Segítsetek, szivat az iStyle… :(

 
adrijan
 
Avatar
 
 
adrijan
Az összes posztok száma:  96
Csatlakozva  22-07-2006
 
 
 
12 June 2007 19:38
 

Kérek az okosoktól valami ötletet, hogy mit tegyek (vagy pedig magától az iStyle-tól valami megoldást, bár ebben már nem bízom) mert most már teljesen elveszettnek érzem magam, és közel vagyok ahhoz, hogy elátkozzam a percet, amikor az iStyle-ban vettem meg a MacBookomat.

Korábban volt már egy akksiszervizes problémám (amikor közel másfél hónapba telt, mire kicserélték a notebook akkumulátorát), de ez a mostani még rosszabb:

Szétolvadt a MacBookom tápkábele, megrepedt a kábel külseje, ezért kontakthibás lett a kábel. Hol tölti az akksit, hol nem. Gondoltam, sebaj, még 2 hónapig garanciális, visszaviszem, kapok egy másikat.

Az elsõ meglepetés akkor ért, amikor tegnap az iStyle-ban azt mondták nekem, hogy a kábelre nem vonatkozik a garancia. Amikor ezen kissé meglepõdtem, akkor váltott az érvelés: ugyan lehet, hogy garanciális, de mivel a kábel meg van repedve, ezt az Apple biztos külsérelmi nyomként értékelné, és nem cserélné garanciálisan. Merthogy lehet, hogy én eltéptem a kábelt… No comment. Azt válaszoltam, hogy sebaj, küldjék el az Apple-nek, megvizsgálják, csak látszik, hogy a belseje olvadt meg, és nem én vágtam el körömollóval.

Erre jött a második pofára esés: oké, elküldik, csakhogy addig cserekábelt nem tudnak adni. Hogy amig az a kábel elutazik az Egyesült Államokba és vissza, én hogyan használom a gépemet, az senkit nem érdekel. Esetleg vehetek egy másikat 26.000 Ft-ért.

Az eladó látva, hogy egyre rosszabb a kedvem, azt mondta, felveti ezt a nehéz kérdést a mai értekezleten, biztos találnak megoldást: van néhány ilyen kábelük, akkor az egyiket majd ilyen célra megveszi az üzlet, és azt ide adják. A lényeg, hogy jöjjek vissza ma délután, addig is nyugi.

Visszajöttem, és ez volt az utolsó csepp a pohárban.

Az eladótérben 3-4 eladó csellengett, vevõ éppen sehol, hátul a szervízben hosszú sor, mert ugye az 5 várakozóra 1 szervizes jut. Sebaj, nem vagyunk fontosak, ha megvettük a gépet, most már várhatunk.

A szervizes lány semmit nem tudott a mai értekezleten állítólag elõvezetett problémáról, pattogó hangon közölte, hogy beveszi a kábelt, de cserét nem ad. Ekkor már én is feszült voltam, és megkértem, kérdezzen utána, nem beszélték-e meg az értekezleten ezt a gondot. Hátrament, láttam az üvegfalon keresztül, hogy egy másik géppel elmélyülten babráló kollegájának mond valakit, aki szinte fel se nézve elhajtja.

A lány kijött, azt mondta, nincs tápkábel, esetleg majd 2 hét múlva. Viszont a szervizes kollegája “megtiltotta” (sic!), hogy ezzel a táppal használjam a gépet..

Amikor én már ezen kiakadtam, és kötöttem az ebet a karóhoz, hogy nekem valami megoldás kell, mert én ezzel a géppel keresem a kenyeremet, és nem igaz, hogy egy kábel miatt ne tudjam használni két hétig, akkor a lány csak Seszták urat, a szerviz vezetõjét tudta ajánlani.

Azt a Seszták urat, aki a múltkori akksicserénél egy hónapig nem bírt visszahívni.

Most mit tegyek? Tényleg vegyek egy plusz kábelt? Vagy sírjak Seszták úrnak? HELP!

 
Gummiboy-Reloaded
 
Avatar
 
 
Gummiboy-Reloaded
Az összes posztok száma:  244
Csatlakozva  25-09-2006
 
 
 
12 June 2007 19:46
 

Én azt mondanám pár havert szedj össze, és várd meg mig haza indul Seszták Úr..  Aztán két marha nagy füles után kérdezd meg mi lesz akábellel.. Magyarországon így megy hidd el. Én már alkalmaztam ezt amódszert apple szervízben és nagyon hatásos volt, kb 2 óra alatt megoldották a gondom.

Amúgy meg az egész Apple “imááázs” bekaphatja a f…szt.

 
adrijan
 
Avatar
 
 
adrijan
Az összes posztok száma:  96
Csatlakozva  22-07-2006
 
 
 
12 June 2007 19:51
 

Hát, azért csak nem kell ahhoz verekedni, hogy az ember a rongyos 300 ezréért tisztességes eljárásban részesüljön… :(

 
szpedro84
 
Avatar
 
 
szpedro84
Az összes posztok száma:  218
Csatlakozva  24-12-2005
 
 
 
12 June 2007 19:52
 

Én holnap 3adszorra fogom bevinni nekik a notimat, aminek szar az akksija, mivel 10ből 7szer nem megy el aludni, hanem kikapcsol lemerülés után. Nekem ezt nem hiszik el! :D

 
 
adrijan
 
Avatar
 
 
adrijan
Az összes posztok száma:  96
Csatlakozva  22-07-2006
 
 
 
12 June 2007 19:55
 

Oké, de te tudod használni, tudsz dolgozni rajta.

Ha nekem emiatt az egy szál szar kábel miatt az egész gépem használhatatlan, akkor nem tudok dolgozni sem! :(

 
adrijan
 
Avatar
 
 
adrijan
Az összes posztok száma:  96
Csatlakozva  22-07-2006
 
 
 
12 June 2007 20:02
 

Nem, pöcsözés nem volt. De tudod mit? Pöcsözzenek akár, csak ne basszanak így ki velem.

Szerintetek olvassa ezt valaki esetleg az iStyle-ból? Neadjisten eljut ennek az egésznek a híre Seszták úrig?

Vagy hívjam fel, hallgassam meg, hogy miért is lehetetlen ügy cserekábelt adni egy ilyen esetben, aztán könyörögjek, gazsuláljak, fenyegetőzzek, hisztériázzak, végül teljesen szétszopatott aggyal kullogjak be egy másik Apple viszonteladóhoz, és vegyek nála egy tápkábelt?

Mert ha még az is lenne a vége, hogy másik kábelt kell vennem, hogy ezt ezután garantáltan nem az iStyle-tól veszem meg, az tuti :(

 
szpedro84
 
Avatar
 
 
szpedro84
Az összes posztok száma:  218
Csatlakozva  24-12-2005
 
 
 
12 June 2007 20:08
 
TDani - 12 June 2007 07:56 PM

Lepöcsöztek? Nem? Akkor még jól jártál… Nekem volt ilyen kalandom.
Óva intek mindenkit az iStyle Apple Centertől. Annyi más viszonteladó van! Menyjetek hozzájuk.
Ja aki lepöcsözött, az egy kopaszodó hajú kövérkés bal****. Aki bent jár, helyettem is lepofozhatja.

ÓÓÓÓÓ! Vele már nekem is volt egy kis kalandom!!!! :D Bár nem csak vele, a boltból szinte csak a fiatal szervízes lánnyal tudok kommunikálni… Pedig én abból élek, hogy kedvesen beszélek az emberekhez, és egész jól megy. Nem bennem van a baj.

 
 
gyzsolt
 
Avatar
 
 
gyzsolt
Az összes posztok száma:  3147
Csatlakozva  19-03-2006
 
 
 
12 June 2007 20:08
 

Szerintem elsősorban az lenne a hatásos eljárás lényege, hogy személyesen beugrasz (ha nincs messze) és Seszták úrral megbeszélitek a dolgot, először udvariasan próbálkozva, aztán esetleg pontosítani a hatásosabb modorok* felé... és amennyiben ez nem vezetne eredményre, azaz nem kapsz ingyen vagy jelképesen olcsón cseretápot, akkor irány a másik bolt + cikk a homárra. Természetesen ezt Seszták úrral is érdemes lesz tisztázni, ha nem adja könnyen a derekát… gondolom a jó viszony már úgyis ugrott.

egyébként hozzátenném, hogy nekem (még) nem volt rossz tapasztalatom az ott dolgozókkal (talán csak a kioktató stílusa nem tetszett az egyik srácnak).

* emelkedett hangvétel, munkabérkiesés emlegetése “ki téríti meg” mondatrész kíséretében, esetleg a probléma hangos és nyomatékos emlegetése (hogy minél több vevő jól hallja) és így tovább…

 
Gummiboy-Reloaded
 
Avatar
 
 
Gummiboy-Reloaded
Az összes posztok száma:  244
Csatlakozva  25-09-2006
 
 
 
12 June 2007 20:10
 

Bocs tudom, nem teljesen ide tartozik, de ez a “szervíz háttér” is hozzá járult, unszvicser legyek. Tudjátok ki fog rettegni attól, hogy nehogy valami baja legyen a gépnek…. hát én nem.

 
JamesTKirk
 
Avatar
 
 
JamesTKirk
Az összes posztok száma:  2271
Csatlakozva  17-02-2005
 
 
 
12 June 2007 20:16
 

Nekem eddig csak faszságokat beszéltek, mikor ott jártam, de érdemes lenne összegyűjteni az élményeket egy külön oldalon, vagy elküldeni a fordítás másolatát az apple-nek.
Szerintem frankón a microsoft vagy a dell fizeti az ott dolgozókat, másképp nem tennék tönkre a cég imázsát…

 
 
adrijan
 
Avatar
 
 
adrijan
Az összes posztok száma:  96
Csatlakozva  22-07-2006
 
 
 
12 June 2007 20:19
 

Hát, gyzsolt, én szívesen bejárkálok az iStyle-ba, csak ma már másodszor voltam ott, és még mindig ott tartunk, hogy elhajtottak.

Egyszerűen semmi kedvem Seszták úrral játszmázni, se személyesen, se telefonon. Nincs kedvem kifogásokat hallgatni, és elővenni minden tárgyalási tudopmányomat, hogy kialkudjak mégis valami megoldást. Méltányos eljárást akarok csak.

És méltányos eljárás alatt azt értem, hogy nem lehetetlenítik el a náluk vásárolt prémium termék használatát hetekig valami piszlicsáré hülyeség miatt.

Tudod, amikor az anyukám kocsiját bevette a szerviz, akkor nem is volt kérdés, hogy a javítás idejére adjanak neki egy csereautót.

Ha egy autókkal kereskedő cég meg tudja oldani, hogy több milliós csereholmikat kiadjon a vevőinek, amíg nem tudják használni a sajátjukat, akkor az iStyle miért nem tudja megoldani, hogy a náluk vásárolt többszázezres holmimat használjam, mert elromlott egy huszonezres nagyságrendű alkatrésze? (ráadásul még garanciális időn belül!)

 
adrijan
 
Avatar
 
 
adrijan
Az összes posztok száma:  96
Csatlakozva  22-07-2006
 
 
 
12 June 2007 20:21
 

Jaj istenem… Megyek, járok egyet, kiszellőzutetni a fejem. Annyira szétvet az ideg, hogy nem bírok itt bent ülni.

Az utóbbi években így nem bosszantottak fel, ahogy az iStyle már másodszor teszi… :(((

 
Gummiboy-Reloaded
 
Avatar
 
 
Gummiboy-Reloaded
Az összes posztok száma:  244
Csatlakozva  25-09-2006
 
 
 
12 June 2007 20:24
 

Na kellett neked a magsafe töltö :DD kurva innovatív, ja..  hagyományos táp dugó  :D élni fog örökké..

Amúgy meg… nézd meg esetleg milyen dolgok vannak leírva a jótálási papíron, illetve mi a rendeltetés szerü használat amagyar nyelvű leírásban amit a géphez kaptál.. mert tudod anélkül tilos forgalmazni műszaki terméket.

 
gyzsolt
 
Avatar
 
 
gyzsolt
Az összes posztok száma:  3147
Csatlakozva  19-03-2006
 
 
 
12 June 2007 20:26
 
adrijan - 12 June 2007 08:19 PM

Hát, gyzsolt, én szívesen bejárkálok az iStyle-ba…

és tudtál valami főnökkel vagy vezetővel beszélni?
kértél vásárlók könyvét? (csak hogy nyoma is legyen)

mert gyanítom, hogy ez az egész csak a pultig jutott el, és nem foglalkoztak tovább az üggyel.
lehet, hogy senki más nem is hallott a témáról semmit azon túl, hogy kimentél az ajtón.

 
adrijan
 
Avatar
 
 
adrijan
Az összes posztok száma:  96
Csatlakozva  22-07-2006
 
 
 
12 June 2007 20:27
 

Hát nézd, nekem ez az első Macem (kellett nekem, b+... ), és azzal a töltővel vettem, amit hozzá adtak.

A rendeltetésszerű használat meg az, hogy bedugom a konnektorba.

De nekem nem is ez a gondom, hanem az, hogy amíg elküldik az Apple-be, addíg nem adnak cserekábelt. Ezzel tolnak ki velem rettentően…

Gummiboy-Reloaded - 12 June 2007 08:24 PM

Na kellett neked a magsafe töltö :DD kurva innovatív, ja..  hagyományos táp dugó  :D élni fog örökké..

Amúgy meg… nézd meg esetleg milyen dolgok vannak leírva a jótálási papíron, illetve mi a rendeltetés szerü használat amagyar nyelvű leírásban amit a géphez kaptál.. mert tudod anélkül tilos forgalmazni műszaki terméket.

 
Gummiboy-Reloaded
 
Avatar
 
 
Gummiboy-Reloaded
Az összes posztok száma:  244
Csatlakozva  25-09-2006
 
 
 
12 June 2007 20:29
 

Nem vetted észre mi van a leírtak mögött….  most ne a csere kábelen lovagolj.. kezdj nézelődni a papírok felé....  (magyar nyelvű leírás, garancia papír…)

 
adrijan
 
Avatar
 
 
adrijan
Az összes posztok száma:  96
Csatlakozva  22-07-2006
 
 
 
12 June 2007 20:30
 

Eddíg még nem, Seszták úr a vezető (aki persze most nem volt bent). Vele már úgy 2 hónapja akksicsere miatt beszéltem párszor.

Most felírták volna a számomat, hogy majd Seszták úr visszahív. Pontosan úgy, mint ahogy az akksicsere idején is felírták már egyszer…

gaaaaaaaa! :(

gyzsolt - 12 June 2007 08:26 PM
adrijan - 12 June 2007 08:19 PM

Hát, gyzsolt, én szívesen bejárkálok az iStyle-ba…

és tudtál valami főnökkel vagy vezetővel beszélni?
kértél vásárlók könyvét? (csak hogy nyoma is legyen)

mert gyanítom, hogy ez az egész csak a pultig jutott el, és nem foglalkoztak tovább az üggyel.
lehet, hogy senki más nem is hallott a témáról semmit azon túl, hogy kimentél az ajtón.

 
adrijan
 
Avatar
 
 
adrijan
Az összes posztok száma:  96
Csatlakozva  22-07-2006
 
 
 
12 June 2007 20:32
 

Miért, lehet, hogy nem adtak?... :-o

Nem tudom, nem emlékszem rá, az igazat megvallva, amikor megvettem a macimat, azt hittem, sokkal kevesebb gondom lesz vele, mint az eddigi PC-immelk volt…

Shit, ha hazaértem, megnézem, milyen papírokat adtak anno…

Gummiboy-Reloaded - 12 June 2007 08:29 PM

Nem vetted észre mi van a leírtak mögött….  most ne a csere kábelen lovagolj.. kezdj nézelődni a papírok felé....  (magyar nyelvű leírás, garancia papír…)

 
Gummiboy-Reloaded
 
Avatar
 
 
Gummiboy-Reloaded
Az összes posztok száma:  244
Csatlakozva  25-09-2006
 
 
 
12 June 2007 20:38
 

Amúgy ilyen csipp-csupp ügyel faszán hazalehetne vágni az apple forgalmazás jelentős részét, egy kis időre legalábbis, biztos hogy nem kaptál magyar nyelvűt.. nem rég vettünk mi is másik üzletben és ott sem adtak.. Pár cikk, újság.. fogyasztó védelem, bevonják a terméket ( ket…) amig nem lesz mindenhez leírás.
(Kapcsolatok megvannak..) Azért még vannak ütőképes kártyák a nagyívben leszart tulajdonosok kezében.

 
Neo19
 
Avatar
 
 
Neo19
Az összes posztok száma:  3222
Csatlakozva  19-08-2006
 
 
 
12 June 2007 20:58
 

Én védeni szeretném az Istyle-t, mert nekem nagyon korrekt kiszolgálásom volt…

 
 
zsoltu
 
Avatar
 
 
zsoltu
Az összes posztok száma:  2101
Csatlakozva  25-11-2003
 
 
 
12 June 2007 21:04
 
Neo19 - 12 June 2007 08:58 PM

Én védeni szeretném az Istyle-t, mert nekem nagyon korrekt kiszolgálásom volt…

kivétel erősíti a szabályt. ez a seszták ez az a himlőhelyes vörhenyes szőrzetű ficek?

 
 
xero
 
Avatar
 
 
xero
Az összes posztok száma:  2800
Csatlakozva  25-11-2004
 
 
 
12 June 2007 21:17
 

Van annyi normális kereskedő.. minek oda járni. Akiket én ismerek ott van szép magyar leírás is! :D

 
 
esõjáró
 
Avatar
 
 
esõjáró
Az összes posztok száma:  6748
Csatlakozva  24-07-2005
 
 
 
12 June 2007 21:18
 

Neo: Ennek örülünk.

Adrian: Írd meg a Homárnak. Most. És vegyél egy másik kábelt, nehogy tönkre tedd az egész gépet. Valamint jegyezd be az egészet a vásárlók könyvébe, hogy nyoma is legyen.

 
iPutyu
 
Avatar
 
 
iPutyu
Az összes posztok száma:  1819
Csatlakozva  21-08-2005
 
 
 
12 June 2007 21:49
 

Hívd föl iJoet. Hátha van neki egy kölcsön kábele.

 
Scars
 
Avatar
 
 
Scars
Az összes posztok száma:  708
Csatlakozva  16-05-2006
 
 
 
12 June 2007 22:19
 

ami az iStyle-nál a kiscsajt a szervízben illeti egy idióta semmittudó darab deszka…

 
 
adrijan
 
Avatar
 
 
adrijan
Az összes posztok száma:  96
Csatlakozva  22-07-2006
 
 
 
12 June 2007 22:25
 

Azt hiszem, az lesz, hogy még egyszer (holnap) bemegyek az iStyle-ba. Ott megpróbálok beszélni Seszták Sándorral.

A Homárnak pedig akkor írok, ha ő is visszapattint, vagy ha holnap sem lesz bent az üzletben.

Új kábelt nem akarok venni, egyszerűen jár (ezer felkiáltójellel) az a másik kábel! A 26 rugót pedig pont most pont nem erre kellene elköltenem.

Egyébként kérdezem: a hozzám hasonló pórul járt iStyle-vásárlók közül jutott már el bárki is a fogyasztóvédelmig, vagy a Homár-féle nyilvánosságig? Lehet, hogy tényleg konzekvensen végig kellene vinni egyszer az ügyet… :(

esőjáró - 12 June 2007 09:18 PM

Neo: Ennek örülünk.

Adrian: Írd meg a Homárnak. Most. És vegyél egy másik kábelt, nehogy tönkre tedd az egész gépet. Valamint jegyezd be az egészet a vásárlók könyvébe, hogy nyoma is legyen.

 
Acsi001
 
Avatar
 
 
Acsi001
Az összes posztok száma:  3818
Csatlakozva  21-04-2005
 
 
 
12 June 2007 22:37
 

Sokazor az ám a baj, hogy nem tudtok hatásosan fellépni.
Azért írom ezt így mert az én munkám pont olyasmiből áll, amire a válasz elsőre mindig az, hogy Á azt nem lehet!
Határözött nyugodt fellépés, no idegesség, s nem hagyni, hogy beszéljenek semmibe, megvárni mindig, hogy intézkedjen. Ha nem tud intézkedni, akkor tőle várni a választ, neki feltenni a kérdést, hogy akkor ki a következő lépés ha ő nem tud intézkedni. Aztán ha minden kötél szakad akkor vásárlók könyve, fogyasztó védelem.
Te előtte felkészülni, hogy mik is vannak leírva a garancialevélben, hogy tudj mire hivatkozni, plusz a magyar jogszabályok ismerete.
Elő lehet keresni a neten mindent erről.
Nekem még semmi bajom nem volt velük. Higgyétek el, a fellépés sokat számít.
Ha másképpen nem megy akkor gyakorolni kell.

 
 
Almacsutka
 
Avatar
 
 
Almacsutka
Az összes posztok száma:  3134
Csatlakozva  24-09-2006
 
 
 
12 June 2007 23:42
 

Off/
Nézzünk kicsit távolabbra, pörgessük meg az érmét.
Mivel az említett gond nem egyedi, hanem típushiba (legalább ezen a Fórumon ne tagadjuk!), úgy az eddigi kb. 20-30-100(?) kábel iStyle részéről törtémő pótlása igen combos összeg lenne…
Tudom, most azt mondjátok, hogy futhatná rá, hisz’ megy a szekér. Igen, jobb helyeken a forgalom X%-a szerviz- és garanciális alapba vándorol. Gondolom, hogy itt sincs másként. De valóban fut a szekér? Vagy a hazai Mac eladások többsége a szürke imporból dolgozó kereskedőknél csapódik le? (Húúúúú, hogy ezért mit fogok kapni!:-) A kör bezárul. Buta mód zanzásítva: itt veszem - ott szervizeltetem.  Más területeken már bizonyított tétel: a selejtes (bocsánat!) termék, a lenyomott beszerzési ár, a mind nagyobb arányű külföldi beszerzés mindig magával hozza a belföldi szolgáltatások alacsony szintjét.
Más: biztosra veszem, hogy a folyamatos(!) garanciális gondok (akkumulátor, sárgulás, repedés, beégés, kábel olvadás, stb.) az iStyle csapatát viseli meg a legjobban. Nem hiszem, hogy ő (vagy más tisztességes Apple forgalmazó) perverziója, hogy vitatkozó ügyfelekkel szkanderezzenek. Õk örülnének a legjobban az alkatrészektől roskadozó polcoknak…  Valami azt súgja, hogy ők is, és a kétszeresen csalódott tulajdonosk is kényszerpályán mozognak…

On: fogadd meg Esőjáró tanácsát!

 
 
esõjáró
 
Avatar
 
 
esõjáró
Az összes posztok száma:  6748
Csatlakozva  24-07-2005
 
 
 
13 June 2007 00:08
 

Adrian: Nem vagyok elektrotechnikus, de ha a kábel zárlatos lesz, és tönkreteszi a tápod/alaplapod, az sokkal nagyobb szivacs lesz. Nem tudom, hogy mi van a mostani garijegyekben, de az enyémben még az volt, hogy ha a hiba felfedezése után tovább használom a gépet, és ezzel még nagyobb kárt okozok, akkor arra már nem vonatkozik a gari.

//off
Almacsutka: A szürkeimportos mondatodat nem értem. Kifejtenéd az elméletet?
//on

 
Almacsutka
 
Avatar
 
 
Almacsutka
Az összes posztok száma:  3134
Csatlakozva  24-09-2006
 
 
 
13 June 2007 00:28
 
esőjáró - 13 June 2007 12:08 AM

//off
Almacsutka: A szürkeimportos mondatodat nem értem. Kifejtenéd az elméletet?
//on

Vannak, akik szerint a hazai Mac/iPod/monitor stb. eladások “egy része” nem a hivatalos importőrön keresztül történik, ám sokasodó garanciális szervizigényük (ügyfélszolgálat, szerviz munkaerő, beszerzés bonyolítása, gyártó folyamatos győzködése a garanciák jogosságáról, alkatrész készlet finanszírozása stb.) itthon csapódik le.

 
 
Pele
 
Avatar
 
 
Pele
Az összes posztok száma:  748
Csatlakozva  27-02-2007
 
 
 
13 June 2007 00:41
 

Nekem az nem tiszta, hogy a Táp - magsafe szakasz vagy a konnektor - táp szakasz krepált be?

 
 
seszi
 
Avatar
 
 
seszi
Az összes posztok száma:  324
Csatlakozva  18-11-2004
 
 
 
13 June 2007 01:00
 

kedves adrijan,

sajnálom, hogy nem tudtunk beszélni, mert adtam volna egy töltőt, amíg tisztázódik a garanciális ügyed… ugyanúgy, ahogy sok ügyfelünk problémáját megoldottuk eddig, akinek a 2 hét várakozás nem fért bele és ezt normálisan közölte…
szerintem próbálj meg elérni valahogy, esetleg az itteni accnevem kukac cégnevünk pont hu címen :) bízom benne, hogy megtaláljuk a megoldást…

a másfél hónap egy akksicserére amúgy átlagos volt fél éve, most jobb a helyzet, jönnek az alkatrészek rendesen, de ez nem tőlünk függ…

kedves esőjáró,
miért gondolod, hogy a homár meg a vásárlók könyve jobb megoldás, mint a párbeszéd?

 
manhattan
 
Avatar
 
 
manhattan
Az összes posztok száma:  15
Csatlakozva  20-10-2006
 
 
 
13 June 2007 01:01
 

A Fogasztóvédelem az kb. annyit ér, hogy értelmesen, kis vigyorral az arcukon meghallgatnak és közlik Veled, hogy ha minden kötél szakad akkor polgári perses úton lehet valamit elérni. De ha nem akkor az cumi… Én mobillal jutottam idáig , végülis jól jöttem ki belőle, de csak idegesség és idegesség. Nem éri meg!

 
esõjáró
 
Avatar
 
 
esõjáró
Az összes posztok száma:  6748
Csatlakozva  24-07-2005
 
 
 
13 June 2007 01:35
 

Hurrá, megérkezett Seszták úr!

Ne haragudj, azok után, hogy Adrijan azt írta, hogy az előző problémás esetében egy hónapig nem tudott elérni, nem számítottam ilyen felhasználóbarát fellépésre. Megkövetlek.

 
zsoltu
 
Avatar
 
 
zsoltu
Az összes posztok száma:  2101
Csatlakozva  25-11-2003
 
 
 
13 June 2007 02:21
 
esőjáró - 13 June 2007 01:35 AM

Hurrá, megérkezett Seszták úr!

Ne haragudj, azok után, hogy Adrijan azt írta, hogy az előző problémás esetében egy hónapig nem tudott elérni, nem számítottam ilyen felhasználóbarát fellépésre. Megkövetlek.

:) ezért érdemes a fogyasztóvédelemmel és a homárral is felvenni a kapcsolatot - lám-lám, említésére is megoldódnak a problémák (azon azért komolyan el kell gondolkodni, hogy egy hordozható gép esetében - kvázi táp nélkül max pár órát működik - hogy is merülhet fel az, hogy akiknek nem megfelelő a két hét, azoknak, főleg ha csörömpölnek nagyon, találnak megoldást.

és mi meg örülünk, hogy milyen kedves. hogy talál. megoldást. a problémára. ami azáltal keletkezik, hogy a kereskedő csak addig és abban érdekelt, hogy minél többet eladjon. hmmm.

 
 
seszi
 
Avatar
 
 
seszi
Az összes posztok száma:  324
Csatlakozva  18-11-2004
 
 
 
13 June 2007 03:02
 
esőjáró - 13 June 2007 01:35 AM

Hurrá, megérkezett Seszták úr!

Ne haragudj, azok után, hogy Adrijan azt írta, hogy az előző problémás esetében egy hónapig nem tudott elérni, nem számítottam ilyen felhasználóbarát fellépésre. Megkövetlek.

pedig ez még semmi, alig várom, hogy holnap adhassak neki egy töltőt! :)

de most tényleg, adrijan egy hónapig nem tudott elérni, vagy egy hónapig nem hívtam vissza, vagy hívtam, és nem vette fel? Mert ez nem derült ki…

nagyon nyuszis és fűnyírós nekem ez a történet, de mi is hibásak vagyunk, mert nem jutott el hozzám az ügy…

Zsoltu, ne rontsd el! Mindenki eldöntheti, hogy fenyegetőzve és rossz hangulatban szeretné-e várni a problémája megoldódását, vagy barátságosan megbeszélve a lehetőségeket, elfogadja az általunk kínált - legjobb - megoldást. Mi mindkét esetben megtesszük ami ránk nézve kötelező, de a második esetben mindent megteszünk, hogy ezen felül is segítsünk! Nem állítom, hogy mindent azonnal tudunk, de ez is túlzás, hogy a párbeszéd helyett itt a fórumon keresse valaki a megoldást…

persze, a legfontosabb, hogy egy kereskedő minél több gépet adjon el, pontosan ezért kell törekednünk a lehető legjobb megoldásra a problémás ügyekben, hogy jó legyen a kapcsolat, az ügyfél hozzánk járjon tréningekre, nálunk ismerkedjen az újdonságokkal és a következő gépét is nálunk vegye…

 
adrijan
 
Avatar
 
 
adrijan
Az összes posztok száma:  96
Csatlakozva  22-07-2006
 
 
 
13 June 2007 03:16
 

Esőjáró, Gummiboy, gyzsolt, és mindannyian többiek!

Nagyon köszönöm a válaszokat és tanácsokat, ti segítettetek kiengedni a gőzt délután, amikor nagyon neki voltam keseredve.
Meg nem csak ebben segítettetek, hanem abban is, hogy jobban elhallatsszon a hangom az iStyle illetékes emberéhez egy oktogoni netkávézóból, mint magából az iStyle eladóteréből és szervizpultja elől. Egyszóval mégegyszer köszönöm.

Seszták úrtól pedig rendes dolog, hogy itt a fórumon is segít a vásárlóknak, köszönet ezért!
Lehet, hogy ha egyből vele találkozom, és nem az üzlet eladóival, szervizeseivel és ügyfélszolgálatosával, akkor ezt az egész horror-napot megúszhattam volna, és nem kellett volna attól félnem, hogy egyetlen hibás töltő miatt kiesek a munkából két héten keresztül (vagy ki tudja meddig?)

Holnap bejelentkezem az ideiglenes kábellal töltött maciról, most lassan ki kell kapcsolnom, mert kezd lemerülni.

 
zsoltu
 
Avatar
 
 
zsoltu
Az összes posztok száma:  2101
Csatlakozva  25-11-2003
 
 
 
13 June 2007 03:18
 
seszi - 13 June 2007 03:02 AM
esőjáró - 13 June 2007 01:35 AM

Hurrá, megérkezett Seszták úr!

Ne haragudj, azok után, hogy Adrijan azt írta, hogy az előző problémás esetében egy hónapig nem tudott elérni, nem számítottam ilyen felhasználóbarát fellépésre. Megkövetlek.

pedig ez még semmi, alig várom, hogy holnap adhassak neki egy töltőt! :)

de most tényleg, adrijan egy hónapig nem tudott elérni, vagy egy hónapig nem hívtam vissza, vagy hívtam, és nem vette fel? Mert ez nem derült ki…

nagyon nyuszis és fűnyírós nekem ez a történet, de mi is hibásak vagyunk, mert nem jutott el hozzám az ügy…

Zsoltu, ne rontsd el! Mindenki eldöntheti, hogy fenyegetőzve és rossz hangulatban szeretné-e várni a problémája megoldódását, vagy barátságosan megbeszélve a lehetőségeket, elfogadja az általunk kínált - legjobb - megoldást. Mi mindkét esetben megtesszük ami ránk nézve kötelező, de a második esetben mindent megteszünk, hogy ezen felül is segítsünk! Nem állítom, hogy mindent azonnal tudunk, de ez is túlzás, hogy a párbeszéd helyett itt a fórumon keresse valaki a megoldást…

persze, a legfontosabb, hogy egy kereskedő minél több gépet adjon el, pontosan ezért kell törekednünk a lehető legjobb megoldásra a problémás ügyekben, hogy jó legyen a kapcsolat, az ügyfél hozzánk járjon tréningekre, nálunk ismerkedjen az újdonságokkal és a következő gépét is nálunk vegye…

:)
szerintem nincs, aki eleve fenyegetődzve kezdi. gondolom nem minden töltőkábel rossz, mert abból visszahívás lenne, vagyis azt azért elég jól lehet látni, ha valami belülről esik szét vagy kívülről kap valamit. de ne menjünk bele. a másfél hónapos akkucsere nem egyedi, és nincs indok, amivel elfogadható lenne, mert egy hónap után - ha még a régi garlevelekkel dolgoztok - cserélnetek kellene az egész gépet, ha nem adtatok másikat a javítás idejére. így eléggé érthető, ha elakadnak a problémamegoldások arrafelé.

 
 
xero
 
Avatar
 
 
xero
Az összes posztok száma:  2800
Csatlakozva  25-11-2004
 
 
 
13 June 2007 03:27
 
seszi - 13 June 2007 03:02 AM
esőjáró - 13 June 2007 01:35 AM

Hurrá, megérkezett Seszták úr!

Ne haragudj, azok után, hogy Adrijan azt írta, hogy az előző problémás esetében egy hónapig nem tudott elérni, nem számítottam ilyen felhasználóbarát fellépésre. Megkövetlek.

pedig ez még semmi, alig várom, hogy holnap adhassak neki egy töltőt! :)

de most tényleg, adrijan egy hónapig nem tudott elérni, vagy egy hónapig nem hívtam vissza, vagy hívtam, és nem vette fel? Mert ez nem derült ki…

nagyon nyuszis és fűnyírós nekem ez a történet, de mi is hibásak vagyunk, mert nem jutott el hozzám az ügy…

Zsoltu, ne rontsd el! Mindenki eldöntheti, hogy fenyegetőzve és rossz hangulatban szeretné-e várni a problémája megoldódását, vagy barátságosan megbeszélve a lehetőségeket, elfogadja az általunk kínált - legjobb - megoldást. Mi mindkét esetben megtesszük ami ránk nézve kötelező, de a második esetben mindent megteszünk, hogy ezen felül is segítsünk! Nem állítom, hogy mindent azonnal tudunk, de ez is túlzás, hogy a párbeszéd helyett itt a fórumon keresse valaki a megoldást…

persze, a legfontosabb, hogy egy kereskedő minél több gépet adjon el, pontosan ezért kell törekednünk a lehető legjobb megoldásra a problémás ügyekben, hogy jó legyen a kapcsolat, az ügyfél hozzánk járjon tréningekre, nálunk ismerkedjen az újdonságokkal és a következő gépét is nálunk vegye…

Nézzenek oda pozitívan csalódtam.
Ami viszont az üzlet sara az a belső párbeszéd! Milyen dolog az hogy xyz ügy nem jut el az illetékesig? Ez azért nem olyan nagy feladat hogy ne lehessen megoldani!
Ettől függetlenül pozitív volt ez most számomra!

 
 
Scars
 
Avatar
 
 
Scars
Az összes posztok száma:  708
Csatlakozva  16-05-2006
 
 
 
13 June 2007 03:31
 

Ha már az a4-nél tartunk én is ott vettem a gépem. Voltam szervízeltetni egy hét alatt megjött a sárgulásos touchpad cseréje. Kértem még a kijelző oldalécének cseréjét ami ugyancsak egyszerre történt a touchpadéval. Azonban annak az illesztése nem jó, ugyanis nem passzol a kijelzőhöz egészen. A srác akkor kihozott egy blacbookot és megmutatta h az sem passzol teljesen. Akkor megnyugodtam. Később észrevettem hogy máshol sem rögzül, lepattan. Most pedig azt tapasztaltam hogy a léc tetejénél elkezdett feketedni a két mágnesnél! Esetleg másnál is? Mintha nem is szabvány gépek lennének pedig…
Mindenesetre beviszem még garanciás.

 
 
esõjáró
 
Avatar
 
 
esõjáró
Az összes posztok száma:  6748
Csatlakozva  24-07-2005
 
 
 
13 June 2007 11:04
 

Ez érdekes és tanulságos topicra sikeredett. Remélem, a közeljövőben elszaporodnak a “Bevittem az iStyle-ba, a ráérő eladó rögtön ráért, kedves volt és gyönyörű, értett a munkájához, és kezét-lábát törte, hogy megoldást találjon a problémára.”

 
bunNi
 
Avatar
 
 
bunNi
Az összes posztok száma:  69
Csatlakozva  23-02-2007
 
 
 
13 June 2007 14:58
 
zsoltu - 13 June 2007 03:18 AM

a másfél hónapos akkucsere nem egyedi, és nincs indok, amivel elfogadható lenne, mert egy hónap után - ha még a régi garlevelekkel dolgoztok - cserélnetek kellene az egész gépet

miért az új garancialeveleknél ez már máshogy van?

 
gyzsolt
 
Avatar
 
 
gyzsolt
Az összes posztok száma:  3147
Csatlakozva  19-03-2006
 
 
 
13 June 2007 15:54
 

na, szívesen, örülök, hogy megoldódott.

Azért is mondtam, hogy Seszit érdemes keresni, mert nekem eddig jók voltak vele a tapasztalataim, meg mindenhol azt látom, hogy a gépezet alján levő emberek (egyszeri eladók) nem mernek a cég nevében nagyvonalúskodni, mert félnek, hogy rajtuk csattan az ostor. Inkább elhajtanak mindenkit, aki hagyja. :)

A megoldás is kellemes, remélem, hogy tovább javul a helyzet… most már csak a politikusoknak kéne megjavulni :)

 
adrijan
 
Avatar
 
 
adrijan
Az összes posztok száma:  96
Csatlakozva  22-07-2006
 
 
 
13 June 2007 19:08
 

Sziasztok, egy rövid update a mai fejleményekről, a korrektség jegyében:

- az üzletben kb. mindenki tudta, hogy mi járatban vagyok (az egyik eladó: “Ááá! A tegnapi kábeles história…”, a szervizes: “a beszéljukmac-es ügyfél?” :) )
- aztán a szervizben kiadták a cseretöltőt, felvették a munkalapot, kiállítottak egy ügyfélkártyát
- távoztam isten hírével…

Most minden működik, back to work! Nem mondom azt, hogy fülig ér a szám, de legalább nem görbül lefelé sem, és ez már valami!

 
losodavid
 
Avatar
 
 
losodavid
Az összes posztok száma:  900
Csatlakozva  03-03-2006
 
 
 
13 June 2007 19:27
 

Esküszöm nyitok egy topicot ha valami baja lesz a gépemnek :)

 
esõjáró
 
Avatar
 
 
esõjáró
Az összes posztok száma:  6748
Csatlakozva  24-07-2005
 
 
 
13 June 2007 19:36
 

Éljen! :-)

Már tudjuk, hogy úgy kell odamenni, hogy jelentőségteljesen nézve közlöd a munkatárssal, hogy aktív beszMac tag vagy… Esetleg csináltathatnánk egy beszMac-passt, olyan amerikai rendőrigazolvány mintára… :-DDD

 
tbéla
 
Avatar
 
 
tbéla
Az összes posztok száma:  2
Csatlakozva  14-06-2007
 
 
 
14 June 2007 16:13
 

persze, a legfontosabb, hogy egy kereskedő minél több gépet adjon el, pontosan ezért kell törekednünk a lehető legjobb megoldásra a problémás ügyekben, hogy jó legyen a kapcsolat, az ügyfél hozzánk járjon tréningekre, nálunk ismerkedjen az újdonságokkal és a következő gépét is nálunk vegye..

És akkor mi történne, ha valaki bevinne egy gépet, hogy ez megdöglött? Kiküldenétek néhány hónapra (a gépet) az USA-ba, hogy megvizsgáják, a tulaj nem rakta-e a mikróba, vagy nem játszott-e egy nagyobb patkómágnessel? És vetetnétek vele egy új laptopot?
Vagy sűrű bocsánatkérések közepette 2 perc leforgása alatt átnyújtanátok egy vadiúj gépet MAGYAR nyelvű leírással + újabb 12 hónap garanciával?
Gondolkodom MacBook-vásárláson, de már az is elég riasztó, hogy egy ilyen totális error a vásárlástól számított 368. napon következmények nélkül történhet meg. De hogy akár a 122.-en is…!?

 
esõjáró
 
Avatar
 
 
esõjáró
Az összes posztok száma:  6748
Csatlakozva  24-07-2005
 
 
 
14 June 2007 16:55
 
tbéla - 14 June 2007 04:13 PM

És akkor mi történne, ha valaki bevinne egy gépet, hogy ez megdöglött? Kiküldenétek néhány hónapra (a gépet) az USA-ba, hogy megvizsgáják, a tulaj nem rakta-e a mikróba, vagy nem játszott-e egy nagyobb patkómágnessel?

Minden valószínűség szerint. Ami nem baj. Cseregépet ellenben valószinűleg nem kapnál, ami viszont nagyobb baj.

tbéla - 14 June 2007 04:13 PM

Vagy sűrű bocsánatkérések közepette 2 perc leforgása alatt átnyújtanátok egy vadiúj gépet MAGYAR nyelvű leírással + újabb 12 hónap garanciával?

Erre ne vegyél mérget… :-))) De ha ilyet tapasztalsz, feltétlenül írd meg nekünk.

tbéla - 14 June 2007 04:13 PM

Gondolkodom MacBook-vásárláson, de már az is elég riasztó, hogy egy ilyen totális error a vásárlástól számított 368. napon következmények nélkül történhet meg. De hogy akár a 122.-en is!?

Ez így nem igaz, a fórumos hőbörgésnek…khm…illetve az iStyle remek üzletpolitikájának köszönhetően Adrijan kapott cserekábelt, amivel boldogan használja a gépét, amíg az ő töltője meg nem érkezik.

Ne vegyél MacBook-ot. Dell, IBM, Sony.

 
Gummiboy-Reloaded
 
Avatar
 
 
Gummiboy-Reloaded
Az összes posztok száma:  244
Csatlakozva  25-09-2006
 
 
 
14 June 2007 18:01
 

” Ne vegyél MacBook-ot. Dell, IBM, Sony.”

Egy kis info, hogy más márkáknál hogy megy… Bentvoltam az egyik márkás gépeket gyártó cég szervizébe, mivel ott rendeltem táskát egy géphez. Közben jött egy nő hozta a notebookját hogy nem megy benne a wifi. kijött a recepcióra egy szervízes csóka, és mondta óóh.. kedves hölgyem máris megnézzük… hátlap lekap… wifi kártya kiszed, hozza a másikat, berakja, hátlap vissza. Gép bekapcs.. Wifi müködik… Használja egészséggel a kedves hölgy… recepciónál papirok kitölt… hölgyike távotzik.
Csak lestem… hogy ilyen még van magyarországon.
Azért tegyük még hozzá, hogy ehez azért kell egy bizonyos átgondolt mérnöki munka is. Mert szép szép a mac de ha szerelni kell, hát fujjj ripityomra kell szedni egy gépet, egy HDD cseréhez, vagy wifi, blut. kártya cseréhez.

 
Gummiboy-Reloaded
 
Avatar
 
 
Gummiboy-Reloaded
Az összes posztok száma:  244
Csatlakozva  25-09-2006
 
 
 
14 June 2007 18:02
 

Ne vegyél MacBook-ot. Dell, IBM, Sony.

Egy kis info, hogy más márkáknál hogy megy… Bentvoltam az egyik márkás gépeket gyártó cég szervizébe, mivel ott rendeltem táskát egy géphez. Közben jött egy nő hozta a notebookját hogy nem megy benne a wifi. kijött a recepcióra egy szervízes csóka, és mondta óóh.. kedves hölgyem máris megnézzük… hátlap lekap… wifi kártya kiszed, hozza a másikat, berakja, hátlap vissza. Gép bekapcs.. Wifi müködik… Használja egészséggel a kedves hölgy… recepciónál papirok kitölt… hölgyike távotzik.
Csak lestem… hogy ilyen még van magyarországon.
Azért tegyük még hozzá, hogy ehez azért kell egy bizonyos átgondolt mérnöki munka is. Mert szép szép a mac de ha szerelni kell, hát fujjj ripityomra kell szedni egy gépet, egy HDD cseréhez, vagy wifi, blut. kártya cseréhez.

 
Gummiboy-Reloaded
 
Avatar
 
 
Gummiboy-Reloaded
Az összes posztok száma:  244
Csatlakozva  25-09-2006
 
 
 
14 June 2007 18:03
 

uppsz… bocsi a duplázásért

 
 
   
 
 
 

Apróhirdetések

Hírek

88%-on áll az iOS 12

2019. 08.12. @ 12:18
0