Ne vegyetek Macintosht itthon.

 
htoms
 
Avatar
 
 
htoms
Az összes posztok száma:  36
Csatlakozva  28-11-2006
 
 
 
05 December 2006 16:36
 
Peter Gyorfi - 05 December 2006 04:31 PM

Akkor inkabb lapitsunk? Es oruljunk ha forgalmazo odavet egy kis koncot? Szerintem ki kell allni a jogainkert.

Helyes, igy igaz. De nem megoldás, hogy ne vegyünk!

OFF:
Angol billen (iBook és igazából spanyol bill) mi a hosszu i? :D
ON:

 
Peter Gyorfi
 
Avatar
 
 
Peter Gyorfi
Az összes posztok száma:  32
Csatlakozva  11-11-2005
 
 
 
05 December 2006 16:52
 

Tevedsz a lapitas az, hogy ha lenyelem az ilyen banasmodot mert ugymond “ugyse tudok semmit tenni ellene”.

 
Titi
 
Avatar
 
 
Titi
Az összes posztok száma:  13313
Csatlakozva  27-02-2004
 
 
 
05 December 2006 16:55
 

Hosszú ill. ékezetes betűk angol billentyűzeten:
Alt+E + i = í, Alt+E + e = é stb.
Alt+U + u = ü, Alt+U + o = ö stb.
Alt+I, Alt+` és Alt+N még a “repülő” ékezetek billentyűkombinációi.

 
 
htoms
 
Avatar
 
 
htoms
Az összes posztok száma:  36
Csatlakozva  28-11-2006
 
 
 
05 December 2006 17:01
 

Ha a termek megfelelő számomra én megveszem. A következő kör a garis szivás de ez pl egy DVD esetében nekem holnap kezdődik az auchanban :D szal nem hinném, hogy bármi jóra is számithatok ezügyben, de majd kiderül.

 
Peter Gyorfi
 
Avatar
 
 
Peter Gyorfi
Az összes posztok száma:  32
Csatlakozva  11-11-2005
 
 
 
05 December 2006 17:11
 

Ketlem,de lehet hogy tevedek, hogy te az Auchanban 700 000Ft-ert vettel DVD-t. Most egy premium markarol beszelunk ahol a garancia nincs a termek szintjen.

Egy ilyen beruhazast ugy tesz meg az ember, hogy utana a termeket hasznalni akarja, akar munkara is, es elvarja hogy megfelelo szolgaltatas jarjon hozza. Mert ha az nincs akkor lehet venni Gericom-ot felaron.

 
iFish
 
Avatar
 
 
iFish
Az összes posztok száma:  3119
Csatlakozva  11-01-2006
 
 
 
05 December 2006 17:23
 

Amikor én vásárolok valamit (nagyértékű berendezést) mindig utánanézek a garanciális háttérnek, szervizhálózatnak. Ha erre rákérdeztél a vásárláskor, és nem ezt mondták, akkor megtévesztettek. Ebben az esetben jogilag is védett vagy, megtámadhatod az adásvételt. Amúgy lehet kötni olyan biztosítást, ami jobb, mint az applecare, mivel minden (még a felhasználó hibájából eredő) probléma esetén térít, fedezi a javíttatás, cseregép, és akár a kiesett bevételből származó károkat is.

 
 
Acsi001
 
Avatar
 
 
Acsi001
Az összes posztok száma:  3818
Csatlakozva  21-04-2005
 
 
 
05 December 2006 19:08
 

Azért megkérdem. Tudtok említeni akármilyen cég, akármilyen termékét, ahol a vásárlók kedvére lenne a garanciális ügyek intézése?
Ki próbálkozott már, mondjuk a HP-nél? Cseregépet követelve! Vagy a fényképezőgépek szervizében?
S azért, a gyári support viszont szerintem nagyon jó.

 
 
htoms
 
Avatar
 
 
htoms
Az összes posztok száma:  36
Csatlakozva  28-11-2006
 
 
 
05 December 2006 19:25
 
Peter Gyorfi - 05 December 2006 05:11 PM

Ketlem,de lehet hogy tevedek, hogy te az Auchanban 700 000Ft-ert vettel DVD-t. Most egy premium markarol beszelunk ahol a garancia nincs a termek szintjen.

Egy ilyen beruhazast ugy tesz meg az ember, hogy utana a termeket hasznalni akarja, akar munkara is, es elvarja hogy megfelelo szolgaltatas jarjon hozza. Mert ha az nincs akkor lehet venni Gericom-ot felaron.

Nem ez egy akcios pana dvd volt 39.000.- szerintem mindegy hogy mi az erteke a termeknek….

Alapvetoen az is gaz ha olcso termeked megy tonkre plane ha nehezen beszerezheto es pl mar nem gyartott de meg garancialis termek. Szoval nem meghatarozo, es ha szuksegem van ra a munkamhoz akkor ugyanolyan problemas mint amikor az autom megy tonkre ami mellesleg fel esves es 3x volt szervizelve igen gazos hibakkal. (kormanymu pl - Astra)

 
zsolti2
 
Avatar
 
 
zsolti2
Az összes posztok száma:  1048
Csatlakozva  18-07-2005
 
 
 
05 December 2006 19:51
 
Acsi001 - 05 December 2006 07:08 PM

Azért megkérdem. Tudtok említeni akármilyen cég, akármilyen termékét, ahol a vásárlók kedvére lenne a garanciális ügyek intézése?
Ki próbálkozott már, mondjuk a HP-nél? Cseregépet követelve! Vagy a fényképezőgépek szervizében?
S azért, a gyári support viszont szerintem nagyon jó.

DELL - 3 év helyszini gari van az asztali gépekre, ha bedöglik telefonálsz és 1-2-3 napon belül kijönnek (vidéken is) és nálad megcsinálják. Nálam ez a top, csak jó tapasztalat van vele. Notbookokra nincs helyszini gar.

NIKON - szar, az én gépem 3 hónapja van szervizben, most az aktuális duma, hogy tokyo-ból várják az alaktrészt (gondolom palackpostán adták fel)

CANON - fényképezőgépügyben azt hallottam ugyanez a helyzet mint a nikonnál, de nincs személyes tapasztalatom.

KONICA-MINOLTA - fényképezőgépügyben ugyanaz mint a nikon, ez is személyes tapasztalat.

 
 
htoms
 
Avatar
 
 
htoms
Az összes posztok száma:  36
Csatlakozva  28-11-2006
 
 
 
05 December 2006 20:05
 
zsolti2 - 05 December 2006 07:51 PM
Acsi001 - 05 December 2006 07:08 PM

Azért megkérdem. Tudtok említeni akármilyen cég, akármilyen termékét, ahol a vásárlók kedvére lenne a garanciális ügyek intézése?
Ki próbálkozott már, mondjuk a HP-nél? Cseregépet követelve! Vagy a fényképezőgépek szervizében?
S azért, a gyári support viszont szerintem nagyon jó.

DELL - 3 év helyszini gari van az asztali gépekre, ha bedöglik telefonálsz és 1-2-3 napon belül kijönnek (vidéken is) és nálad megcsinálják. Nálam ez a top, csak jó tapasztalat van vele. Notbookokra nincs helyszini gar.

NIKON - szar, az én gépem 3 hónapja van szervizben, most az aktuális duma, hogy tokyo-ból várják az alaktrészt (gondolom palackpostán adták fel)

CANON - fényképezőgépügyben azt hallottam ugyanez a helyzet mint a nikonnál, de nincs személyes tapasztalatom.

KONICA-MINOLTA - fényképezőgépügyben ugyanaz mint a nikon, ez is személyes tapasztalat.

Itt is latszik, hogy nem megoldas ha senki nem vesz NIKON gepet ami emugy igen jo marka a fenykepezeseben.

 
Peter Gyorfi
 
Avatar
 
 
Peter Gyorfi
Az összes posztok száma:  32
Csatlakozva  11-11-2005
 
 
 
05 December 2006 20:18
 

Ujabb fejlemenyek vannak. Az muszaki igazgato megigerte, hogy ma valaszt ad, hogy mi tortenik a gepemmel. Termeszetesen nem irt e-mail-t es nem is telefonalt. Amikor en keresem azt mondjak kint van rendezvenyen es keressem holnap. A radiotelefonjat nem adjak meg es mikor ezt serelmeztem a telefonos kisasszony “lebaszta” a telefont.

Ne vegyetek Macintosht itthon!

 
htoms
 
Avatar
 
 
htoms
Az összes posztok száma:  36
Csatlakozva  28-11-2006
 
 
 
05 December 2006 20:26
 
Peter Gyorfi - 05 December 2006 08:18 PM

Ne vegyetek Macintosht itthon!

Igerem itthon nem fogok. Majd elmegyek az eladohoz inkabb.

De nyissunk uj topikot, “Ne vegyetek levegőt itthon” cimmel.

Koszos, büdös és senkit nem érdekel az se.

 
Macc
 
Avatar
 
 
Macc
Az összes posztok száma:  2704
Csatlakozva  20-12-2003
 
 
 
05 December 2006 20:27
 
Peter Gyorfi - 05 December 2006 08:18 PM

Ne vegyetek Macintosht itthon!

Valami ujat esetleg? ezt mar hallottuk:)
Ha elkezdenel nem vasarolni problemas termekeket, akkor lassan a hid alatt alhatnal meztelenul.

 
gyzsolt
 
Avatar
 
 
gyzsolt
Az összes posztok száma:  3147
Csatlakozva  19-03-2006
 
 
 
05 December 2006 20:33
 

Na, akkor Ofotért :D

Miskolcon vettem egy szemüveget, de mivel Pesten tanulok, meg azóta itt is lakom, itt adtam be javításra, amikor egyik este levettem, és a füemen maradt a keret fele. (elengedte magát egy forrasztás).

Mivel a keret garis volt, gondoltam egyszerű lesz a dolog, de a pesti üzletben a pasas mondta, hogy szerinte én törtem el, és bevizsgálás, stb. lesz, meg hogy a keret eredeti árának háromnegyedébe lesz az új ára, ha neki van igaza.
Gondolta, hogy lehet, hogy a miskolciak valami külön garit vállalhattak esetleg, vigyem oda.

Egyefene, leutaztam vele Miskolcra, készségesen átvették, felküldték Pestre garis javításra, onnan visszaküldték Miskolcra, én meg visszamentem érte oda, és egy héttel később már újra szemüveges voltam :D
kicserélték a keretet, és nagyon csodálkoztak, hogy mi a frászért jöttem le ezért Miskolcra…

Fényképezőgép:
Volt egy fényképező törésem nemrég (bár én ejtettem le), de Fuji szervízben két hétig volt, teljesen jó állapotban kaptam meg, két hét alatt.
Először a forgalmazóhoz mentem, ahol felírták a számomat, és mondták, hogy majd szólnak, tudtam, hogy nem fognak. (Természetesen igazam is lett.) Így hát inkább benéztem a hivatalos márkaszervízhez, személyesen adtam be a cuccot.
Hát igen, szerencsére a forgalmazónál nem hagytam ott a gépet, mert igazából csak az EVF kereső sérült meg rajta, így még használható volt…

 
gyzsolt
 
Avatar
 
 
gyzsolt
Az összes posztok száma:  3147
Csatlakozva  19-03-2006
 
 
 
05 December 2006 20:37
 
Macc - 05 December 2006 08:27 PM
Peter Gyorfi - 05 December 2006 08:18 PM

Ne vegyetek Macintosht itthon!

Valami ujat esetleg? ezt mar hallottuk:)
Ha elkezdenel nem vasarolni problemas termekeket, akkor lassan a hid alatt alhatnal meztelenul.

Hagyjátok, neki küldetése van!
Javítani akar a helyzeten. Csak furán fogott hozzá. ... nagyon furán…
Amint rájön, hogy ezzel mire megy, nekifog majd remélhetőleg egy értelmesebb módon. Hagyjuk, hogy kiélje magát egy kicsit!

 
Peter Gyorfi
 
Avatar
 
 
Peter Gyorfi
Az összes posztok száma:  32
Csatlakozva  11-11-2005
 
 
 
05 December 2006 20:38
 

Tenyleg azt gondoljatok, hogy ez a normalis? Igy kell banni a vevokkel?

Nektek ez megfelel? Ti sajat magatokat is ennyire lebecsulitek mint akivel ugy lehet banni mint egy rongyal?

Ez igy rendben van?

Ez a forum azert van, hogy elmondjuk a problemakat, tobbek kozott.

Tudjatok mi az ami senkit nem erdekel? Az hogy a “Windows egy fos a Mac a kiraly”. Na ez senkit nem erdekel.

Ugye nehez beilleszteni a sztarolt marka kepebe ezt a szervizhatteret es elfogadni azt, hogy igy az egesz nem er semmit.

 
Peter Gyorfi
 
Avatar
 
 
Peter Gyorfi
Az összes posztok száma:  32
Csatlakozva  11-11-2005
 
 
 
05 December 2006 20:42
 

A te hozzaszolasod ott hibadzik, hogy ez nem Fuji es nem is szemuveg forum.

Szerintem oda irj.

 
Macc
 
Avatar
 
 
Macc
Az összes posztok száma:  2704
Csatlakozva  20-12-2003
 
 
 
05 December 2006 20:44
 

Nem errol van szo! Igen lehet hogy baromi nagy szivas a legtobb hazai garancialis ugyintezes, lehet hogy kemenyen a sarkadra kell allni, hogy megkapjad amit akarsz, es ha szukseg van ra igyekszem meg is tenni, de (az altalad lenyegtelennek tartott dolog:) en akkor sem fogok az altalam olyannyira utalt Win-nel dolgozni, csak mert szopas a garancia ervenyesitese. Azzal is szopas lenne… (tisztelet a kivetelnek)

Szoval ha az asztalra csapsz, annak nagyobb a visszhangja, mintha csendben mindannyian elsunnyogunk. En igy latom.

 
gyzsolt
 
Avatar
 
 
gyzsolt
Az összes posztok száma:  3147
Csatlakozva  19-03-2006
 
 
 
05 December 2006 20:44
 

ne izgulj, itt nagyon sokan tudjuk, hogy ma itthon szar a helyzet.
a lényeg, hogy nem itt a fórumon kell vergődni ezzel kapcsolatban.

ez nem változtat sokat a gazdasági helyzeten, amiből az egész fakad.

ha a szervízeseket rendesen megfizetnék, lehet, hogy jobb munkát végeznének.
ha lenne kellő infrastruktúra, ha a normális csomagküldő szolgálatok árait meg tudná fizetni egy vállalkozás, ha nem lenne annyi pénzéhes vezető...

ha az emberek éreznék, hogy a munkájuk ér valamit.
ha viszont nem vesz senki mac-et, azzal pont azt érnénk el, hogy még ennél is kevesebb pénz menne a szervíz-viszonteladói hálózat fejlesztésébe.
így is kevés haszon van a macikon, ezért szar a szervíz is.

 
zozo2001hu
 
Avatar
 
 
zozo2001hu
Az összes posztok száma:  1616
Csatlakozva  10-09-2004
 
 
 
05 December 2006 20:47
 

Péter nekem van egy jobb ötletem! Szépen keresd meg Magyarósi Csabá-t, ő szokott informatikai cikkeket és apple híreket teszteket kirakni az index hírportálra, itt a BM fórumon is szokott irogatni megtalálod az e-mail címét szerintem. Szóval ketten szépen írtok közösen egy objektív cikket a hazai apple szervízhelyzetről, a tortúráról a szolgáltatás színvonaláról és utána kitesziktek 1-2 napra az index főoldalára. Szerintem ezek után kellene valaminek történnie, vagy nem? :)

 
 
gyzsolt
 
Avatar
 
 
gyzsolt
Az összes posztok száma:  3147
Csatlakozva  19-03-2006
 
 
 
05 December 2006 20:48
 
Peter Gyorfi - 05 December 2006 08:42 PM

A te hozzaszolasod ott hibadzik, hogy ez nem Fuji es nem is szemuveg forum.

Szerintem oda irj.

miért van az, hogy csak a pozitív hozzászólásokkal vitatkozol?
nem én kezdtem a fényképezőgép témát…

 
Eki
 
Avatar
 
 
Eki
Az összes posztok száma:  1874
Csatlakozva  03-01-2006
 
 
 
05 December 2006 20:53
 

Tökéletesen egyetértek Peter Gyorfi-vel, bár nekem a mac-el kapcsolatban nem voltak garanciális/szervíz gondjaim.

Több témával kapcsolatban én is észrevettem azt a szellemiséget, mintha valamit védenének.
Egy maguk által elfogadott eszmét, hogy a MAC az szent és verhetetlen, a MAC a szép, a gyors, a WIN és a “hagyományos” pc az fos. Simán átérzem a helyzeted, ugyanis hasonló cipőben egy fényképezőgéppel már én is jártam. A vége az lett, hogy fogyasztóvédelemhez fordultam, de sajnos ők is csak a jogszabályokat tudták betartani/betartatni. Saját lábamra állva polgári pert indítottam. Ahogy az ügyvédi felszólítást/megkeresést megkapta a kereskedő felhívott, hogy ne pereljek, menjek be és valahogy oldjuk meg a dolgot. Kaptam egy új gépet…ennyi!

Szorítok Neked, kitartás, ezek elvek! Te kifizettél kemény pénzt a termékért és a hozzá járó garancia supportért. Te sem nyafogtál, hogy majd így, vagy úgy fizetsz….vagy nem fizetsz…most ÕK JÖNNEK! Csak hozzáállás kérdése.

Hajrá!

 
 
Arilius
 
Avatar
 
 
Arilius
Az összes posztok száma:  234
Csatlakozva  26-01-2006
 
 
 
05 December 2006 20:54
 
zozo2001hu - 05 December 2006 08:47 PM

Péter nekem van egy jobb ötletem! Szépen keresd meg Magyarósi Csabá-t, ő szokott informatikai cikkeket és apple híreket teszteket kirakni az index hírportálra, itt a BM fórumon is szokott irogatni megtalálod az e-mail címét szerintem. Szóval ketten szépen írtok közösen egy objektív cikket a hazai apple szervízhelyzetről, a tortúráról a szolgáltatás színvonaláról és utána kitesziktek 1-2 napra az index főoldalára. Szerintem ezek után kellene valaminek történnie, vagy nem? :)

Na ez egy jó ötlet szerintem. Én is hozzá tudnék járulni két sztorival.

 
htoms
 
Avatar
 
 
htoms
Az összes posztok száma:  36
Csatlakozva  28-11-2006
 
 
 
05 December 2006 20:54
 
Peter Gyorfi - 05 December 2006 08:38 PM

Tudjatok mi az ami senkit nem erdekel? Az hogy a “Windows egy fos a Mac a kiraly”. Na ez senkit nem erdekel.

Ugye nehez beilleszteni a sztarolt marka kepebe ezt a szervizhatteret es elfogadni azt, hogy igy az egesz nem er semmit.

Ezt nemigen mondta senki (bar biztos gondoltak ra paran koztuk en is).

Te mi miatt vetted meg? Gondolom az igen hatekony es mondhatni tokeletes rendszeredet gondoltad lecsereled egy sokkal szarabbra aminek gozod nincs milyenek a garancialis feltetelei de azert kidobsz ra 600.000.- magyar vasat?

Nem bunkozni szeretnek, de ilyen koltsegek mellett ilyen buktaval lehet szamolni sajnos. Nem szeretem en sem ezt a jomagyar hozzaallast de sajnos ez az atlag nalunk. De konyorgom ertsd mar meg, hogy nem minden esetben igaz ez, es plane azt merd fel, hogy komolyan erted e mit akarsz elerni. Mert szerintem nem igazan. Az ha nem veszunk itthon azaz Mo.-on mac-et, azzal kinek lesz rosszabb? Nekunk :D Miert? Mert azok a kereskedik akik tulelnenek valahogy egy ilyen bojkottot azok szepen elkezdenenek egyeb dolgokat is forgalmazni mondjuk pc alkatreszeket. Erre ugye meg kevesebben vennenek mac-et mert ott az olcsobb a kereskedo is jobban fogja aajanlani mert “olcsobb” stb. Viszont ezzel mit ernenk el? Hat azt, hogy akinek muszaj hasznalnia a MAC-et es esetleg meg tudja es szereti is na azzal jol kiba..nank es szepen a magyarok elkezdenenek ebay szemetekbol epitkezni. Mekkora ipari fejlesztesi terv ez bahhh. Szal nemar. Hagy a francba a kampanyodat, kuzdj meg a szemet apple-el es utzana ha visszaadjak akkor add el a fenebe lehet megveszem mert eppen egy komoly munkaallomason targyalok asszonnyal. En meg boldogan fogok elni vele.

Vicc:
ironia ON: persze csak a veteli ar felet adom erte mert mar volt szervizelve… :D

Gondolkozz el egy kicsit a vilagmegvaltasi projekteden es merd fel mik a lehetosegeink ebben a csodaszep kis orszagban…....... Lehet sirva fogsz fakadni.


Szerk: Azzal en is egyetertek hogy kuzdjel meg az igazadert…. Mielot felreertes tortenik…

 
Count Zero
 
Avatar
 
 
Count Zero
Az összes posztok száma:  1693
Csatlakozva  05-01-2006
 
 
 
05 December 2006 21:03
 

A topicban eddig Magyarósi Csaba bevonása volt a legjobb ötlet. Csatlakozom.

 
 
gyzsolt
 
Avatar
 
 
gyzsolt
Az összes posztok száma:  3147
Csatlakozva  19-03-2006
 
 
 
05 December 2006 21:04
 

Figyelj Péter!

Remélem, hogy elérsz majd valami pozitív változást, támogatnám is a dolgot, ha nem találnám abszurdnak a módszert. Komolyan veled vagyok, csak tanultam közgázt.

 
.lov.
 
Avatar
 
 
.lov.
Az összes posztok száma:  538
Csatlakozva  05-06-2006
 
 
 
05 December 2006 21:53
 

És végre igen, három oldal alatt eljutottunk oda hogy végre született egy jó ötlet:) Egy cikk -ha a megfelelő emberek olvassák - talán tényleg hozhat pozitiv változást.

 
iFish
 
Avatar
 
 
iFish
Az összes posztok száma:  3119
Csatlakozva  11-01-2006
 
 
 
05 December 2006 21:56
 

kb. annyit, mint amikor a brazil állapotok miatt egy amerikai emberke írt egy nyílt levelet SJ-nek. Pedig ott, ha jól tudom előbbre vannak mint mi:(

 
 
htoms
 
Avatar
 
 
htoms
Az összes posztok száma:  36
Csatlakozva  28-11-2006
 
 
 
05 December 2006 22:04
 
iFish - 05 December 2006 09:56 PM

kb. annyit, mint amikor a brazil állapotok miatt egy amerikai emberke írt egy nyílt levelet SJ-nek. Pedig ott, ha jól tudom előbbre vannak mint mi:(

de mégis jobb minthogy ne vegyünk

 
Count Zero
 
Avatar
 
 
Count Zero
Az összes posztok száma:  1693
Csatlakozva  05-01-2006
 
 
 
05 December 2006 22:06
 

Nem SJ-nak kéne első körben odafigyelnie, már az is javulást hozna, ha a Magyarország-specifikus, helyi gondokat orvosolni próbálnák (pl. nagyobb raktárkészlet).

 
 
solilaci
 
Avatar
 
 
solilaci
Az összes posztok száma:  1071
Csatlakozva  28-05-2005
 
 
 
05 December 2006 23:37
 
Eki - 05 December 2006 08:53 PM

Te kifizettél kemény pénzt a termékért és a hozzá járó garancia supportért. Te sem nyafogtál, hogy majd így, vagy úgy fizetsz….vagy nem fizetsz…most ÕK JÖNNEK! Csak hozzáállás kérdése.

Ez itt a lenyeg !

 
 
fusionfan
 
Avatar
 
 
fusionfan
Az összes posztok száma:  2903
Csatlakozva  22-03-2006
 
 
 
06 December 2006 00:39
 

Ha mindenki elretten, akkor mi szívjuk meg. Ezen kár csámcsogni.

Most hogy megy a win, mindennél egyszerűbb az embereket mac-re csábítani. minden mac-es egyébként is akarva-akaratlanul téríti a körülötte lévőket. Az én gépemet már vagy 100-an körbeugrálták mióta megvan. Mutatsz nekik csillivillit, megmondod hogy atomstabil és ha kell megy rajta kíndóz és már veszi is. Főleg ha mellé bírod mondani hogy ej, de marha jó a szervízháttér! Nem értem, pont ezért volna értelme invesztálni a szervízbe. Mert itt az ajnározott Dell a három év garival, elképesztően ronda szegény, recsegő fröccsöntött műanyag, katasztrofális touchpad, nem sorolom. Miért veszik annak ellenére hogy baromi drága és elképesztően ronda? Mert három év a gari. Bárki aki ismerős dell-t használ ezt mondta róla. Én úgy gondolom, hogy egy kis befeketetés nagyon megérné a szervízbe! Vajon miért van a Dell-nek akkora részesedése amekkora? Mert nem jobb az sem mint a többi.

 
 
tiv83us
 
Avatar
 
 
tiv83us
Az összes posztok száma:  87
Csatlakozva  20-06-2006
 
 
 
06 December 2006 00:50
 
Peter Gyorfi - 05 December 2006 08:38 PM

Tenyleg azt gondoljatok, hogy ez a normalis? Igy kell banni a vevokkel?

Nektek ez megfelel? Ti sajat magatokat is ennyire lebecsulitek mint akivel ugy lehet banni mint egy rongyal?

Ez igy rendben van?

Ez a forum azert van, hogy elmondjuk a problemakat, tobbek kozott.

Tudjatok mi az ami senkit nem erdekel? Az hogy a “Windows egy fos a Mac a kiraly”. Na ez senkit nem erdekel.

Ugye nehez beilleszteni a sztarolt marka kepebe ezt a szervizhatteret es elfogadni azt, hogy igy az egesz nem er semmit.

Egyreszt ez nem az Apple hibaja, hanem a “kedves” magyar szerviz kirendeltesegeknek az alkalmazottaie, ahogy hozzaallnak, mivel megkene mozgatni nehany kulfoldi szalat, hogy alkatreszt szerezzenek es az mar tulmegy a hataskoron, masreszt pedig romoljon el egy HP, vagy egy Gateway masinad, probald meg azt is elintezni 24 oran belul, hogy szonelkul legariztassak.

 
 
Handras
 
Avatar
 
 
Handras
Az összes posztok száma:  7335
Csatlakozva  28-12-2003
 
 
 
06 December 2006 02:54
 

Na akkor tisztazzunk par dolgot, mert az eremnek mindig ket oldala van.

Peter viszonteladoi DAC1 aron vette minden Apple gepet. Azert a viszonteladoi aron, mert elvileg az o cege is viszontelado a HDSYSnel, de rajtam keresztul egyszerubb volt, mert egyszeruen levettem a polcrol, ergo olyan mintha az en egyik demogepem tonkremenne amit persze joval a listaar alatt vasaroltam. Viszont ez mindegy is lehetne mert a szerviznek ehez semmi koze, ok elvileg egy garos gepet kellene javitsanak. Viszont ha Peternek nem beker aron adtam volna el a gepet, en is pattoghatnek a HDSYSnel, mondvan, hogy egy igen jo vasarlonkrol van szo, de igy raneznek a szamla vegosszegere, es latjak, hogy egy atszamlazott geprol van szo.

Peter 1 honapig nem erdeklodott a szervizben, hogy mi van a geppel, talan azert mert titkon remelte, hogy egy honap utan lazan visszakapja a vasarlaskor kifizetett osszeget, ami termeszetesen nem egyenlo a gep mostani ertekevel. Ezt csak hallottam valakitol, nem biztos, hogy igy van.

Az sem biztos, hogy az itthoni kereskedoket kellene szivatni azert mert esetleg a NAGY APPLE kintrol nem kuld, soka kuld, es hibas alkatreszt kuld a gephez. Ez sem biztos, de a szerviz valoszinuleg tudja papirokkal igazolni a bevizsgalas es alkatreszrendeles idopontjat. Ha meg a kinti Apple a ludas, akkor a kulfoldon vasarlas sem old meg semmit, ez esetben az europai HQ-ra kell angolul panaszlevelet irni.

Az egyeduli dolog ami problemas jelen esetben az, hogy Peter nem nagyon tud elerni senkit a HDSYS-nel, illetve nagyon lassan, vagy egyaltalan nem reagalnak a megkeresesere.

 
Handras
 
Avatar
 
 
Handras
Az összes posztok száma:  7335
Csatlakozva  28-12-2003
 
 
 
06 December 2006 02:55
 

En javasoltam, hogy szemelyesen kene bemenni a HDSYS Bokor utcai kozpontjaba, es addig nem eljonni amig nem talalnak megoldast a dologra, cseregep, penz visszafizetes, vagy egyeb lehetoseget. Ezt Peter eddig nem tette meg, pedig egy ilyen erteku gep eseteben szerintem erdemes lenne kis idot raszanni a dologra.

Jogilag nem lehet mit tenni, es tegyuk hozza, hogy a fenti problema az itthoni cegek-szervizek 90%-ra igaz.

Nekunk egyebkent barmilyen gepunk tonkrement, az Intercas 2-4 heten belul mindig elvegezte a javitast. En azt mondanam, hogy a garancias problemak kb 10 szazaleka problemas, legtobbszor azert, mert egyszeruen nem erkezik meg az alkatresz.

Szerencsere az alkatreszkuldes logisztikaja is sokat fog egyszerusodni jovore, igy gyorsabbak lesznek a javitasok.

Cseregep… Vannak cseregepek, de ezek tobbnyire a 10 napon belul elofordulo garancialis hibakra mennek el, es egyik kereskedonek sem megy olyan jol, hogy 10-20 Macbookot vagy akarmilyen gepet tartsanak es hasznaljanak el cseregepkent. Mi pl eladtunk 200 darab Macbookot par honap alatt, amin osszessegeben veszteseg volt a mostani euro es core 2 valtozassal, ha ehez meg hozzaveszem, hogy 3-5 % hibaval szamolva csak macbookbol 3-6 darabot kellene cseregepkent elhasznalni, akkor 200 darabnal pont 900 000-1 800 000 forint veszteseg keletkezne pluszba…

Szoval. Most mar latjatok a masik oldalt is, asszem sikerult ravilagitanom minden fenti felmerult kerdesre.

Ha nagyon akartok tenni valamit, akkor erjetek el, hogy ne 4-8 hanem 20-30 % haszonkulcsunk legyen, es akkor nem lesz szervizeles, hanem egy even belul zsir uj gepre tudjuk cserelni a regit. :)

 
zsoltu
 
Avatar
 
 
zsoltu
Az összes posztok száma:  2101
Csatlakozva  25-11-2003
 
 
 
06 December 2006 03:00
 
Acsi001 - 05 December 2006 07:08 PM

Azért megkérdem. Tudtok említeni akármilyen cég, akármilyen termékét, ahol a vásárlók kedvére lenne a garanciális ügyek intézése?
Ki próbálkozott már, mondjuk a HP-nél? Cseregépet követelve! Vagy a fényképezőgépek szervizében?
S azért, a gyári support viszont szerintem nagyon jó.

igen. nem egy ilyet tudok említeni. nem mindenki gondolja a vevőiről azt, amit a hdsys.

 
 
zsoltu
 
Avatar
 
 
zsoltu
Az összes posztok száma:  2101
Csatlakozva  25-11-2003
 
 
 
06 December 2006 03:16
 

az érem oldalai.
első macim egy g3-as volt, semmi baja soha.
második egy titanium laptop. első hét alatt kiderült, hogy rossz a kijelzője, de mivel nem 3 nap alatt vittem vissza, így nem cserélték ki. megjárta hollandiát, onnan újabb, memóriahibával ért haza. mikor mondtam, hogy ez így nem kóser és innentől tessenek kicserélni, akkor massimo úr közölte, hogy mivel közben modellváltás volt, így ő az én gépem nem cseréli simán ki (ha jól emlékszem 67 MHz lett a difi az új gép annyival volt gyorsabb), hanem csak úgy, hogy abba nem teszi bele az általam előtte külön vett memória mennyiséget, csak a felét. mondtam, nem. akkor jó, akkor benne lesz a teljes memória mennyiség, de akkor nem lesz benne airport kártya. mivel munka-gép volt, így mivel már rendes kieséseim voltak belőle, belementem.
gép innentől működött jól. egy éve eladtam. ja, ez a csere is csak azért valósult meg, mert a macis levlistán leírtam, miféle módon “üzletel” massimo.

egy és negyed éve vettem egy 17-es 1.67-es laptopot. fél éves korától egyrészt a kijelzője szürkült-kékült, meg a fele nem is olyan világos, mint a másik fele. lekoptaka betűk, nem olvasott a dvd, nem ment a firewire. szerviz. egy hónapig ott a gép. mondom, hogy hát ha már, akkor tessék újat adni, hisz a garancia ezt mondja. nem addig a! coki nekem, a gépet visszaadták, szerintük jó, amit kellett, cserélték - kijelzőt nem. második szerviz egy hét múlva, mert a kijelző szar, a dvd zörög, és meghalt az egyik usb port. egy hónapig szervizben. megint mondom, csere. nem.
gép haza.
usb jó, dvd másképp zörög, kijelző szar. gép szerviz. szerintük jó - megint egy hónapig ott volt. semmi változás.
eltelt a garancia idő. a kijelző egyre szarabb, lustább, féloldalas.
ennyi.
asztali gép. meghalt benne az aiport kártya. díler mondta, lassan egy hónap után megint, hogy majd talán január végén visszakapom, mert bár tök kakukk, de babrálnak vele valamit. ja, garis, persze. vettem egy usb wifit, az 3x akkora jellel megy, mint a benne volt airportg valaha is. dvd zörög, de nem merem mondani, nem viszem szervizbe a gépet, féltem.
macbook. 1 hónapos korában meghalt a vinyója. sutty. kész. díler tett bele másikat. adatok kuka. persze. néha lehal, fehér csíkokkal, de nem merem szervizbe adni.

itt tartok.

most akkor vegyél itthon vagy ne? és vajon ki a hibás akkor, amikor a massimo azt mondja a telefonban üvöltve, hogy ő  nekem soha nem fog semmit kicserélni, csakazértse, mert anno én panaszkodtam rá nyílt fórumon. és ezért.
jó?

ez ma magyarországon az apple box moving dílervidéke.

hát, ha hülye vagy, veszel itthon. én soha többé semmit se nem ilyet. amíg a hdsys és massimo az úr, addig nem.

 
 
The Sales Guy
 
Avatar
 
 
The Sales Guy
Az összes posztok száma:  3
Csatlakozva  04-06-2006
 
 
 
06 December 2006 04:27
 

Nahát, nahát…

Veszel egy leértékelt gépet és azon csinálsz itt világfájdalmat, hogy több mint 30 napja szervizben van? Sokkal nagyobb gondok ellenére is még mindig vesznek az emberek Macintosh-t és fognak is… én is, más is.

Elmentek ti a p*csába Győrfikém és az összes hasonló haszonhajhász kis f*sz. Én meg komolyan vettem amit írtál, én se vagyok normális, de mostmár egyértelmű a képlet.

Zsoltu meg, ha már itt tartunk és te is itt vagy, anno még asszem a Macmail-en is azzal dicsekedtél, hogy jól kicserélteted a géped újra “ügyesen” azzal, hogy annyiszor viszed szervizbe és már hűtőszekrényed (vagy porszívó, vagy mi volt az) is ugyanígy volt, vagy a kocsiddal volt valami ilyesmi. Szóval én emlékszem arra a nagy “szenvedésedre” a szervizzel…

Nyomorultak vagytok. Ez a véleményem.

Tom.


/FLAME ON

 
deck
 
Avatar
 
 
deck
Az összes posztok száma:  717
Csatlakozva  05-01-2006
 
 
 
06 December 2006 05:20
 
Peter Gyorfi - 05 December 2006 08:38 PM

Tenyleg azt gondoljatok, hogy ez a normalis? Igy kell banni a vevokkel?

Nektek ez megfelel? Ti sajat magatokat is ennyire lebecsulitek mint akivel ugy lehet banni mint egy rongyal?

Ez igy rendben van?

Ez a forum azert van, hogy elmondjuk a problemakat, tobbek kozott.

Tudjatok mi az ami senkit nem erdekel? Az hogy a “Windows egy fos a Mac a kiraly”. Na ez senkit nem erdekel.

Ugye nehez beilleszteni a sztarolt marka kepebe ezt a szervizhatteret es elfogadni azt, hogy igy az egesz nem er semmit.

Errefelé keresgélj!
http://www.pszichologia.hu

 
iJoe.
 
Avatar
 
 
iJoe.
Az összes posztok száma:  2022
Csatlakozva  21-01-2005
 
 
 
06 December 2006 05:41
 

Kíváncsi voltam a dolog végkifejletére, mert biztos voltam benne, hogy valami azért nem teljesen kerek. Örömmel látom, hogy nem volt téves a megérzés.

Amennyiben a téma indító Apple viszonteladó, akkor nyilván tisztában kell lennie a garanciás ügyek intézésével. Mivel kapott garanciajegyet, amin az áll, hogy 15 nap után új gépet kap, vagy visszakapja a gép árát, jogosan kérheti az új gépet, vagy ha az nincsen, a gép árát. Ez annak ellenére így van, hogy a törvény nem ilyen szigorú. Az Apple Magyarország ugyanis 3 év alatt nem vette a fáradságot, hogy átírja a garanciajegy szövegét, és jelenleg olyan garancialevelet állít ki, ami szigorúbb feltételeket szab a törvénynél. Jogi incidens esetén ez magánjogi szerződésnek minősül, és ez alapján elmarasztalhatják a szerződést be nem tartó felet.

Ami tény: a hazai szerviznek kellene cseregépet biztosítani, de ezt nem teszi. A viszonteladó ilyenkor megteheti, hogy cseregépet ad. Erre anyagi okokból ritkán van lehetőség. Nálunk is csak akkor, ha a gép teljesen használhatatlan. Tehát rossz akku, pixelhiba, sípoló táp, stb. esetén az ügyfél addig használja a gépét, amíg meg nem jön a cserealkatrész.

zsoltu lehúzó írása azért csalt mosolyt az arcomra, mert egy korábbi árajánlatos incidenssel kapcsolatban - ahol rólam kiderült, hogy pénzéhes f*sz vagyok, mert nem voltam hajlandó egy másfél milliós rendszert 25.000 forint profitért leszállítani -, éppen arról írt, hogy micsoda árengedményekkel hajlandó nálam vásárolni. Minden egyes forint, amit a listaárból lealkuszik az ember, az a többlet szolgáltatások minőségét csökkenti. Esetünkben például a szerviz hiányosságainak pótlását, ami nagyon fájó tud lenni, ha épp nincsen gépe az embernek, még ha pár hónappal korábban oly keményen is bírálja azokat, akik nem adnak brutális árengedményeket…

A téma indítását nevetségesnek tartom. Egy viszonteladó ne egy nyilvános fórumon sírjon azért, mert rossz a garanciás ellátás, és ne rontsa ezzel az egész hazai szakma hírét. Aki beszerzési áron vásárol, annak a szerződése értelmében vállalnia kell bizonyos áldozatokat, és bizony nem jogosult minden olyasmire, mintha kiskereskedelmi vásárlást hajtott volna végre. Ennyi. Nem nyavalyogni kell, hanem odamenni, és üvöltözni az illetékesekkel, és kérni az új gépet, vagy ha ilyen nincsen raktáron, akkor a vételárat - a kiállított garanciajegy és a számla bemutatásával.

 
kesigomu
 
Avatar
 
 
kesigomu
Az összes posztok száma:  1127
Csatlakozva  21-01-2005
 
 
 
06 December 2006 09:49
 

Minden fórumnak megvannak a látszat forradalmárjai…

 
tiv83us
 
Avatar
 
 
tiv83us
Az összes posztok száma:  87
Csatlakozva  20-06-2006
 
 
 
06 December 2006 10:34
 
The Sales Guy - 06 December 2006 04:27 AM

Nahát, nahát…

Veszel egy leértékelt gépet és azon csinálsz itt világfájdalmat, hogy több mint 30 napja szervizben van? Sokkal nagyobb gondok ellenére is még mindig vesznek az emberek Macintosh-t és fognak is… én is, más is.

Elmentek ti a p*csába Győrfikém és az összes hasonló haszonhajhász kis f*sz. Én meg komolyan vettem amit írtál, én se vagyok normális, de mostmár egyértelmű a képlet.

Zsoltu meg, ha már itt tartunk és te is itt vagy, anno még asszem a Macmail-en is azzal dicsekedtél, hogy jól kicserélteted a géped újra “ügyesen” azzal, hogy annyiszor viszed szervizbe és már hűtőszekrényed (vagy porszívó, vagy mi volt az) is ugyanígy volt, vagy a kocsiddal volt valami ilyesmi. Szóval én emlékszem arra a nagy “szenvedésedre” a szervizzel…

Nyomorultak vagytok. Ez a véleményem.

Tom.


/FLAME ON

Tobbnyire egyetertek minden egyes szavaddal, viszont - ugyan moderator nem vagyok - de szerintem a stilusod kicsit eros.

 
 
zsoltu
 
Avatar
 
 
zsoltu
Az összes posztok száma:  2101
Csatlakozva  25-11-2003
 
 
 
06 December 2006 12:08
 
The Sales Guy - 06 December 2006 04:27 AM

Nahát, nahát…
Zsoltu meg, ha már itt tartunk és te is itt vagy, anno még asszem a Macmail-en is azzal dicsekedtél, hogy jól kicserélteted a géped újra “ügyesen” azzal, hogy annyiszor viszed szervizbe és már hűtőszekrényed (vagy porszívó, vagy mi volt az) is ugyanígy volt, vagy a kocsiddal volt valami ilyesmi. Szóval én emlékszem arra a nagy “szenvedésedre” a szervizzel…

Nyomorultak vagytok. Ez a véleményem.

Tom.


/FLAME ON

megvan a teljes levelezésem a macmailról. ha kell, tudom bizonyítani, amit mondok. ahogy a mostani ügyekben történt teljes levelezés is megvan. és nekem - veled ellentétben van nevem is, nem csak egy nicknév mögül sunyítok kifelé.
namost bogaram, vagy vállalod magad, hogy ki a f*m vagy és ki küldött ide, névvel b+, vagy befogod a pofád és nem szólsz be ilyen sunyi módon.
nyomorult meg az, aki a világra hozott téged, angyalom.
na, a neved akarom tudni. a Tom az kevés. én hegyi zsolt vagyok. és mutasd a nagy szenvedésemről és egyéb állításaidról a bizonyítékaid. rajta.

 
 
tiv83us
 
Avatar
 
 
tiv83us
Az összes posztok száma:  87
Csatlakozva  20-06-2006
 
 
 
06 December 2006 12:11
 
zsoltu - 06 December 2006 12:08 PM
The Sales Guy - 06 December 2006 04:27 AM

Nahát, nahát…
Zsoltu meg, ha már itt tartunk és te is itt vagy, anno még asszem a Macmail-en is azzal dicsekedtél, hogy jól kicserélteted a géped újra “ügyesen” azzal, hogy annyiszor viszed szervizbe és már hűtőszekrényed (vagy porszívó, vagy mi volt az) is ugyanígy volt, vagy a kocsiddal volt valami ilyesmi. Szóval én emlékszem arra a nagy “szenvedésedre” a szervizzel…

Nyomorultak vagytok. Ez a véleményem.

Tom.


/FLAME ON

megvan a teljes levelezésem a macmailról. ha kell, tudom bizonyítani, amit mondok. ahogy a mostani ügyekben történt teljes levelezés is megvan. és nekem - veled ellentétben van nevem is, nem csak egy nicknév mögül sunyítok kifelé.
namost bogaram, vagy vállalod magad, hogy ki a f*m vagy és ki küldött ide, névvel b+, vagy befogod a pofád és nem szólsz be ilyen sunyi módon.
nyomorult meg az, aki a világra hozott téged, angyalom.
na, a neved akarom tudni. a Tom az kevés. én hegyi zsolt vagyok. és mutasd a nagy szenvedésemről és egyéb állításaidról a bizonyítékaid. rajta.

Biztos nem lehet ezt elintezni privatban? :(

 
 
zsoltu
 
Avatar
 
 
zsoltu
Az összes posztok száma:  2101
Csatlakozva  25-11-2003
 
 
 
06 December 2006 12:18
 
iJoe. - 06 December 2006 05:41 AM

zsoltu lehúzó írása azért csalt mosolyt az arcomra, mert egy korábbi árajánlatos incidenssel kapcsolatban - ahol rólam kiderült, hogy pénzéhes f*sz vagyok, mert nem voltam hajlandó egy másfél milliós rendszert 25.000 forint profitért leszállítani -, éppen arról írt, hogy micsoda árengedményekkel hajlandó nálam vásárolni. Minden egyes forint, amit a listaárból lealkuszik az ember, az a többlet szolgáltatások minőségét csökkenti. Esetünkben például a szerviz hiányosságainak pótlását, ami nagyon fájó tud lenni, ha épp nincsen gépe az embernek, még ha pár hónappal korábban oly keményen is bírálja azokat, akik nem adnak brutális árengedményeket…

nos joe, tehát azzt állítod, hogy bár mindegyikőtök a hdsys ügyfele, onnan vásárol és oda visz szervizbe az intercas és tsaihoz, de ha nálad vásárolok, akkor te olyan különleges státuszban vagy, hogy
a) a tőled vásárolt gép nem fog meghibásodni
b) ha mégis, akkor te 15 napon belül megjavíttatod
c) ha nem, te kicseréled.

hát, ha ebből bármelyik igaz, akkor te vízen is tudsz járni, gondolom, én tényleg egy hülye fasz vagyok, és holnaptól mindenki vásároljon nálad.

gyanítom, hogy azért nem teljesen így van a dolog. te ugyanabból az alomból kapod a cuccot, és ugyanaz alá a csap alá vagy beállva, mint a többiek. akkor egy eset lehetséges, hogy te zsebből finanszírozod alkalmasint a cserét. nos, ha ez a helyzet, akkor örülj, hogy nem nálad vettem, mert bukóban lennél úgy 2 millával.

egyébiránt tévedsz, rólad csak annyi derült ki anno, hogy nem azt szokásod mondani és írni, ami a valóság és vállalni többet bírsz szóban, mint a valóságban. hogy mindemellett extraprofitért akartál memóriát rám sózni, és miután a majdnem két milkós megrendelésemnél - szerintem logikusan - árengedményt kértem, te elkezdtél elhordani mindenféle mocsoknak, (jó, hogy le nem zsidóztál) az már csak hab a tortán.

 
 
zsoltu
 
Avatar
 
 
zsoltu
Az összes posztok száma:  2101
Csatlakozva  25-11-2003
 
 
 
06 December 2006 12:20
 
tiv83us - 06 December 2006 12:11 PM
zsoltu - 06 December 2006 12:08 PM
The Sales Guy - 06 December 2006 04:27 AM

Nahát, nahát…
Zsoltu meg, ha már itt tartunk és te is itt vagy, anno még asszem a Macmail-en is azzal dicsekedtél, hogy jól kicserélteted a géped újra “ügyesen” azzal, hogy annyiszor viszed szervizbe és már hűtőszekrényed (vagy porszívó, vagy mi volt az) is ugyanígy volt, vagy a kocsiddal volt valami ilyesmi. Szóval én emlékszem arra a nagy “szenvedésedre” a szervizzel…

Nyomorultak vagytok. Ez a véleményem.

Tom.


/FLAME ON

megvan a teljes levelezésem a macmailról. ha kell, tudom bizonyítani, amit mondok. ahogy a mostani ügyekben történt teljes levelezés is megvan. és nekem - veled ellentétben van nevem is, nem csak egy nicknév mögül sunyítok kifelé.
namost bogaram, vagy vállalod magad, hogy ki a f*m vagy és ki küldött ide, névvel b+, vagy befogod a pofád és nem szólsz be ilyen sunyi módon.
nyomorult meg az, aki a világra hozott téged, angyalom.
na, a neved akarom tudni. a Tom az kevés. én hegyi zsolt vagyok. és mutasd a nagy szenvedésemről és egyéb állításaidról a bizonyítékaid. rajta.

Biztos nem lehet ezt elintezni privatban? :(

ne haragudj, de ezt nem. anyucikával beszéljen így a csávó. nem őriztünk libát együtt, hogy megengedje magának azt, amit. és tudni akarom, melyik szereplőt tisztelhetjük az ügyben, hdsys-es, vagy intercasos.

 
 
zozo2001hu
 
Avatar
 
 
zozo2001hu
Az összes posztok száma:  1616
Csatlakozva  10-09-2004
 
 
 
06 December 2006 12:56
 

Érdeklődnék, hogy sikerült-e Csabával felvenni a kapcsolatot, lesz-e valami az index-es cikkből amely talán előrevihetné az ügyet.

 
 
Tomacher
 
Avatar
 
 
Tomacher
Az összes posztok száma:  5859
Csatlakozva  14-02-2005
 
 
 
06 December 2006 13:09
 

iJoe-hoz hasonlóan én is vártam a történet végét.
néhány megjegyzés:
zsoltu semmit nem változott, csak már régen hallottam felőle ;-)
Peter Gyorfi: 100%-osan értem, hogy mi a problémád. ezzel a topiccal nem értél el mást, mint hogy néhányan elmosolyodtunk. Biztos lehetsz benne, hogy az összes érdekelt olvasta a topicot, de abban is, hogy nem lesz változás. illetve lesz/alakulóban van, de nem miattad. ez a “feleannyi pénzért kétszer annyi szolgáltatást, de azonnal” hozzáállás azért nevetséges, és szánalmas. és még egy valami amit fontos látod: nem azért áll a géped a szervizben, mert nem akarják megcsinálni, hanem, mert várnak az alkatrészre, amit Hollandiából kapnak. ha azt onnan nem kapják meg, akkor arról szerinted ki tehet? biztos a szerviz, mert nem kérte elég hangosan, vagy a magyarországi képviselet, mert szándékosan visszatartja az alkatrészeket… ezen agyalj egy kicsit.

az indexes cikknek pedig arra lenne jó, hogy több “leendő switcher” olvasná, de kevesebb érintett mint ezt a topicot. ja, és zsoltut még belevehetnétek ebbe a cikkbe :-)

és ha szabad még egy megjegyzés, akkor itt említeném meg, hogy láttam az elmúlt évek helyzetét, és lényegesen jobb a mostani. nem fejlődik gyorsan a dolog, de jó irányba halad.

 
zsoltu
 
Avatar
 
 
zsoltu
Az összes posztok száma:  2101
Csatlakozva  25-11-2003
 
 
 
06 December 2006 13:28
 

szia tomacher.

 
 
tabisz
 
Avatar
 
 
tabisz
Az összes posztok száma:  1644
Csatlakozva  16-08-2006
 
 
 
06 December 2006 13:49
 
Tomacher - 06 December 2006 01:09 PM

iJoe-hoz hasonlóan én is vártam a történet végét.
néhány megjegyzés:
zsoltu semmit nem változott, csak már régen hallottam felőle ;-)
Peter Gyorfi: 100%-osan értem, hogy mi a problémád. ezzel a topiccal nem értél el mást, mint hogy néhányan elmosolyodtunk. Biztos lehetsz benne, hogy az összes érdekelt olvasta a topicot, de abban is, hogy nem lesz változás. illetve lesz/alakulóban van, de nem miattad. ez a “feleannyi pénzért kétszer annyi szolgáltatást, de azonnal” hozzáállás azért nevetséges, és szánalmas. és még egy valami amit fontos látod: nem azért áll a géped a szervizben, mert nem akarják megcsinálni, hanem, mert várnak az alkatrészre, amit Hollandiából kapnak. ha azt onnan nem kapják meg, akkor arról szerinted ki tehet? biztos a szerviz, mert nem kérte elég hangosan, vagy a magyarországi képviselet, mert szándékosan visszatartja az alkatrészeket… ezen agyalj egy kicsit.

az indexes cikknek pedig arra lenne jó, hogy több “leendő switcher” olvasná, de kevesebb érintett mint ezt a topicot. ja, és zsoltut még belevehetnétek ebbe a cikkbe :-)

és ha szabad még egy megjegyzés, akkor itt említeném meg, hogy láttam az elmúlt évek helyzetét, és lényegesen jobb a mostani. nem fejlődik gyorsan a dolog, de jó irányba halad.

Remélem, jól látom, hogy kezdenek lecsendesedni az indulatok, és dereng valami az alagút végén…
Mac-es felhasználóként érdekelt vagyok abban, hogy a szervízháttér javuljon, ezért csak annyi lenne a kérésem/kérdésem az illetékesek felé, hogy azokat az alkatrészeket, amelyekkel gyakrabban van gond (pl. alaplapok, meghajtók, stb), nem lehetne raktáron tartani a szervízben? Ha valami gond van, csak beviszem gépet, azonnak kicserélik és viszem haza. Persze biztosan létezik olyan probléma is, amely fényévenként egyszer fordul elő, de a legtöbb garis hiba visszatérő hiba - főleg egy új termék esetében. Szóval, nem biztos, hogy gyalogfutárral, egyesével kellene szállítgatni Hollandiából az alkatrészeket… Szerintem ez csak egy kis átgondolást és szervezést igényelne az importőr és a szervíz részéről. Olyan nehéz ez? De ha tévednék, szóljatok!

 
 
 
   
 
 
 

Apróhirdetések

Hírek

iTunes? Mi az az iTunes?

2019. 06.13. @ 11:19
0

Megjelent az iOS 12.3.2

2019. 06.10. @ 10:58
2