Almárium/Apple szerviz… :(

 
netman
 
Avatar
 
 
netman
Az összes posztok száma:  162
Csatlakozva  29-07-2007
 
 
 
10 November 2008 17:47
 
Nikoláj - 10 November 2008 07:18 AM

Jövő héten hétfőn viszek egy töredező MacBookot a szervízbe.
Merevlemez nem lesz benne, mert fontos adatok vannak rajta. Alaplap szériaszámát felírom. Akksi szériaszámát felírom. Meglátjuk mi lesz. Majd beszámolok.

hááát… én nem bíznám rájuk az akksimat… még a végén véletlenül eltűnik… :)

 
 
tcs
 
Avatar
 
 
tcs
Az összes posztok száma:  12
Csatlakozva  18-02-2008
 
 
 
10 November 2008 19:47
 

kivancsi vagyok, en is erintett egy ilyen toredezos ugyben. mondjuk nemigen tudom, hogy miert kellene otthagyni 4 napig, plane ha dolgozom vele, de ezt majd meg megkerdem toluk.

akku, vinyo en is kivesz…

kar, hogy ez igy megy. de mondjuk legalabb megy (elindult) valahogy!

 
atekboy
 
Avatar
 
 
atekboy
Az összes posztok száma:  27
Csatlakozva  15-05-2008
 
 
 
20 November 2008 17:45
 

Következő lenne a kérdésem.
E-bay-en vettem májusban fehér macbookot, extended garral, ami 2010 januárjáig érvényes. Sajnos a burkolat elkezdett töredezni.
Almáriumot megkérdeztem, ők az iStyle-hoz küldtek, mondván az apple care ügyekben ők a kompetensek. Bementem megérdeklődni mi kell a javításhoz, mondták eredeti számla, meg az apple care regisztrációs kódja, ami elvileg e-mailben jött az eredeti tulajnak.
Az eladóból, aki bristoli, egyszerűen nem bírom kiverni a kért doksikat, mindig azzal jön, hogy felhívta az apple-t és ők asszonták elég bevinni a gépet és a széria szám alapján azonosítják, javítják. Hiába is magyaráztam neki, hogy Angliában lehet ez van, Mo-n más a helyzet. Annyit elintézett, hogy a szériaszámhoz bereggelte a nevem, szal elvileg hivatalosan is tulaja vagyok a gépnek.
Mit tegyek szerintetek???
Előre is köszi, de csak a konstruktív javaslatokat :)

 
gabóóó
 
Avatar
 
 
gabóóó
Az összes posztok száma:  1342
Csatlakozva  14-09-2006
 
 
 
20 November 2008 22:49
 
atekboy - 20 November 2008 05:45 PM

Következő lenne a kérdésem.
E-bay-en vettem májusban fehér macbookot, extended garral, ami 2010 januárjáig érvényes. Sajnos a burkolat elkezdett töredezni.
Almáriumot megkérdeztem, ők az iStyle-hoz küldtek, mondván az apple care ügyekben ők a kompetensek. Bementem megérdeklődni mi kell a javításhoz, mondták eredeti számla, meg az apple care regisztrációs kódja, ami elvileg e-mailben jött az eredeti tulajnak.
Az eladóból, aki bristoli, egyszerűen nem bírom kiverni a kért doksikat, mindig azzal jön, hogy felhívta az apple-t és ők asszonták elég bevinni a gépet és a széria szám alapján azonosítják, javítják. Hiába is magyaráztam neki, hogy Angliában lehet ez van, Mo-n más a helyzet. Annyit elintézett, hogy a szériaszámhoz bereggelte a nevem, szal elvileg hivatalosan is tulaja vagyok a gépnek.
Mit tegyek szerintetek???
Előre is köszi, de csak a konstruktív javaslatokat :)

vidd ki bécsbe, hátha ott nem kell a számla csak a szériaszám

 
 
vadito
 
Avatar
 
 
vadito
Az összes posztok száma:  4
Csatlakozva  23-02-2008
 
 
 
28 November 2008 22:21
 

Sziasztok,
múlt hét hétfőn adtam le egy februárban vásárolt 17”-os MacBook Pro-t, mert a superdriveja nem igazán működött..
Hétfőn mentem a laptopért, a superdrive működik…. Cserébe a laptop jobb alsó sarka a levegőben lóg(ahol a superdrive is van ugye…), és a négy láb helyett most a közepén(akkun) áll a gép… Ötlet, hogy mit lehet ezzel csinálni? Ott helyben nem vettem észre sajnos, csak itthon tűnt már fel…

szerk:
az érdekes az ebben, hogy látszólag akkor emelkedik fel a sarok, amikor kinyitom a laptopot. Összecsukva a lábain áll.

 
Berci
 
Avatar
 
 
Berci
Az összes posztok száma:  130
Csatlakozva  16-08-2005
 
 
 
28 November 2008 23:16
 

Helloka mindenkinek,

Tudnék mesélni, hogy hogyan zajlik itt az élet nálunk, de nem tehetem, mert meg van kötve a kezem, de a belünket is kidolgozuk. Szó szerint.. .. ..

Változott a rendszer ez tény. Minden egyes topCase, bottom Case engedélyezés külön szi..ás. :( Apple rendszer,

Ami a kollégát illeti ” vadito ” én csináltam a gépet mivel én javitom a Pro-kat elmondom neked nem csak a te géped ilyen sajnos nagyon sok ilyen van, de nem ismeri el az apple az ilyen hibákat :( 
Ha nagyon zavar irj segitek, ” bár mindenkinek segitettem eddig ” ezután is fogok, de csak a MacBook Pro-ban,

Üdv,
Berci

 
 
Kovacs Balazs
 
Avatar
 
 
Kovacs Balazs
Az összes posztok száma:  25
Csatlakozva  07-08-2005
 
 
 
29 November 2008 02:44
 

Sziasztok és szia Berci,

nekem most van benn nálatok egy MBP-m ugyanezen superdrive ügy miatt, és
tudom hogy e helyen költői kérdés, mert úgysem olvassa akire tartozik, de

- miért igért az almárium 3-4 napot múltkor, és miért mondták a 4. nap
végén, hogy mehetek a gépért (Pécsről !!) amikor meg se nézték??

- és utána meg az sem tiszta, hogy bocsánatkérések és költségtérítés
mellett megígérik hogy felküldetem egyik nap, visszaküldik másik nap,
és ehelyett semmi… (ez a másik nap épp ma van)

Szóval azon túl hogy szégyen és megalázó, nem is ettől vagyok ideges,
hanem attól hogy nem tudom kinek is lehetne panaszt tenni? mert menti
magát a szervizes, a titkárnő, a főnök, az epplö, akkor ezek szerint én
vagyok a hibás? vagy Obama? (vagyhát nyilván a gép maga :)

 
 
Karsa
 
Avatar
 
 
Karsa
Az összes posztok száma:  901
Csatlakozva  29-09-2004
 
 
 
29 November 2008 07:00
 

Te vagy a hibas, mert mertel venni egy 500e Forintos gépet, aminek Nulla a supportja itthon.

mindegy mit veszel itthon altalaban tokmind1 miaz leszarnak, addig vagy jo amig kifizeted.

 
Berci
 
Avatar
 
 
Berci
Az összes posztok száma:  130
Csatlakozva  16-08-2005
 
 
 
29 November 2008 16:20
 
Kovacs Balazs - 29 November 2008 02:44 AM

Sziasztok és szia Berci,

nekem most van benn nálatok egy MBP-m ugyanezen superdrive ügy miatt, és
tudom hogy e helyen költői kérdés, mert úgysem olvassa akire tartozik, de

- miért igért az almárium 3-4 napot múltkor, és miért mondták a 4. nap
végén, hogy mehetek a gépért (Pécsről !!) amikor meg se nézték??

- és utána meg az sem tiszta, hogy bocsánatkérések és költségtérítés
mellett megígérik hogy felküldetem egyik nap, visszaküldik másik nap,
és ehelyett semmi… (ez a másik nap épp ma van)

Szóval azon túl hogy szégyen és megalázó, nem is ettől vagyok ideges,
hanem attól hogy nem tudom kinek is lehetne panaszt tenni? mert menti
magát a szervizes, a titkárnő, a főnök, az epplö, akkor ezek szerint én
vagyok a hibás? vagy Obama? (vagyhát nyilván a gép maga :)

Küld el a munkalap számot megnézem melyik gép, azt, hogy miért ilyen szar a szálitás
pasz.. .. ..

Én csak szervizelek, az elmult héten 14 alaplapot cseréltem Pro ban elég szar arány :(
Már a szemem kiesik, VGA chip miatt ( csak megsugom olyan embereknek is kicseréltem gariban, akiknek már nam járt volna ez, .. .. ) csak hogy ne mindig a szart olvasam,
Nyilván ezek az emberek nem fognak irogatni,
De talán emlékszem erre a Pécsi gépre, lehet ez volt az ami nem indult mert winfos volt rajta és állitolag kerregett a drive,  de nem biztos!!
Tudnék mesélni,
pl egy eset: 3 hetes gép, az ügyfél minden féle szarnak összehivta az Apple gépeket mert nem müködött a 3 gombja 500e ft adott ki érte ” megértem ” 
Hiba oka, szezán mag volt a bill. alatt, véletlenül lekajálta,
Tegnap 2 db cd-t szedtem ki egy Pro-bol mert a tulaj úgy gondolta ezt tudnia kell a gépnek,
Nap mint nap jönnek ilyenek és felemészti az ember energiáit.. .. ..

 
 
Appleboy
 
Avatar
 
 
Appleboy
Az összes posztok száma:  317
Csatlakozva  22-07-2005
 
 
 
29 November 2008 19:50
 

Az A4 szervízéből, és az Apple Cornertől mindig elégedetten távoztam idáig.

 
 
netman
 
Avatar
 
 
netman
Az összes posztok száma:  162
Csatlakozva  29-07-2007
 
 
 
29 November 2008 21:15
 

Berci, jó olvasni, hogy vannak még lelkiismeretes szervizesek, de kérlek, szólj már a MacBook-ok bottom case-eit cserélő kollégádnak is, hogy picit több odafigyelést, ha lehetne. Meg ha már a hátlap csere után nem indul a gép, és az visszakerül a szervizbe, ne úgy jöjjön vissza kétszer (!), hogy bele se néztek. Köszi.

 
 
douggutaby
 
Avatar
 
 
douggutaby
Az összes posztok száma:  139
Csatlakozva  30-01-2008
 
 
 
29 November 2008 22:47
 

Én is voltam a héten az Almáriumban, és szembesültem az új rendszerrel.

A dolog ott kezdődött, hogy a 2007 decemberi MB-t bevittem júniusban, hogy reped a szokásos helyen. Persze erre számítottam. Mondták, hogy min 1 hónap. Nem érdekelt különösebben. Aztán augusztusban rájuk szóltam, hogy hol tart a dolog. Ó hát rég megjött. Bemegy. 1 óra alatt csere. Hazamegy. Elégedett voltam. Ez már szept eleje volt.

Eljött a novemeber eleje. Újra reped, most már a kijelző körül is, és SÁRGUL, amit eddig nem csinált. Bementem, és szembesítettek, vele, hogy 2 éves gépekkel fogalalkoznak max. A kijelző körülit egyáltalán nem cserélik, és hagyjam ott egy hétig. Kérdeztem, hogy sárgulhat 2 hónap alatt, ha eddig nem tette. Hát az úgy történik, hogy bevizsgálják, és eldöntik milyen minőségűt tesznek rá! (???) Ezt mégis, hogy tehetik?
(már ha egyáltalán igaz, mert a hölgy minden kérdésem után berohant másokat megkérdezni)
Aztán (mivel otthagyni most nem tudom), mondtam visszajövök jan végén, akkor itt tudom hagyni. Erre: hát jó de akkor már lehet megváltozik (megint) a rendszer, és akkor kicsúszok a garimból (ami dec 7ig van).
Ezek után csak rondább szavak jutottak eszembe, úgyhogy hazamentem.
Mégis most mit csináljak? Oldhatom meg magamnak?

 
 
llaszlo
 
Avatar
 
 
llaszlo
Az összes posztok száma:  1293
Csatlakozva  27-07-2006
 
 
 
30 November 2008 04:50
 

Én a kereskedőhöz vittem be még júniusban. Õ megnézte és lepecsételte a garis papírt, hogy repedt meg rossz az aksi. Aztán át az almáriumba, ott megnézték a papírt felvették a szervízlapot, aztán mondták majd szólnak úgy 6 hét múlva. 2 hónap után amikor az aksi megjött szóltak, de abban maradtunk, hogy a case-eket még megvárom és akkor viszem fel pestre a gépem. Mert ugye miért menjek fel feleslegesen kétszer? Aztán persze nem hívtak, hogy megjöttek a case-ek. Majd hívtam őket közölték, hogy küldtek egy emailt amiben benne volt, hogy megjöttek az alkatrészek és 3 napon belül vissza kellett volna szólnom, hogy mikor viszem vissza a gépet javításra. Nos, az emailt meg is találtam ezek után, de szó sem volt róla, hogy 3 napon belül vissza kellett volna jeleznem. Csak annyit írtak, hogy 3 nap amíg a raktárból meghozzák az alkatrészeket. Azóta persze változott a rendszer. Majd viszem vissza a kereskedőhöz a gépet szerencsére kapok cseregépet. De baromira felháborító, hogy nem tudtak felhívni mégegyszer, hogy te hülye megjöttek az alkatrészek és lehet jönni. Tényleg ezért vesz az ember egy ilyen drága gépet? Felháborító. És nem tehetünk semmit. :( Vagy legalábbis nem tudom, hogy mit tehetnénk. Az ügyfelek még egy telefont sem érdemelnek meg.

Mellékelem még az emailt:

“Tisztelt Ügyfelünk!

A xxxx/2008 számon rögzített MacBook (xxxxxxxx) géphez rendelt alkatrészek külső raktárunkba megérkeztek.
Várjuk mielőbbi jelentkezését szerelési időpont egyeztetése végett, nyitva tartási időben az alább feltüntetett telefonszámon.
Az alkatrész beérkeztetése kb. 3 munkanapot vesz igénybe.

Üdvözlettel:
Barát Szilvia
Almárium-Pro Kft.
http://www.almarium.hu
Telephelyünk megváltozott:
1115 Budapest Bartók Béla út 105-113. 10.ép. I.em
Tel.: +36-1-474-0305
Fax.: +36-1-474-0309
Nyitva tartás:
Hétfő-Csütörtök: 11:00-17:00
Péntek: 11:00-15:00”

 
 
vadjak
 
Avatar
 
 
vadjak
Az összes posztok száma:  83
Csatlakozva  02-01-2008
 
 
 
30 November 2008 08:46
 

Hát én a héten adtam le az MB-m remélem egybe kapom vissza…
Mellesleg egyszer már okt. elején rendeltek hozzá alkatrészt csak változott a szervíz rendszer. Egy érdekes kérdés, ha már egyszer(okt. 13) megrendelték az alkatrészeket miért kell mégegyszer(nov. 25.) megtenni? Ami októberben rendeltek az nem jó? Esetleg azt elrakják maguknak? Én már nemtudom mit gondoljak…A sárguló burkolat meg tudtommal a régi szériánál van.

 
 
Ata
 
Avatar
 
 
Ata
Az összes posztok száma:  418
Csatlakozva  12-09-2004
 
 
 
30 November 2008 13:58
 

iJoe

Miért nem csinálsz te szervizt?

 
esõjáró
 
Avatar
 
 
esõjáró
Az összes posztok száma:  6748
Csatlakozva  24-07-2005
 
 
 
30 November 2008 14:16
 

Én olvasom a blogját, és valami olyasmi rémlik, hogy próbálta, de nem lehet neki.

 
gyiik
 
Avatar
 
 
gyiik
Az összes posztok száma:  2464
Csatlakozva  23-02-2005
 
 
 
30 November 2008 18:44
 

Én meg nem kapok hivatalos jogot garanciás szerviz létrehozásához. Na ez milyen…

és volt aki a jueszéjböl úgy írt vissza, hogy: igen, már hallottunk róla, hogy rossz a helyzet nálatok…de sajna nem tehetünk semmit.

Pedig meglenne a kezdőtőke, csapat, stb nálam…

 
 
unregistered
 
Avatar
 
 
unregistered
Az összes posztok száma:  1441
Csatlakozva  01-11-2007
 
 
 
30 November 2008 22:41
 

törölve…

nah itt valami fura van… nem is ide küldtem a postot hanem az azonnali kérdések topicba ezt még meg sem nyitottam… :S

 
 
esõjáró
 
Avatar
 
 
esõjáró
Az összes posztok száma:  6748
Csatlakozva  24-07-2005
 
 
 
04 December 2008 00:53
 

Na, új rendszer ide vagy oda, a hirdetett 3-4 nap helyett vállalt egy hétre nem lett meg a topcase csere. Van szép külső házam a vinyónak, de azért ez nem az igazi megoldás…

Kiváncsi leszek a végeredményre, mármint, hogy mennyi időt tölt szervizben a gép. Ma voltam az XMS-ben, láttam az új MacBookot, a szívem sajog… :)))

 
douggutaby
 
Avatar
 
 
douggutaby
Az összes posztok száma:  139
Csatlakozva  30-01-2008
 
 
 
04 December 2008 02:23
 

Egyébként van értelme más szervízben próbálkoznom repedéssel?
Vagy úgyis mindenhol 3-4 nap van hirdetve.

 
 
esõjáró
 
Avatar
 
 
esõjáró
Az összes posztok száma:  6748
Csatlakozva  24-07-2005
 
 
 
04 December 2008 13:50
 

Hát, nem tudom. Nem az van, hogy mindenki az Almáriumhoz küldi?

Már a 3-4 nap kiesés is sok egy topcase-csere miatt, de a Starkingban azt mondták, hogy ha szerencsénk van, talán péntekre meglesz. Szerintem nem lesz szerencsénk… :)))

Jó tudom, mit ugrálok, az iMac hat hetet várt a szervízban az alaplapjára meg a tápra. Ahhoz képest ez nagyon jó. Ahhoz képest, hogy egy éves a gép, és több mint 260 ezer volt az akkori ára, már nem annyira…

 
douggutaby
 
Avatar
 
 
douggutaby
Az összes posztok száma:  139
Csatlakozva  30-01-2008
 
 
 
04 December 2008 22:33
 

Voltam ma Istyle szervízben. Ugyanaz van ott is, bár ez nem meglepő. De a srác legalább értelmesen elmondta, hogy nyugodt lehetek ez lesz februárban is, így akkor is vihetem. És hogy nem egy hét az hanem 2-3 nap. Majd kiderül.

 
 
Tom(alias t@m)
 
Avatar
 
 
Tom(alias t@m)
Az összes posztok száma:  834
Csatlakozva  15-10-2005
 
 
 
04 December 2008 23:14
 

Na úgy látom semmi nem változott… Én már be sem merem vinni, pedig nekem is törött….. P@csába! Almárium Monnyon le! :-D
Csak vicceltem!
De tényleg elég durva, hogy 2008-ban ezt megtehetik egyes befolyásos erők…..
Ennyire sz@r vevői lennénk a hazai “hivatalos” forgalmazónak és kedves hátterének?
Vagy a vevő, csak a kasszáig vevő?

Az is felettébb érdekes, hogy csak egy szerviz lehet, nem több…
Pedig biztos el lennének látva melóval!!!

 
 
atekboy
 
Avatar
 
 
atekboy
Az összes posztok száma:  27
Csatlakozva  15-05-2008
 
 
 
17 December 2008 19:44
 

Csakhogy pozitív példa is álljon itt!
Magam sem tudom miért, de december elején e-mailben megint rákérdeztem az iStyle-nál a törött bottom case ügyére. Elsírtam, hogy a gép számláját nem sikerül kicsikarnom a bristoli eladóból, segítsenek, kinek írjak, mit tegyek. Mire visszaírtak, hogy lecsekkolták a macbookom szériaszámát, látták, hogy apple care van rajta 2010. jauárjáig, úgyhogy hozzam a gépet és cserélik az alját. Bevittem, munkalap, mondták 3-4 nap. Másnap kora délután kaptam a mailt, hogy kész a gyász, mehetek érte! Mentem is, nagyon úgy tűnik, hogy minden rendben, este még vagy 4 órát nyúztam a gépet, de semmi hibát nem véltem felfedezni!
Ezúton is köszönöm az iStyle gyors munkáját, valamint a kapcsolattartóm udvarias hozzáállását!
Októberben jártam Londonban, pont az új macbookok megjelenése napján, be is tértem a Regent Street-i Store-ba, ott tapasztaltam azt a fajta ügyfélorientáltságot, amit a közelmúltbeli 3db iStyle látogatásom alkalmával.

 
relt01
 
Avatar
 
 
relt01
Az összes posztok száma:  15
Csatlakozva  23-04-2008
 
 
 
20 December 2008 18:02
 

nice..sok köze van az almáriumhoz….:)

 
vadjak
 
Avatar
 
 
vadjak
Az összes posztok száma:  83
Csatlakozva  02-01-2008
 
 
 
20 December 2008 20:59
 

Én már nem is bízok abban, hogy megcsináják a macbookom…október 13 óta húzzák az ügyet azóta új rendszer miatt volt bent 2 hetet a gépecske, de azóta elhoztam és várom a hívásukat, hogy mikor vigyem cserére…..
Azt hiszem ebből már nem lesz semmi…marad minden saját zsebből…..
esetleg valaki valami ötlet?

 
 
relt01
 
Avatar
 
 
relt01
Az összes posztok száma:  15
Csatlakozva  23-04-2008
 
 
 
22 December 2008 16:12
 

Esetleg hívjad fel őket és kérdezz rá..

 
esõjáró
 
Avatar
 
 
esõjáró
Az összes posztok száma:  6748
Csatlakozva  24-07-2005
 
 
 
22 December 2008 17:35
 

Én három hét után visszakaptam a MacBookot azzal, hogy idén már nem lesz topcase, talán január első vagy második hetében. De a Starkinges kolléga nagyon kedves és együttérző. :)))

Szerk: Belegondoltam, hogy ma, december 22-én, ugyanazt a repedést nézem a gépemen, ami augusztus végén jelent meg rajta. :DDDDDDDDDDDDDDD

 
Zvi
 
Avatar
 
 
Zvi
Az összes posztok száma:  358
Csatlakozva  14-11-2006
 
 
 
22 December 2008 23:52
 
Berci - 29 November 2008 04:20 PM

Én csak szervizelek, az elmult héten 14 alaplapot cseréltem Pro ban elég szar arány :(
Már a szemem kiesik, VGA chip miatt

Ez az amikor az NVidia chip kifekszik és teljes MBP fagyásokat produkál? Nekem a másfél éves gép mostanában produkált egy-két lefagyást, a console-on “NVChannel(GL): Graphics channel exception!  status = 0xffff info32 = 0x3” hibák voltak. Magyarországra is vonatkozik a +1 év garancia erre a hibára?

 
llaszlo
 
Avatar
 
 
llaszlo
Az összes posztok száma:  1293
Csatlakozva  27-07-2006
 
 
 
03 January 2009 07:42
 

Ez az almarium egy rakás .(JavaScript must be enabled to view this email address). Már egy hónapja ott van a gépem és még mindig nincs kész. :( Most éppen szabin vannak. Nem elég, hogy csak 6 órát vannak nyitva, pénteken csak 4-et még dolgozni sem dolgoznak rendesen. :(

 
 
luigixxl
 
Avatar
 
 
luigixxl
Az összes posztok száma:  589
Csatlakozva  17-02-2007
 
 
 
03 January 2009 19:20
 

Tény a szervizelése a mac gépeknek nem a leggördülékenyebb Magyarországon sajnos.

Környezetemben 2 éve én voltam az első aki Mac-re mert váltani, szép is volt csodájára járt mindenki,  ám mikor gondja lett a 2 hónapos gépnek amit újonnan vásároltam, hát kínszenvedés volt a javítása. Ahol vettem ott le se szartak, csak az Almáriumba segítettek. Ezek után már nem azzal a nagy hévvel győzködöm az emberkéket, hogy hú de ilyet vegyetek. Szerintem “kicsit” oda kéne tenni magukat a Mac szervizeknek, hogy több ember váltson.
1 Pc beszarik, beviszi a polgár a boltba és a rossz alkatrész helyet 2 perc alatt kap 3 másikat.
Ezzel nem akarom hasonlítani a Mac-et a Pc-hez, csak ha már, mint én is megveszek egy ilyen gépet mert ez hú de komoly , meg jó , és megbízható és világmárka (ami tényleg igaz) akkor a szervize is legyen a NEVÉHEZ MÉLTÓ.

 
 
Masiff
 
Avatar
 
 
Masiff
Az összes posztok száma:  381
Csatlakozva  28-07-2007
 
 
 
03 January 2009 19:46
 
Berci - 28 November 2008 11:16 PM

Helloka mindenkinek,

Tudnék mesélni, hogy hogyan zajlik itt az élet nálunk, de nem tehetem, mert meg van kötve a kezem, de a belünket is kidolgozuk. Szó szerint.. .. ..

Változott a rendszer ez tény. Minden egyes topCase, bottom Case engedélyezés külön szi..ás. :( Apple rendszer,

Ami a kollégát illeti ” vadito ” én csináltam a gépet mivel én javitom a Pro-kat elmondom neked nem csak a te géped ilyen sajnos nagyon sok ilyen van, de nem ismeri el az apple az ilyen hibákat :( 
Ha nagyon zavar irj segitek, ” bár mindenkinek segitettem eddig ” ezután is fogok, de csak a MacBook Pro-ban,

Üdv,
Berci

Kedves Berci!

Az én gépem is a te kezeid alatt volt alaplap cserével. Na szóval, az egy nagy f@szság, hogy olyanoknak is megcsináltátok az alaplap cserét ingyen, akiknek nem garanciális a gépe, mert olyan “Jó fejek vagytok”. Tőlem 200.000 Ft-ot kértetek, amíg vissza nem jöttem egy kinyomtatott papírral, ahol az Apple kijelenti, hogy a gyártás pillanatától két évig érvényes visszahívás van az ezt a hibát produkáló modellekre, garancia lejárta után is.

Másik dolog, ígértétek, hogy 3 napon visszaszóltok mi a helyzet. 3 hét után többször is hívtalak titeket (természetesen a telefont nem vette fel soha senki). Írtam egy mail-t, hogy mi van a géppel, még az nap kaptam egy hívást, hogy készen van a gép. Otthon kiderült, hogy a dátum 2001. jan. 9. - szóval 9 napig állt nálatok a gép, anélkül, hogy szóltatok volna, hogy készen van. Nekem ez a munkaeszközöm, megélhetésem egy részét ez biztosítja nekem. Ha nem szólok, akkor még “raktározási díjat” is felszámoltok. Köszi!

Harmadszorra, azóta nem működik az iSight, a SuperDrive felett meg elvan ferdülve a gép váza (gondolom a kinyitásánál ferdült-el). Engem nagyon zavar, a gép értéke meg emiatt csökkent, pedig el is adnám az új MBP-k miatt. Na most, a gépet nem tudom visszavinni hozzátok, hogy elmagyarázzam, hogy az iSight azóta nem megy, mert nálatok volt a gép (17 óráig bent kell lennem az irodába, a futár ezt meg nem fogja elmagyarázni helyettem). E-mailt egyébként emiatt írtam nektek. Másik, nem tudom nélkülözni a gépem megint 3 hétre. Tudtommal minden normális szervíz biztosít csere gépet - ha más márka szervizek ezt megtudják oldani, akkor ti miért nem? És minek nem lehet normális nyitvatartási időt tenni? Nekem pl. fél nap szabit kellet kivennem kétszer is, hogy leadhassam, és átvehessem a gépem.

Tudom Berci, hogy keményen dolgozol, de azért figyelj jobban, hogy amikor javítasz, ne tedd tönkre mások gépét! Ami pedig a logisztikai káosz illeti, az már a feleleteseid hibája. Jól megfogalmaztátok, hülye vagyok hogy 640.000 Ft-os gépet veszek Support nélkül, de ez nincs kiírva a csilli-villi szalonban, és nem szól senki előre…

 
rastalaci
 
Avatar
 
 
rastalaci
Az összes posztok száma:  2
Csatlakozva  03-01-2009
 
 
 
03 January 2009 19:57
 


iBookG4-gépem van.Nem veszi a töltést a hálózatról.
Megbízható szervizt keresek.

 
Masiff
 
Avatar
 
 
Masiff
Az összes posztok száma:  381
Csatlakozva  28-07-2007
 
 
 
03 January 2009 20:15
 
rastalaci - 03 January 2009 07:57 PM


iBookG4-gépem van.Nem veszi a töltést a hálózatról.
Megbízható szervizt keresek.

Nézz be a MacBolt-ba, de nem hiszem, hogy segíteni tudnak. A gond ott van, hogy csak az Almárium rendelhet cserealkatrészt, vagyis gyakorlatilag monopóliumuk van.

 
Tom(alias t@m)
 
Avatar
 
 
Tom(alias t@m)
Az összes posztok száma:  834
Csatlakozva  15-10-2005
 
 
 
03 January 2009 21:54
 

Komolyan nem tudom mitévő legyek, mert nekem is még mindig repedt a MacBook-om. Az ára egyre csökken, el kéne adnom, mert jobb lenne most egy erősebb masinka, de főleg Esőjáró esete után nem merem bevinni az Almáriumhoz…
Csúnya ezt kimondani, de lehet, hogy ha el tudom adni valahogy, akkor nem biztos, hogy Mac-et veszek.
Ha ilyen sz@r a support, akkor nem értem mi értelme odaírni mellé, hogy 12 hónap a garancia…
Egyszerűbb lenne odaírni, hogy nincs garancia, és ha behozod hozzánk a cuccodat, akkor elküldünk a .... szervizbe, azok meg gyorsan hazudnak valamit, hogy mikor lesz kész, aztán

a) kész lesz, de mivel a szétszedését egy idegbeteg végezte pájszerral, ezért bicsibocsi, de a topcase cseréd után ne nagyon álmodj iSight-ról, meg billegésmentes laptopról.

b) úgysem jön mostanában alkatrész, úgyhogy törőggyé bele, hogy szar a géped. Külonben is, attól, hogy repedt, még tudod használni nem?

Ám az is lehet, hogy eladom, aztán kimegyek a sógorokhoz, és ott veszek egy újat, ha meg bajom van, rászánok egy napot, hogy kivigyem, meg pár nap múlva egy másikat, hogy kimenjek érte, ha kész…
Lehet, hogy 2009 lesz az ausztriai Mac turizmus éve?
Hátezkész… :-D lol szervizturizmus….
neszenekedgorenje….

hogy egy lingvinisztikai mivoltában korlátozott embert idézzek:
mostakkorilyenkor mi a tehendő?

 
 
llaszlo
 
Avatar
 
 
llaszlo
Az összes posztok száma:  1293
Csatlakozva  27-07-2006
 
 
 
03 January 2009 22:57
 

Mi a teendő? Én megyek a fogyasztóvédelemhez ha valami szar lesz amikor visszakapom a gépem. Ismerősöm is van ott. Nálam ez már rég az a kategória, márcsak azért is mert rengeteg panaszt olvasok.

 
 
Tom(alias t@m)
 
Avatar
 
 
Tom(alias t@m)
Az összes posztok száma:  834
Csatlakozva  15-10-2005
 
 
 
03 January 2009 23:02
 

Szerintem lehet, hogy a fogyasztóvédelem által kiszabott bírságot mellényzsebből kicsengeti ez a kedves kis kompánia…
Aztán meg .(JavaScript must be enabled to view this email address)..
Vagy ami a legrosszabb: maga a fogyasztóvédelem sz@rja le, és nem foglalkozik az üggyel….. Mint azt a rendőrség is megteszi számtalan “kisebb” lopási esetben (motorok, robogók stb)

 
 
esõjáró
 
Avatar
 
 
esõjáró
Az összes posztok száma:  6748
Csatlakozva  24-07-2005
 
 
 
03 January 2009 23:56
 

Nem igazán nézegettem a gépem amióta visszajött, de most észrevettem, hogy a tetején is repedések vannak (halványszürke vonalak, kb. mintha ceruzával lenne összefirkálva), az alma logó jobb alsó része alatt egy féltenyérnyi helyen. Természetesen nem tudom bizonyítani, hogy a szervizbe való leadás előtt nem voltak rajta ilyenek, a gari meg közben lejárt, úgyhogy fizethetem zsebből a cserét. :(((

Ez a “vegyünk gépet Bécsből” egyre szimpatikusabb elképzelés. :(

 
Masiff
 
Avatar
 
 
Masiff
Az összes posztok száma:  381
Csatlakozva  28-07-2007
 
 
 
04 January 2009 01:48
 

Tényleg, rendesen rájuk kell ereszteni a fogyasztóvédelmet! Mert nem csak hazudnak, csalnak, de még nem törvényszerű amit csinálnak (3 hónap garanciát vállalnak, pedig a magyar jogszabály kötelezz minden 2.000 Ft értékű termékre min. 6 hónap jóválátást vállalni).

A magyar forgalmazóról pedig szánalmas véleménnyel vagyok. Egy épületben dolgozok velük, és amikor bementem kérni egy OS X install disc-et kölcsönkérni 1 percre (hogy megnézem, h a halott gépem bootol-e lemezről), az elég undok recepciós csaj megkérdezve valakit azt mondta, hogy nincs nekik egy darab se :D És lazán elküldött az iStyle szervizbe… még szép, hogy oda pláne be nem teszem a lábam.

Másik, hogy szinte minden asztalon, a Mac mellet van egy PC-s laptop, fogalmam sincs, hogy minek nekik…

 
Tom(alias t@m)
 
Avatar
 
 
Tom(alias t@m)
Az összes posztok száma:  834
Csatlakozva  15-10-2005
 
 
 
04 January 2009 03:04
 

“Másik, hogy szinte minden asztalon, a Mac mellet van egy PC-s laptop, fogalmam sincs, hogy minek nekik…”

lol Lehet, hogy azon tesztelik az OS X 86-ot, amit aztán eladnak jópézé a Mac-klón gyártóknak, lehet, hogy most egy világméretű összeesküvésre jöttünk rá.... :-D

A tréfát félretéve tényleg vérlázító ami itthon megy az Apple vonalon. nem hiszem el, hogy nem lehet ebből egy qrwanagy botrányt csinálni a sajtóban..

 
 
Mean Mr Mustard
 
Avatar
 
 
Mean Mr Mustard
Az összes posztok száma:  89
Csatlakozva  19-11-2008
 
 
 
04 January 2009 03:43
 
rastalaci - 03 January 2009 07:57 PM


iBookG4-gépem van.Nem veszi a töltést a hálózatról.
Megbízható szervizt keresek.

Keresd meg őt:
http://beszeljukmac.com/index.php/forums/viewthread/28175/

 
Blamazs
 
Avatar
 
 
Blamazs
Az összes posztok száma:  229
Csatlakozva  09-07-2006
 
 
 
04 January 2009 17:31
 

Elkeseritoek ezek az irasok.
Most vettem eszre en is hogy a 10 honapos macbookom alja reped a szokasos helyen. Asztalon volt hasznalva vegig, soha nem volt cipelve.
Ezekutan fogjam magam es gyorbol vigyem fel a gepem, es ki tudja mikor menjek erte megint, arrol nem beszelve, hogy ki tudja hogyan kapom vissza.
Becsben nem cserelik ki a bottom case-t esetleg? Nem vilaggarancias a gep, de ez ugye szavatossagi hiba vagy mifene?

 
 
szabyyy
 
Avatar
 
 
szabyyy
Az összes posztok száma:  434
Csatlakozva  18-05-2007
 
 
 
04 January 2009 18:11
 
Masiff - 03 January 2009 07:46 PM
Berci - 28 November 2008 11:16 PM

Helloka mindenkinek,

Tudnék mesélni, hogy hogyan zajlik itt az élet nálunk, de nem tehetem, mert meg van kötve a kezem, de a belünket is kidolgozuk. Szó szerint.. .. ..

Változott a rendszer ez tény. Minden egyes topCase, bottom Case engedélyezés külön szi..ás. :( Apple rendszer,

Ami a kollégát illeti ” vadito ” én csináltam a gépet mivel én javitom a Pro-kat elmondom neked nem csak a te géped ilyen sajnos nagyon sok ilyen van, de nem ismeri el az apple az ilyen hibákat :( 
Ha nagyon zavar irj segitek, ” bár mindenkinek segitettem eddig ” ezután is fogok, de csak a MacBook Pro-ban,

Üdv,
Berci

Kedves Berci!

Az én gépem is a te kezeid alatt volt alaplap cserével. Na szóval, az egy nagy f@szság, hogy olyanoknak is megcsináltátok az alaplap cserét ingyen, akiknek nem garanciális a gépe, mert olyan “Jó fejek vagytok”.

Pedig Tényleg olyan jófejek. :)
Én voltam akire Berci utalt, a gar lejárata után pár nappal minden jel, probléma nélkül soha többet nem volt hajlandó bekapcsolni. Alaplap csere.

Itt a fórumon vettem fel a kapcsolatot Bercivel, és végig is vitte az ügyemet. Személyesen hívott fel mikor megjött az alaplap, és mindenben a legmesszemenőbbekig úriember volt. Bár minden szervizes ilyen lelkiismeretes volna. A munkája minősége is kiváló volt, korrekt megbízható. Nagyon Köszönöm!

Nem tudom a többi gépet hogyan és ki szervizeli, de aki mbp-t visz be az nem fog csalódni a munka minőségében. A logisztikáról meg nem a szervizesek tehetnek.

Ennyit szerettem volna.

 
 
Spajder
 
Avatar
 
 
Spajder
Az összes posztok száma:  2667
Csatlakozva  07-01-2005
 
 
 
04 January 2009 18:39
 

Ez az egész Almárium/Apple szerviz dolog szinte jellemzi a jelenlegi hazai társadalmi és gazdasági állapotokat. Szinte az ország kicsiben. Ráadásul mindenki tudja, hogy igazad van és mégis kinek pampoghatsz? Kin töltöd ki a dühöded? Az Almárium recepciós csajain, akik semmiről nem tehetnek. A hazai Apple hivatalos forgalmazását végző cég vezetői közül szvsz ettől egynek sincs álmatlan éjszakája.

A MacBookom HDD kábelje pár naposan szétcsúszott. Szerviz. A cserét olyan magas szinten végrezték el, hogy sikeresen összekarcolták a bottom case-t. Hiba jelezve lett. Közel fél év után jelezték bejött az alkatrész: csere. Na most a csere annyira jól sikerült, hogy a topcase-t cserélték a bottom helyett. Már annyira tele volt a tököm, hogy nem érdekelt. Viszont a topCASE-ből sikerült a hibás szériát kifognom. Így megint cser és közben a bottom case repedezni kezdett, mivel ez gyári visszahívásos és időszerűnek mutatkozott, hogy ezt is cserélje.
Március elején bejelentettem: júlisban lett topcasem, majd szeptemberben bottomcase. Gyors és pontos ügyintézés, bravo.
De nem lett vége a szorinak mert közben az akkis is behalt, ami szintén gyári visszahívásos. December elején bevittem egy másik MB-vel (család másik gépe), ami garanciális és behalt az akkuja, törött a top- és bottomcasee, ja és meghalt a vinyója.
Ígéretett kaptam, hogy minden gyorsan cserélnek, tekintettel arra, hogy akku nélkül nem lehet mobilizálni a gépet, ráadásul árt is neki az akkunélküli használat, plusz meg mert a másik garancális. Eltelt egy hónap és semmi. Gratulálok!

Ja és mindeközben volt egy hibás “egerek egerém”, amit ugyanúgy hibásan visszadtak és ismét szervizelik. Egy elméletileg javíthatatlan egeret.

Csupán az egyik hazai forgalmazó elkötelezettségének és maximális korrektségének köszönhető, hogy még ebben az országban vásárolok.

 
Blamazs
 
Avatar
 
 
Blamazs
Az összes posztok száma:  229
Csatlakozva  09-07-2006
 
 
 
04 January 2009 18:53
 

Amugy megnezem az almarium fele ugymenet mennyi ideig lenne eletkepes amerikaban.
Elhiszem hogy vannak dolgok amikrol nem tehetnek, de van nagyon sok olyan amirol igen.
A hazai kepviseletnek meg ossze kellene kapnia magat, mert pl a macbook repedesek jol lejaratjak a ceget igy is, es akkor meg ne beszeljunk a sok szivasrol az ugyfel reszerol.
Nem hiszem el,hogy ne lehetne ezt jobban csinalni, csak ugye akarni kellene.

 
 
szabyyy
 
Avatar
 
 
szabyyy
Az összes posztok száma:  434
Csatlakozva  18-05-2007
 
 
 
04 January 2009 18:54
 

<<< ketszer ment el >>>

 
 
mpeti
 
Avatar
 
 
mpeti
Az összes posztok száma:  722
Csatlakozva  14-05-2006
 
 
 
04 January 2009 19:09
 
Blamazs - 04 January 2009 05:31 PM

Elkeseritoek ezek az irasok.
Most vettem eszre en is hogy a 10 honapos macbookom alja reped a szokasos helyen. Asztalon volt hasznalva vegig, soha nem volt cipelve.
Ezekutan fogjam magam es gyorbol vigyem fel a gepem, es ki tudja mikor menjek erte megint, arrol nem beszelve, hogy ki tudja hogyan kapom vissza.
Becsben nem cserelik ki a bottom case-t esetleg? Nem vilaggarancias a gep, de ez ugye szavatossagi hiba vagy mifene?

A 10 honapos macbookod mindenképpen világgaranicás, akkor is ha nem vettél hozzá garancia kiterjesztést.
Győrből én mindenképpen Bécsbe vinném :) Ez nem is kérdés.

 
 
Blamazs
 
Avatar
 
 
Blamazs
Az összes posztok száma:  229
Csatlakozva  09-07-2006
 
 
 
04 January 2009 19:11
 
mpeti - 04 January 2009 07:09 PM
Blamazs - 04 January 2009 05:31 PM

Elkeseritoek ezek az irasok.
Most vettem eszre en is hogy a 10 honapos macbookom alja reped a szokasos helyen. Asztalon volt hasznalva vegig, soha nem volt cipelve.
Ezekutan fogjam magam es gyorbol vigyem fel a gepem, es ki tudja mikor menjek erte megint, arrol nem beszelve, hogy ki tudja hogyan kapom vissza.
Becsben nem cserelik ki a bottom case-t esetleg? Nem vilaggarancias a gep, de ez ugye szavatossagi hiba vagy mifene?

A 10 honapos macbookod mindenképpen világgaranicás, akkor is ha nem vettél hozzá garancia kiterjesztést.
Győrből én mindenképpen Bécsbe vinném :) Ez nem is kérdés.

Nos akkor utana is nezek, hogy lehetne ezt legegyszerubben kivitelezni, es persze mennyi ido alatt.

 
 
mpeti
 
Avatar
 
 
mpeti
Az összes posztok száma:  722
Csatlakozva  14-05-2006
 
 
 
04 January 2009 19:12
 

2x, bocsánat.

 
 
Tom(alias t@m)
 
Avatar
 
 
Tom(alias t@m)
Az összes posztok száma:  834
Csatlakozva  15-10-2005
 
 
 
04 January 2009 21:32
 

Mondom én csajok/srácok!
Gorenje turizmus után Apple turizmus… :-D
Most mást nem tudok hozzászólni, mert odaégetem a fincsi kajámat… :-D

 
 
 
   
 
 
 

Apróhirdetések

Hírek

88%-on áll az iOS 12

2019. 08.12. @ 12:18
0