2008 21:09
 

Jah meg a masik szurnyu dolog, ugye hogy az apple nem engedi versenybe a szervizeket, mivel nincs lehetoseg masikat nyitni, mondjuk amelyik europai modon csinalna rendes raktar keszletet maganak es nem ilyen balkani korulmenyek kozott lenne.

 
BRinyo
 
Avatar
 
 
BRinyo
Az összes posztok száma:  2620
Csatlakozva  14-02-2005
 
 
 
08 October 2008 21:13
 

“Azt mondjuk hozzateszem, hogy szvsz egy tisztesseges indulo raktarkeszletet pont az apple-nek kene biztositania ingyen.
Btw ha meg igy mukodik a rendszer ahogy irod akkor annak a seggebe aki tehet errol annak egesz nyugodtan fel lehetne tolni egy 17”-es mbp-t…kinyitva. “
Ez így igaz. A mi esetünkben pl a siemens adott egy ajánlott indulókészletet, amihez rendelgettük a meglátásunk szerinti szükséges darabokat. Ezt hívják raktármenedzsmentnek…
Azt a 17es laptopot meg már csak a feldugás után nyittatnám ki vmi pneumatikus módon… :D

 
BRinyo
 
Avatar
 
 
BRinyo
Az összes posztok száma:  2620
Csatlakozva  14-02-2005
 
 
 
08 October 2008 21:20
 
pepusz - 08 October 2008 09:09 PM

Jah meg a masik szurnyu dolog, ugye hogy az apple nem engedi versenybe a szervizeket, mivel nincs lehetoseg masikat nyitni, mondjuk amelyik europai modon csinalna rendes raktar keszletet maganak es nem ilyen balkani korulmenyek kozott lenne.

Erre tudom idézni az ex-kolléga tapoasztalatait. Amerikai gépeknek még doksija sem volt, nekünk a németek meg mindent kidolgoztak fullosan. De ha gond volt nagyritkán, akkor egy párperces telefonálással megvolt a pontos alkatrészkód. Míg a kolléga szinte többször kommunikált naponta az amcsi gyártó holland képviseletével. Szóval cégek között is vannak nagy különbségek. Az apple szerintem ebben nagyon rugalmatlan és gyenge…

 
Pdudas
 
Avatar
 
 
Pdudas
Az összes posztok száma:  710
Csatlakozva  21-09-2005
 
 
 
08 October 2008 22:04
 

Az apple egy kalap szar a garancia tekintetében…

Iphone fanok hogy fognak sipákolni, mikor az egy éves gari lejárta után a legkisebb javítás is 55e lesz…..

Mert ennyi egy Iphone fődarab csere. Kis hazánkban a kijelző töréstől az akku cseréig mindent fődarab cserével javítanak. Ami minimum 55e+fa.

 
esõjáró
 
Avatar
 
 
esõjáró
Az összes posztok száma:  6748
Csatlakozva  24-07-2005
 
 
 
08 October 2008 22:27
 
Notesz - 08 October 2008 08:57 PM

...
Az a gáz, hogy közben jelentkezett nálam is a szériahibás burkolatrepedés. A gép még éppen garis, de már be sem merem vinni. Ez lehet eltartana pár hónapig.

Én szeptember elején vittem be a Starkinghoz szintén repedéssel, lepapíroztuk, majd szólnak. Tegnap írtam nekik, kiváncsi vagyok, hogy mikor tudnak válaszolni. A repedés persze letört, van egy csini lyuk a gépemen. Igényes. Már nem viszem magammal a gépet, mert én égek az Apple helyett. Nagyon elszomorító a helyzet, és én még szerencsés vagyok, mert tudok dolgozni a gépemen.

 
hoarDER
 
Avatar
 
 
hoarDER
Az összes posztok száma:  45
Csatlakozva  30-07-2006
 
 
 
08 October 2008 23:07
 

Notesz
Elég ha a sn-t elküldöd emailban az Almáriumba, és ők megrendelik ez alapján a topkézt.
Ha megérkezik szólnak és bevisze és kb 3 perc alatt kicserélik, megvárhatod.
Sajnos az itthoni Apple viszonyok nem csak abban különböznek a bécsi út másik oldalán lévőkhöz képest, hogy Magyarországon vagyunk. Ez az egyik probléma. A másik az, hogy a helyi nagyker tulajdon viszonyai sem olyanok mint az előbb említett helyeken.

 
galgogergo
 
Avatar
 
 
galgogergo
Az összes posztok száma:  1246
Csatlakozva  30-08-2007
 
 
 
09 October 2008 03:06
 

Hmmm… Én győri vagyok, tehát nekem Bécs ugyanannyira van, mint Budapest. A laptopokra elvileg ugye ott a világgari…
Tehát az itthon vett Macbookomat én nyugodtan vihetem Bécsbe is, nem??

 
 
pepusz
 
Avatar
 
 
pepusz
Az összes posztok száma:  28
Csatlakozva  23-09-2005
 
 
 
09 October 2008 03:12
 

de
en kint voltam a nyaron 10napot belgiumban, megcsnaltak volna 1 het alatt, (mbp kopas, tolto, venti) csak eppen szabadsagon volt a 4bol 3 szervizes es nemtudta igerni most az 1hetet…. amugy eleg oda csak a szamla amin van szeria szam….

 
ScoTTT
 
Avatar
 
 
ScoTTT
Az összes posztok száma:  184
Csatlakozva  27-03-2008
 
 
 
09 October 2008 03:41
 
pepusz - 09 October 2008 03:12 AM

de
en kint voltam a nyaron 10napot belgiumban, megcsnaltak volna 1 het alatt, (mbp kopas, tolto, venti) csak eppen szabadsagon volt a 4bol 3 szervizes es nemtudta igerni most az 1hetet…. amugy eleg oda csak a szamla amin van szeria szam….

Oda keszulok en is. Pontosan hol voltal?
Adok magamnak egy lehetoseget es elviszem Budapestre, de mar elore levelben szoltak, hogy nem fgo menni.
A kepernyon neha elmegy a szin. Ha megmozgatom, akkor visszajon. (Macbook Pro 15, 5 honapos)

 
pepusz
 
Avatar
 
 
pepusz
Az összes posztok száma:  28
Csatlakozva  23-09-2005
 
 
 
09 October 2008 03:48
 

Nicaise Benoît     Mac Line          Apple Premium Reseller
_____________________________________________________________
Sales Engineer       Mac Line City2       Your Most Convenient Local Partner
Tel:  02 219 44 44     Fax: 02 219 44 40 .(JavaScript must be enabled to view this email address) 

Rue Neuve 123 Nieuwstraat - Bruxelles 1000 Brussel
Open from monday to saturday 10h00 -19h00
_____________________________________________________________
DISCOVER OUR NEW WEBSITE :iStore Mac Line

itt

 
whitezo
 
Avatar
 
 
whitezo
Az összes posztok száma:  57
Csatlakozva  07-03-2008
 
 
 
09 October 2008 03:56
 

Szintén MacBook repedt topcase csere malmozás itthon.. túl az 1 hónapon.. Ment levél, telefont nem pazarlok rájuk. Gondolom azért is költöztek ki a rákba h helyszínen se nagyon keressék őket ha nem muszáj :P. Nagyon szimpatikus a régi helyszínen “hagyott” úriember is… készségessége bicskanyitogató.

Viszont már a fórum olvasgatása előtt elkezdett érlelődni bennem a kétely (sőt aggály), h egy ilyen kompetens cégre rá merjem-e egyáltalán bízni a gépemet—ha neadj’isten meg is jön az a topcase :-S. Hihetetlen.

 
gyiik
 
Avatar
 
 
gyiik
Az összes posztok száma:  2464
Csatlakozva  23-02-2005
 
 
 
09 October 2008 13:39
 

Notesz: nem kell bevinni, a viszonteladódad nyaggasd. 2-3 kép a repedésről, számláról, mondod neki: tessék megrendelni. Nem adod be a gépet mert munkaeszköz. Ha meglesz szoljon. És írod, hogy sürgősen intézze, mert a garancia hamarosan lejár és nem szeretnél kifutni az időből és utána a fogyvédelemnek bizonygatni, hogy ki a hibás.

 
 
BRinyo
 
Avatar
 
 
BRinyo
Az összes posztok száma:  2620
Csatlakozva  14-02-2005
 
 
 
09 October 2008 21:05
 

Ilyenkor hol van gábriel? :D

 
-=Ninja=-
 
Avatar
 
 
-=Ninja=-
Az összes posztok száma:  439
Csatlakozva  29-01-2006
 
 
 
09 October 2008 23:23
 

Brinyo: Gábriel már nem az apple csapatát erősíti.

 
 
BRinyo
 
Avatar
 
 
BRinyo
Az összes posztok száma:  2620
Csatlakozva  14-02-2005
 
 
 
10 October 2008 01:23
 

Ejnye. Akkor most már nem is fogja olyan vérmesen védeni az apple csapatát?

 
micless
 
Avatar
 
 
micless
Az összes posztok száma:  409
Csatlakozva  08-12-2007
 
 
 
10 October 2008 02:09
 

Nekem elszállt a macbook vincsije (szériahibás hitachi) és miután előtte már hónapokig olvasgattam a hazai szervíz megoldásokról, inkább vettem egyet magamnak, saját pénzemen, és betettem. Természetesen garis volt a macbook. Na azt vincsit szívesen feldugnám valakinek a seggébe. Írtátok előrébb, hogy nem tud az apple erről szinte semmit, mert nem kommunikálnak csak a szervizekkel, azok meg természetesen nem mondják el, hogy milyen szarul csinálnak mindent. http://www.wewantappleservicehungary.com talán segítene. Ezt a topicot kompletten lefordítani nekik, hagy olvassák el, milyen elégedettek az emberek akikből élnek. Hátha a körmükre koppintanának.

 
Narayan
 
Avatar
 
 
Narayan
Az összes posztok száma:  1502
Csatlakozva  04-07-2006
 
 
 
10 October 2008 03:06
 

csak hogy jót is olcassatok, másfélhéttel ezelőtt (kb) bevittem az asszony MacBookját az Apple Cornerbe, mert berepedt
a szokásos helyen a case (gari már nincs rajta) felvették amunka lapot és az mondták, hogy egy 3 hétre azért számítsak.
Tegnap telefonáltak, hogy, lehet menni a cserére, ma elmentem és 20 perc alatt meg is vóóót a csere….

 
Bachman
 
Avatar
 
 
Bachman
Az összes posztok száma:  27461
Csatlakozva  08-12-2003
 
 
 
10 October 2008 04:47
 
micless - 10 October 2008 02:09 AM

http://www.wewantappleservicehungary.com talán segítene.

Igencsak meglepődnék rajta…

 
micless
 
Avatar
 
 
micless
Az összes posztok száma:  409
Csatlakozva  08-12-2007
 
 
 
10 October 2008 14:29
 

Ezesetben az apple nyaljon be. Szemetek. Mi meg itt rajongunk értük, holott a 2 dolog (termék, szervíz) együtt jár, és együtt határozza meg a cégről alkotott véleményt is.

 
Odin
 
Avatar
 
 
Odin
Az összes posztok száma:  822
Csatlakozva  25-07-2005
 
 
 
10 October 2008 14:33
 

Ezért csináltam meg még eddig mindent magamnak. Lehet hogy ráment egy estém vagy egy teljes délutánom de senkire nem kellett várnom, és ami a legfontosabb idegeskednem.

 
 
zozo2001hu
 
Avatar
 
 
zozo2001hu
Az összes posztok száma:  1616
Csatlakozva  10-09-2004
 
 
 
17 October 2008 04:01
 

Gyerekek olvasván ezt a topicot nekem az jött le, hogy iszonyat sok a repedt macbook itten, ennyire gyengus ez a műanyag kialakítás egyes estekben, vagy ütitek veritek ezeket a szerencsétlen jószágokat?:)

Egy biztos, éppen időben érkezik az alu macbook, hátha azzal kevesebb topcase probléma lesz!

 
 
Pdudas
 
Avatar
 
 
Pdudas
Az összes posztok száma:  710
Csatlakozva  21-09-2005
 
 
 
17 October 2008 12:27
 

Narayan: legalább ingyen cserélték?
Elnézést is kértek a kellemetlenségekért?

Jobb helyeken ez a minimum…

 
JumperOS
 
Avatar
 
 
JumperOS
Az összes posztok száma:  103
Csatlakozva  19-04-2008
 
 
 
17 October 2008 21:30
 

Én kb egy hónapja jártam az Almáriumnál szegény repedt Macbook-ommal, és azóta semmi, néma csend és hullaszag! Nem tudom meddig várjak még…..

 
 
gyiik
 
Avatar
 
 
gyiik
Az összes posztok száma:  2464
Csatlakozva  23-02-2005
 
 
 
18 October 2008 12:53
 

mondjuk semeddig? Tessék asztaltborogatni…

 
 
ANTIpc
 
Avatar
 
 
ANTIpc
Az összes posztok száma:  1444
Csatlakozva  05-12-2003
 
 
 
18 October 2008 15:09
 
zozo2001hu - 17 October 2008 04:01 AM

Gyerekek olvasván ezt a topicot nekem az jött le, hogy iszonyat sok a repedt macbook itten, ennyire gyengus ez a műanyag kialakítás egyes estekben, vagy ütitek veritek ezeket a szerencsétlen jószágokat?:)

Egy biztos, éppen időben érkezik az alu macbook, hátha azzal kevesebb topcase probléma lesz!

Az alu macbook talan nem is eloxalt alu lesz, hanem festett muanyag/badogdoboz, na az lesz am az igazi mikor pattog le a festek, meg szurke lesz az ember keze tole.
Nemkomolyanvenni ;)

 
 
vadjak
 
Avatar
 
 
vadjak
Az összes posztok száma:  83
Csatlakozva  02-01-2008
 
 
 
18 October 2008 17:28
 

Kb egy hete jártam az almáriumban én is repedt macbook(top- és bottom case) és hibás combo drive elvileg megrendelték az alkatrészeke. Kíváncsi leszek a beígért két hét igaz lesz-e….. (Még jó hogy 150 méterre lakok az almáriumtól, ha nem lesz csere alkatrész mindennap a nyakukra járok:D:D:D)

 
 
szabyyy
 
Avatar
 
 
szabyyy
Az összes posztok száma:  434
Csatlakozva  18-05-2007
 
 
 
18 October 2008 19:31
 

Csak h jót is halljatok! :D

Én teljesen elégedett voltam az almárium-mal, vagy inkább a sráccal aki a gépemet csinálta, mert egy nagyon lelkiismeretes megbízható ember, minden tiszteletem az övé. Pedig nem kis munka volt (alaplapcsere). Azt bizton állíthatom, hogy aki MBP-t visz oda javíttatni, az nem fog csalódni sem a hozzáállásban, sem az elvégzett munka minőségében.

Az alkatrészek beszerzésének az ideje pedig nem rajtuk múlik, ebbe bele kell törődni.

Köszönöm!

 
 
esõjáró
 
Avatar
 
 
esõjáró
Az összes posztok száma:  6748
Csatlakozva  24-07-2005
 
 
 
06 November 2008 18:22
 

Na, sikeresen belefutottam az új szervízrendszer hátrányába. Sztori röviden:

MacBook elreped, szeptember elején megrendelt topcase október 15-én befut, de gyerek beteg, őszi szünet stb, csak most tudnám elvinni a gépet javíttatni. Időközben életbe lépett az új rend, tehát 3-5 napra gép lead, aztán megy érte boldogan, háttérben rózsás arcú fiúk és leányok lobogtatják mosolyogva a felpántlikázott újkenyeret. Cseregép nincs, lehet szépirodalmat olvasgatni széles fotelek mélyébe bújva, forró tea mellett.

A Starkinges kolléga nagyon kedves volt, úgyhogy arra jutottunk, hogy külső ház beszerez, vinyó beletesz, iMac G5-ről dolgozik, Jókai vár. De mit csinál az, akinek nincsen még egy Macje a mellényzsebében?

 
vadjak
 
Avatar
 
 
vadjak
Az összes posztok száma:  83
Csatlakozva  02-01-2008
 
 
 
06 November 2008 18:29
 

Én is megkaptam a levelet az Almáriumtól. okt. 13-án lett leadva a rendelés(top-case, bottom-case, combo-drive). Tegnap előtt beszéltem velük telefonon, hogy mi a helyzet megjöttek-e az alkatrészek. Akkor azt mondták még nem érkezett meg és amint megjön hívnak beviszem a macbookom és cserélik rögtön, mert nem szeretnék tovább húzni a dolgot és nem akarnak kényelmetlenséget okozni. Erre tegnap jön a mail az új rendszerről. Ma felhívtam őket mondom akkor mi legyen megjött-e az alkatrész és hogy mi ez az új rendszer. Kedves almáriumi dolgozó azt válaszolta, hogy vigyem be és majd 4 nap múlva menjek érte.

Azért durva 15-én változott meg a rendszer és két napja beszéltem velük akkor ezt nem közölték mai hívásnál pedig már igen.

Vicc ez az almárium….Nem bízok bennük széria számokat felír teljes adatmentés…hétfőn viszem…majd leírom a fejleményeket.

 
 
Handras
 
Avatar
 
 
Handras
Az összes posztok száma:  7335
Csatlakozva  28-12-2003
 
 
 
06 November 2008 18:39
 

“De mit csinál az, akinek nincsen még egy Macje a mellényzsebében?”

Csak halkan jegyzem meg, hogy ez USA-ban sincs maskepp. Fedexel elkuldod a gepet az Apple-nek, ok meg 5 nap mulva visszakuldik a javitott gepet.

Azt se felejtsuk el, hogy mostantol elvileg egy alaplapcsere, vagy egy monitor csere is meglesz 5 nap alatt, ami azert nem rossz hir. Nekunk most csereltek egy halott 30-as cinema displayt 4 nap alatt, ez regen akar 2-4 hetig is eltartott.

 
esõjáró
 
Avatar
 
 
esõjáró
Az összes posztok száma:  6748
Csatlakozva  24-07-2005
 
 
 
06 November 2008 18:40
 

Egyébként mindent összevetve azt hiszem, hogy jobb lesz az új rendszer. Persze nagyon idegesítő, amikor egy húszperces javítás 3-5 napig tart, de a régi standardnak mondható hat héthez képest ez maga a mennyország…

iJoe-nak van egy elég ironikus postja a helyzetről:
http://web.mac.com/josephbirincsik/iJoe_oldalai/Napló_3.0/Entries/2008/10/23_Szerviz_változások_I..html

 
esõjáró
 
Avatar
 
 
esõjáró
Az összes posztok száma:  6748
Csatlakozva  24-07-2005
 
 
 
06 November 2008 18:42
 

Igen Handras, igazad van. Ez a topcase csere egy elég szerencsétlen konstelláció. :)))

 
Karsa
 
Avatar
 
 
Karsa
Az összes posztok száma:  901
Csatlakozva  29-09-2004
 
 
 
06 November 2008 19:12
 

Október 21 óta ott a gépem. figyelem a HIBA okát sem tudták ennyi idő alatt kideríteni?
Jo hogy 1 hét alatt megjon az alkatresz de kurvara leszarom ha fogalmuk sincs h mia a baja. megyek fel is hívom őket.

 
kmate
 
Avatar
 
 
kmate
Az összes posztok száma:  311
Csatlakozva  04-08-2008
 
 
 
06 November 2008 20:08
 

Sziasztok!Meg tudná nekem valaki adni az Almárium pro e mail címét!A honlapjukon nincs megadva csak üzenetet lehet küldeni ami mellett megadod a saját email címedet, erre sajnos nekem nem válszolnak.
Köszönöm.

 
netman
 
Avatar
 
 
netman
Az összes posztok száma:  162
Csatlakozva  29-07-2007
 
 
 
07 November 2008 05:19
 
esőjáró - 06 November 2008 06:40 PM

Egyébként mindent összevetve azt hiszem, hogy jobb lesz az új rendszer. Persze nagyon idegesítő, amikor egy húszperces javítás 3-5 napig tart, de a régi standardnak mondható hat héthez képest ez maga a mennyország…

iJoe-nak van egy elég ironikus postja a helyzetről:
http://web.mac.com/josephbirincsik/iJoe_oldalai/Napló_3.0/Entries/2008/10/23_Szerviz_változások_I..html

A poszt tényleg remek, de szerintem ez az új rendszer se lesz jó. Négy nap. Igen, papíron. De kit érdekel, ha gyakorlatban nem? :)

kmate - 06 November 2008 08:08 PM

Sziasztok!Meg tudná nekem valaki adni az Almárium pro e mail címét!A honlapjukon nincs megadva csak üzenetet lehet küldeni ami mellett megadod a saját email címedet, erre sajnos nekem nem válszolnak.
Köszönöm.

info kukac atöbbitmegnyilvántudod.hu :)

—-

Egyébként nekem is van egy kedves sztorim az Almáriummal…
http://blog.netman.sk/2008/11/06/nalunk-jo-kezekben-van-a-szamitogepe
http://beszeljukmac.com/index.php/forums/viewthread/30198

Annyiszor volt náluk a gépem (a legelső esetet kivéve mindig az ő hibájuk miatt), hogy már másik gépet is kérhetek. Kértem is. Kíváncsi leszek, megkapom-e, amihez jogom van…

 
 
vadjak
 
Avatar
 
 
vadjak
Az összes posztok száma:  83
Csatlakozva  02-01-2008
 
 
 
07 November 2008 07:26
 

Kezdek aggódni..ezek után nem szivesen adnám az almárium kezébe a macbookom…..
Javaslat?

Almárium e-mail címek:
gbakos kukac almarium.hu, erika kukac almarium.hu, barat.szilvia kukac almarium.hu, david.peter kukac almarium.hu

 
 
esõjáró
 
Avatar
 
 
esõjáró
Az összes posztok száma:  6748
Csatlakozva  24-07-2005
 
 
 
07 November 2008 13:22
 
netman - 07 November 2008 05:19 AM

Egyébként nekem is van egy kedves sztorim az Almáriummal…
http://blog.netman.sk/2008/11/06/nalunk-jo-kezekben-van-a-szamitogepe
http://beszeljukmac.com/index.php/forums/viewthread/30198

De durva… :(((

 
Neo19
 
Avatar
 
 
Neo19
Az összes posztok száma:  3222
Csatlakozva  19-08-2006
 
 
 
07 November 2008 15:09
 
netman - 07 November 2008 05:19 AM

Egyébként nekem is van egy kedves sztorim az Almáriummal…
http://blog.netman.sk/2008/11/06/nalunk-jo-kezekben-van-a-szamitogepe
http://beszeljukmac.com/index.php/forums/viewthread/30198
.

Hát igen Netman, ez elkeserítő, amit ott csináltak a gépeddel. Na de pozitív hozzáállás, most mindent 4 nap alatt javítanak:D Azért kíváncsi vgyok, h a leveleidnek lesz-e hatása.

 
 
iJoe.
 
Avatar
 
 
iJoe.
Az összes posztok száma:  2022
Csatlakozva  21-01-2005
 
 
 
07 November 2008 18:43
 

Halkan jegyzem meg, hogy a változás óta, mióta hivatalosan négy munkanap a javítási idő, még egyetlen terméket sem sikerült 10 nap alatt szervizeltetni. De naivan optimisták vagyunk… Mindenesetre nem kevés befektetés a viszonteladóknak ez cseregépekbe… :(

 
esõjáró
 
Avatar
 
 
esõjáró
Az összes posztok száma:  6748
Csatlakozva  24-07-2005
 
 
 
08 November 2008 01:18
 

Nem minden viszonteladó biztosít cseregépet, iJoe…

 
Cselentano
 
Avatar
 
 
Cselentano
Az összes posztok száma:  529
Csatlakozva  08-08-2004
 
 
 
08 November 2008 06:09
 

hát sajnos nekünk sincs jó tapasztalatunk az új “rend-del”
a 4 napos alk.rész érkezésre + 1 napos javításra
több mint 10 napig volt bent az egyik gépünk
meguntuk , bementünk, elhoztuk a gépet
azt is úgy, hogy nem akarták kiadni a javításra váró gépet,
mondván, hogy holnap megjön hozzá az alk.rész
mondtuk semmi gond, szólnak visszavisszük, megcsinálják és mindenki mosolyogni fog
majd megkértek minket ne reklámozzuk, hogy kiadták a gépet ...
na a “holnap jön az alk.rész” óta megint eltelt több, mint 1 hét ...
alk.rész sehol, naponta telefon
sűrű elnézés kérés, nulla információ, hogy mikor lesz valami
az ok firtatására, a válasz, kicsit elúsztak a régi javításokkal és rendeléssekkel
amit nem értek, ok úsznak, de hol a több mint 3 hete megrendelt alk.részünk?
..........

pedig régen volt velük jó tapasztalatunk is
most sajnos nem jön nekik össze
majdcsak helyre áll a logisztika

 
Cselentano
 
Avatar
 
 
Cselentano
Az összes posztok száma:  529
Csatlakozva  08-08-2004
 
 
 
08 November 2008 06:10
 
Handras - 06 November 2008 06:39 PM

“De mit csinál az, akinek nincsen még egy Macje a mellényzsebében?”

Csak halkan jegyzem meg, hogy ez USA-ban sincs maskepp. Fedexel elkuldod a gepet az Apple-nek, ok meg 5 nap mulva visszakuldik a javitott gepet.

Azt se felejtsuk el, hogy mostantol elvileg egy alaplapcsere, vagy egy monitor csere is meglesz 5 nap alatt, ami azert nem rossz hir. Nekunk most csereltek egy halott 30-as cinema displayt 4 nap alatt, ez regen akar 2-4 hetig is eltartott.

ja csak sajna nem vagyunk az usa-ban
itthon senki nem jön házhoz a gépért, még futár sem
és nem hozza vissza 5 nap múlva
de szép kis álom :-)

 
Cselentano
 
Avatar
 
 
Cselentano
Az összes posztok száma:  529
Csatlakozva  08-08-2004
 
 
 
08 November 2008 06:11
 

lemaradt: most is eltart
nincs is gond ezzel, megszoktuk, csak akkor ne bolondítson a 4-5 nappal
pláne úgy, hogy bent fogja a házcserés gépet ....

 
iJoe.
 
Avatar
 
 
iJoe.
Az összes posztok száma:  2022
Csatlakozva  21-01-2005
 
 
 
08 November 2008 15:25
 

Nekem a kedvencem az volt, hogy rendeltünk szeptemberben két alkatrészt MacBook Pro-hoz és PB-hez. Már nem garanciásak, fizetős. Novemberben kaptam levelet, hogy folyamatban van a dolog, és az október 15-i változások miatt újra meg kell rendelni, de most már csak úgy rendelnek meg alkatrészt, ha:
a., leadom a gépet, és ott megvárja a gép, amíg megjön hozzá az alkatrész
b., kifizetem a 30% körüli előleget, és várok, de ha 2 hónap után visszamondom, akkor az előleg adminisztrációs díjként bukó

A MacBook Pro-t kivittem Svájcba magammal, véletlenül pont volt alkatrész, és szombat reggeli leadás után kora délután mentünk is érte. 1 nap, raktárról. Ahogy kell. Apple-ösnek éreztem a dolgot.

További érdekesség, ellentmondás, vagy nem tudom mi, amit Adrianszpi kis cinizmussal említ: nem Amerika, nem veszi fel futár a gépet, és nem hozza. A törvényben és a garanciajegy hátán is ott van, hogy a 10 kg-nál nehezebb gépet a garanciavállalónak - tehát a szerviznek - be kellene vinni, ha a helyszíni javítást nem tudja biztosítani… Ezzel kapcsolatban augusztusban egy elég durva hangvételű vitám volt, aminek a végeredménye: az ITM CE elismeri, hogy a szerviznek van ilyen kötelezettsége, de a szerviz ezt nem tudja biztosítani. Megoldás nincsen, de mindenki látja a gondot. :)
Persze ha egy életképes vállalkozásról lenne szó, akkor vennének 4 darab használt Smartot bruttó 2,4 millió forintért, és indítanának egy kiszállásos műszaki támogatásos szolgáltatást mondjuk 7500 forint+áfáért, és kimennének különböző szoftveres gondokat megoldani, a profitból meg lazán kihoznák a gép beszállítás költségeit, az alkalmazottak fizetését, és a kocsik árát, és tudnák vállalni azt, amit a törvény előír külön kiadás nélkül is… De könnyebb azt mondani, hogy nem. Pedig szerintem - így pár év tapasztalat után -  az egész szakmában a szervizből és a hozzá kapcsolódó szolgáltatásokból lehet a legtöbbet keresni. De úgy tűnik, ezt nem mindenki látja így, valahogy Magyarországon kényelmesebb sopánkodni, mint életképesen gondolkodni és dönteni.

 
pepusz
 
Avatar
 
 
pepusz
Az összes posztok száma:  28
Csatlakozva  23-09-2005
 
 
 
08 November 2008 21:15
 

Én 1 valamit nem értek, Miért kell leadni a gépet? Miért nem volt jó a régi rendszer, ott is beírták mikorra vigyem oda vittem…

 
iJoe.
 
Avatar
 
 
iJoe.
Az összes posztok száma:  2022
Csatlakozva  21-01-2005
 
 
 
08 November 2008 21:20
 

Mert sokan nem vitték vissza, amikor megjött az alkatrész. Nekem is volt olyan ügyfelem, aki rendelt az iMac foltos kijelzője helyett újat garanciában, de kijött az új iMac, és három hónap után úgy érezte, hogy eleget bukott ahhoz, hogy tovább várjon, így aztán eladta. Amikor az 5. hónapban megjött az alkatrész, az új tulajt nem érdekelte, és ez kellemetlen adminisztráció volt a szerviznek.

Persze ha gyorsul az alkatrész szállítás - amit ígérnek - valóban kérdéses, hogy egy akku csere miatt miért kell négy napig gép nélkül maradnia az ügyfélnek… Talán meg az “ügyfélközpontú szolgáltatás” kifejezés Magyarországon még nem definiált fogalom? ...

 
Cselentano
 
Avatar
 
 
Cselentano
Az összes posztok száma:  529
Csatlakozva  08-08-2004
 
 
 
08 November 2008 22:55
 

ok nem vitte vissza az ügyfél a hibás gépet
de az a gép hibás, tehát az alk.rész jogosan jár
arról már felvették a szerviz lapot
vagy az összes hibás alk.részt visszaküldik?

 
iJoe.
 
Avatar
 
 
iJoe.
Az összes posztok száma:  2022
Csatlakozva  21-01-2005
 
 
 
08 November 2008 23:25
 

Igen, a hibás alkatrészeket vissza kell küldeni az Apple részére, máskülönben nem jár ingyenesen. Nyilván Magyarországon mindenkinek 6 év garancia lenne a gépén, ha nem így lenne. :)

 
Cselentano
 
Avatar
 
 
Cselentano
Az összes posztok száma:  529
Csatlakozva  08-08-2004
 
 
 
10 November 2008 05:46
 

:-)))
ezzel a tempóval járhatna is :-)))

 
 
   
 
 
 

Apróhirdetések

Hírek

88%-on áll az iOS 12

2019. 08.12. @ 12:18
0