Új MacBook Air: első visszajelzések (frissítve)



Az Apple tegnap este jelentette be az új MacBook Air laptopot, amit mától kétféle méretben rendelhetünk: 11.6" és 13.3"-os kijelzővel. De mégis milyenek ezek az új számítógépek a valóságban? Mit lehet rajtuk észrevenni elsőnek? Ezeket a gondolatokat gyűjtöttük most össze.

Hazai MacBook Air árak
Mennyibe fog kerülni a MacBook Air itthon? Kb. ezekre a bruttó árakra lehet számítani:
- 11.6" modell: 1.4GHz, 64GB Flash tárhely ~ 310.000,- Ft
- 11.6" modell: 1.4GHz, 128GB Flash tárhely ~ 340.000,- Ft
- 13.3" modell: 1.86GHz, 128GB Flash tárhely ~ 390.000,- Ft
- 13.3" modell: 1.86GHz, 256GB Flash tárhely ~ 410.000,- Ft

Csak összehasonlításként, a mostmár kifutóttnak számító MacBook Air modellek árai:
- 13.3" modell: 1.86GHz, 120GB merevlemez ~ 430.000,- Ft
- 13.3" modell: 2.13GHz, 128GB SSD meghajtó ~ 525.000,- Ft

Nagyon könnyű, de használható
Kézben tartva mindkét modell nagyon könnyűnek tűnik. Természetesen a 11.6"-os modellnél érezhető leginkább a változás. Mindkét típuson teljes méretű billentyűzetet találunk. A billentyűzeten nincs háttérvilágítás. A 11.6"-os modellnél a Trackpad valamivel kisebb. Az első visszajelzések szerint a 13.3"-os modell "hatalmasnak" tűnik a 11.6"-os mellett.

Mindkét típust fényes felületű kijelzővel rendelhetjük, csakúgy mint a többi sztenderd Apple laptopot. A Air-ek beépített memóriája nem bővíthető, úgyhogy erre mindenképp figyeljünk majd oda rendeléskor.

Nincs benne merevlemez, de emiatt nagyon gyors
Az új MacBook Air-ből hiányzik a merevlemez, de helyette van Flash tároló. A Flash tároló egyik előnye, hogy nagyon gyors. Sokkal gyorsabb, mint egy merevlemez. Ez érezhető is az Air sebességén. A számítógép szinte azonnal felébred. Bár ka kikapcsoljuk, majd újból be, az indításkor azért itt is várnunk kell egy picit.

Nincs rajta Flash Player
Csak érdekesség, hogy a MacBook Air rendszerén, alapból nem telepítették az Adobe Flash Player plug-injét. Ezt a felhasználónak kell telepítenie, külön. Természetesen a Flash Player ingyenes és a következő oldalon megtalálhatjátok ti is:
http://get.adobe.com/flashplayer/

CNet videó


Engadget videó


MacBook Air boot videó


Apple, MacBook Air videó
66 hozzászólás
mpeti
2010. 10. 21. @ 13:08

Nem gondolom magamról, hogy nagy fikázó lennék, az eddigi Air nagyon tetszett, annak ellenére hogy a legtöbbek szerint nem praktikus és túlárazott volt.
De ez a mostani nem csak szó szerint lett sovány, hanem átvitt értelemben is sajnos. Nem lehet bõvíteni a flash tárolót? Ez a 64 Gb nagyon nagyon kevés, de még a legnagyobb is kicsi.
Szerintem ezt nem kompenzálja az, hogy gyorsabb a mûködése, mert eddig sem volt annyira lassú. Ezzel kapcsolatban nagy sokára talán meg is gyõzném magam, hogy áá nem baj, alma, alma, szeretem.
De az, hogy a bill. világítást kivették? Ennyire ne legyen "minden áron" az a vékonyság. Ez nálam kilövi az üzletet, mivel minden napos bosszankodás lenne a vége. Bosszankodni lehet negyedáron is ehhez képest.

JarodFree
2010. 10. 21. @ 13:22
JarodFree képe

A billentyû világításról nem merek nyilatkozni, de lehet benne valami.

A flash mérete érdekes kérdés. Elsõre én is azt mondtam, hogy ez marha kevés, aztán belegondoltam, hogy az átlag laptop felhasználó még a 64GB-ot csak akkor tudja megtölteni, ha telerakja mp3-akkal és filmekkel. Ez pedig döntés kérdése, hogy mennyire fontos valakinek, hogy az össze kedvenc filmje mindig vele legyen és elég-e, ha külsõ vinyón archiválja õket.

CBalu
2010. 10. 21. @ 13:24
CBalu képe

a celcsoport altalaban netezik, levelezik, intezkedik. kurvara eleg ekkora hattertar. (akar 256 g). sot! az en ismeroseim, akik hasznaljak, nem szerettek a billvilagitast. ennyi. nem neked keszult. nekem sem, de akiknek igen, azoknak meg jo. amugy az usb-re meg rakothetsz, amit akarsz. ennyi.

ndee88
2010. 10. 21. @ 13:35

- 13.3" modell: 1.86GHz, 128GB Flash tárhely ~ 390.000,- Ft
- 13.3" modell: 1.86GHz, 256GB Flash tárhely ~ 310.000,- Ft

a 256 GB-os nem 410 akart lenni?

mpeti
2010. 10. 21. @ 13:37

Jarod igazad van részben, ezért is mondtam, hogy errõl a részérõl még meg tudnám gyõzni magam, cserébe hogy valóban ultra hordozható. Meg még szép is.


CBalu ez micsoda hülyeség, hogy nem szerették a bill világítást? Aki nem szereti kikapcsolja.
Kikapcsolni mindig lehet, és többet nincs gondja vele soha többé.
De hogy nincs is benne? :) Könnyû és szemkímélõ lehet este gépelni rajta.

Ez kb olyan, hogy vegyük ki a trackpadot is, mert valaki utálja használni és jó a rendes egér is hozzá.

ladislaus
2010. 10. 21. @ 13:51
ladislaus képe

hát nem tudom de általában aki sokat használja a gépét az vakon is tud gépelni, ez a bill. világítás nem olyan nagy durranás mint inkább az air mérete, kezelhetõsége.

mpeti
2010. 10. 21. @ 13:57

ladislaus azt hiszem ez a "sokat használja a gépét"-célcsoport kiesett akkor, amikor a tárhely kapacitást belõtték.
Súlya meg stb. pedig már az elõzõnek is szuper volt.

tibor73
2010. 10. 21. @ 13:59
tibor73 képe

Fiamnak a MacBookját kicsit felturbóztam egy éve azzal, hogy SSD-t tettem bele. 64 GB volt akkor eérhetõ (számomra) árban.
3 nagy játék, az összes alapprogram, Garageband 4 kieg. lemezzel, iWork plusz MS Office, és még van 25 GB szabad hely, amire ráhúz filmeket, zenéket ha utazik valahova messzebbre.
Hidd el, normál használatnál az a 64 is bõven elég.

tom314
2010. 10. 21. @ 14:01
tom314 képe

Nekem 80-as Air-em van, és a tapasztalat szerint elég lenne a 64-es is! Nem arra szinkronizálom a padet, zenék, filmek NAS-on vannak, képek is, mégis látok mindent iTunes-al, iPhotoval!
Az új pláne nem állja meg a helyét önálló gépként, de nem is ez a cél! Ultra hordozható, napi munkához elég!
Nem értem a fanyalgókat, ez nem eeePC ellenfél, ez egy luxus macbook! A magyar árakkal mindenképp!
Én szívesen bevállalnám, de egyrészt a mostani böven elég a melóra, és zavar a bill. világítás hiánya, pedig én is vakon gépelek!

Viktor
2010. 10. 21. @ 14:14
Viktor képe

ladislaus: Kedves barátom! Van-e a gépeden billentyûzetvilágítás? Nincs? Akkor egy szót se szólj! Te amúgy tudsz vakon gépelni? Elég sok számítógép használó van körülöttem, akik a munkájuk folytán sokat használják a gépüket, de vakon írni többnyire csak a beíró ismerõseim tudnak.

A gép kezelhetõsége pedig semmiben sem tér el a többi hordozható Apple gép kezelhetõségétõl – úgyhogy írtál egy nagy semmi hozzászólást.

Bambalazs
2010. 10. 21. @ 14:28
Bambalazs képe

700€-ért (~1000$) úgy vinnék a legkisebb Airt, mint a cukrot. Azt nevezném agresszív árazásnak, de almáéknak még mindig 1$=1€. Bár a 200ft-os euró most jól jönne. :)))

Pedig gyönyörû kis gép lett a 11,6"-os, egyik legszebb macbook családtag.

-jul-
2010. 10. 21. @ 14:33

Én simán megvenném a 12"-es airt az egy éves MBP15"-m mellé, legalább nem kéne egy év után megint aksit cserélnem, mint most.

A háttérvilágítás hiánya tényleg fájó, de ez kb. ugyanolyan, mint a kocsiban a bõrkormány. Észre se veszed, sõt, akkor se, ha beülsz egy mûanyag kormányos autóba. De amint visszaülsz a régi kocsiba, hirtelen rájössz, hogy mennyire hiányzott.

Nincs más hátra, venni kell csiptetõs ledes könyvolvasólámpát :)

mpeti
2010. 10. 21. @ 14:37

jul: az utolsó mondatoddal mondtál ellent annak, amit közvetlen elõtte írtál.

Elõször elmondtad, hogy jó-jó a bõr, de gond nélkül lehet azzt is használni ami nem az.
Aztán kiderült, hogy a példa teljesen rossz, mert ezt viszont nem lehet gond nélkül használni, hanem elcseszett usb-lámpa kell, vagy az asztali lámpát égetni stb. Ennél az árnál egyszerûen gáz.

Kristof_
2010. 10. 21. @ 15:10
Kristof_ képe

Gyönyörû gép, szerintem az árával sincs gond hiszen prémium kategóriás termék még a MacBook családon belül is.
Viszont azt nevetségesnek tartom hogy kiszedték belõle a billentyûzet világítást. Vagy legalább akkor lett volna a 13-asba, a 11-esben meg nem, mint anno amikor megjelent a 13-as alumínium MacBook és az olcsóbb változatban nem volt.

Mert lehet szépíteni a dolgot, de ezt a funkciót kivették, nem pedig úgy volt hogy a régibe se volt és ebbe se rakták bele. Megnézném az arcokat ha holnaptól úgy gördülne ki minden MacBook Pro a gyárból hogy kiszedték a bill. világítást.
Nekem legalább annyira szarul esik mintha az összes Pro-ból kiszednék, mert én ezt a terméket használom, úgyhogy velem csesztek ki !

Basstool
2010. 10. 21. @ 15:10

Végre valami elõremutató cucc...Le az optikai meghajtókkal, szó szerint lejárt lemez! Nagy, zajos, nehéz, kevés a kapacitásuk...Mondjuk szerintem ötletesebb lenne mindent memóriakártyán adni, de az usb drive sem rossz.
Viszont csak én örülök neki, hogy végre a 13" gépben 1440X900-as felbontás található?! Jó lenne ezentúl az összes 13-as laptopba ekkorát tennének...legfõképp a 13" Macbook Pro-ba...azon az ember mondjuk Logic-ozni szeretne...eléggé kényelmetlen...

Kristof_
2010. 10. 21. @ 15:12
Kristof_ képe

Ja amúgy én biztos a 13-ast fogom venni, mert sok filmet nézek a gépemen és a 11-es nekem már egérmozi méret.
Viszont nagyon szép és különleges a kisebb gép is!

tomtyi
2010. 10. 21. @ 15:23

@Bambalazs
nagyon nem értek egyet az apple árazásával, de éppen az 1$=1€-ról nem õk tehetnek. vám, áfa, ilyenek. de ha tényleg 999$=310.000Ft vagy 1000€=310.000Ft, arról viszont már inkább tehetnek a magyar kereskedõk. mert eu-n belül már nincsenek ilyenek, a végfelhasználói 1000€-ban pedig a németeknél és máshol is már benne van minden haszon, költség, stb. ez csak akkor magyarázható, ha a magya kereskedõk a Lajtától nyugatra lévõ márkaboltban kisker áron veszik a cuccot. de akkor idióták. és ezt nem is hinném. szóval a zúzós a 1$=1€=310Ft

Bambalazs
2010. 10. 21. @ 15:45
Bambalazs képe

Ebben igazad van, mivel az ausztriai árban benne van 20%-os áfa, és úgy €999, azaz áfa nélkül €832.5 (229e Ft)Az itthoni nettó ára pedig 239e Ft (300e Ft a legkisebb modell, nem 310).

molnarpeti
2010. 10. 21. @ 16:08

Nekem nagyon bejön a 11,6-os modell, ilyenért könyörögtem, amióta megszûnt a 12"-os széria. Az árazás sem gáz, hiszen teljesértékû és pici gépet kapok, nem valami atom procis bénaságot, nem vártam hogy 70.000 Ft lesz,

Viszont amit Bambalazs is írt... khm. Mondjuk 20.000 Ft-al kerül többe a mai árfolyamon, ha itthon veszed, mintha Bécsben.

Egyébként ha 200.000 Ft-ba kerülne, akkor azonnal adnám el az alu macbook-ot és rárepülnék a kicsikékre...

mpeti
2010. 10. 21. @ 16:26

molnarpeti azért ha jól emlékszem a 12-es széria egyel praktikusabb volt a maga idejében ... :S
jól kicsinálták szegény airt. Pedig milyen jo volt :S

mpeti
2010. 10. 21. @ 16:27

molnarpeti még valami csak itt nem lehet szerkeszteni... ha teljes értékû gépet akarsz, akkor nem is értem mirõl beszélsz.
Ez kb. annyira teljes értékû, mint egy iPad.

Kristof_
2010. 10. 21. @ 16:45
Kristof_ képe

mpeti:

Nem értem mi nem teljes értékû benne?
Az hogy nincs superdrive? Lemezt ma már max. a ps3-amba teszek, amivel vagy játszok, vagy filmet nézek. Ki használ még lemezt a gépéhez? És ha használ akkor minek? A legális és kalóz tartalmak is mind a netrõl jönnek.
Teljesítményben pedig azonos a MacBook-al és az alap MacBook Pro-kal. Ha ez nem teljes értékû, akkor azok sem...

mpeti
2010. 10. 21. @ 16:51

Kristof_ nem értem mitõl teljes értékû valami ami 64 Gb (a max sem sok), tehát gyakorlatilag folyton külsõ merevlemezzel kell szórakozni, 1 usb van tehát hubbal kell szórakozni, nincs ethernet tehat atalakitoval kell szórakozni.


Ez Neked teljes értékû? :) hát különbözõek vagyunk.
Szerettem az Airt, de második gépnek minimum, és nem elsõnek.

A DVD drive-al kapcsolatban egyetértek, én sem használom a promon.

Kristof_
2010. 10. 21. @ 17:01
Kristof_ képe

Ha a régirõl beszélünk abba 120-as vinyó van ami nem 64 hanem a duplája, amire mindenem ráfér rendszerestül, zenéstül, fényképestül és még maradt 60gigám a filmeknek vagy bármi másnak, tehát soha nem volt szükségem plusz háttértárra és plusz usb helyre.
Ha viszont az új géprõl beszélünk, annak a legalapabb változata valóban 64gigás, amin azért simán el lehet férni még ha nem is kényelmesen, viszont cserébe 2 usb van rajta, és ráadásul nem is egy oldalon szorosan egymás melett mint a MacBook-okon, ahol emiatt szinte soha nem lehet a kettõt egyszerre használni, mert ha beledugsz egy usb modemet, akkor pont betakarja a második slot-ot.
Szóval igen, szerintem abszolút teljes értékû, ha valaki nem spórolásból meg azért hogy neki bezzeg Air-je van a legesleges legkisebb konfiggal veszi, hanem mondjuk a 13-assal.

molnarpeti
2010. 10. 21. @ 17:49

Számomra is teljes értékû lehet.
Mindenhol wifi-t használok, ahol nem, ott nagy ritkán rádugom az iphone-t és tethering.
Van egy 500 GB-os külsõ drive-om, a filmek azon vannak. Az optikait fél évente egyszer használom, nem fog hiányozni...

64 GB azért elég jó. Gondoljatok az Asus 4 GB-os megoldására az elsõ eee pc-k ben! Na, az gáz volt.

Barazutti Ferenc
2010. 10. 21. @ 17:59
Barazutti Ferenc képe

nekem 2 gigás asusom volt semmire nem volt jó mindig kiirta az XP kevés lemez terület. Valami EEEPC-s linux meg úgy ment fel hogy mell már semmi nem fért....

Daniel
2010. 10. 21. @ 18:10
Daniel képe

a masodik videon nem a regi Air-t mutatja?... :S

Kristof_
2010. 10. 21. @ 18:23
Kristof_ képe

Daniel:

De! Nem is értem miért van fennt ??????

Kristof_
2010. 10. 21. @ 18:24
Kristof_ képe

Ja közbe javították, és cserélték a videót!

dombi
2010. 10. 21. @ 18:25
dombi képe

Frissitettem a videókat és érdemes megnézni a CNet videóját. Nagyon jól érezhetõ benne a MacBook Air mérete.

tabisz
2010. 10. 21. @ 18:34
tabisz képe

Ezek szerint a 256-os modellben 4X64 GB a háttértár? Létezik ugyanilyen fizikai méretû flash memória, amely 128 GB-os? Mert én egy ilyenekbõl összerakott 512 Gb-os csúcsmodellre lecserélném a 13-as MBP-t...

Amúgy nem érdekel, elbírom a MBP-t is, visszalépni pedig nem fogok, jelenleg 200 GB a foglalt tárhely, és 256 nagyon ki lenne centizve, mert fotózom, és 8MB-osak a fotók..

lemon
2010. 10. 21. @ 18:51

Nálam itt bóklászik köbö 2 terra adat, munkák, archívok, ilyesmik, DVD-t télleg nem nagyon írok mostanában, de mondjuk dtp-re nem hiszem, hoogy Air-t vennék, persze az SSD nagyon jól hangzik, azt meg majd a Pró-ba teszek.
Nekem tetszik ez a gép nagyon minden kiszerelésben, bár az iPad szerintem annyira jó cucc, hogy inkább azt fejleszteném, ha alma lennék, remélem az Apple nem áll le a fejlesztésével, csak mert 4,8 millió helyett 4,2 milliót adtak el. Elég beteg lenne.

Úgy tûnik a kihajtogatós laptop még mindig nagyon be van épülve az emberek tudatalattijába, ezért ez az ultrakönnyû upgrade.

micro
2010. 10. 21. @ 19:35

Lesz ez majd magyar billentyûzettel?

A jelenlegi Air-t lehet?

Bambalazs
2010. 10. 21. @ 19:56
Bambalazs képe

micro: persze. :)

dombi
2010. 10. 21. @ 19:56
dombi képe

tabisz: akkor neked valoszinu varnod kell meg 1-2 frissitest. Akkorara olcsobb lesz a Flash memoria es talan tobbet is bele tesznek majd az Air-be.

dh1
2010. 10. 21. @ 20:51
dh1 képe

Atlagfelhasznalonak boven eleg a 64 giga ... tobb holgy ismerosom is van akinek a laptopvinyojan 1-2 ev utan is vannak szuz teruletek ... aka egy bitet sem latott a vinyo azon a reszen, mert levelezes, bongeszes, chat ... ennyire hasznaljak es csak all kihasznalatlanul a sok megabyte.
Ez egy tokeletes noi gep ... pasikent viszont nem biztos, hogy ezt vennem meg ... :)
Inkabb MBP SSD-vel ...
Ezen felul en draganak tartom ... egy 2008-as MBP hasznaltan messze olcsobb es lazan leveri ezt a gepet, SSD-vel plane ...
Nekem a 12" alatti meret mar horror ... 13,3"-al sem lennek kibekulve (erdekes iPad eseten nem zavar a 10" - talan iOS miatt?) ... szal szep, meg karcsu, meg huha, de fele ennyiert gondolkodnek el rajta ... ennyi penzert van Almabol is jobb ... pecebol meg zsakszam ... Azert Apple megint odatette magat ... mar csak az arazast kene rendbetenni foleg USA-n kivul ...

laron
2010. 10. 21. @ 22:29
laron képe

összehasonlítottam az adatait a nagyobb Air-nek az elsõ (2008) modellel, és lényegében nincs különbség: méretre, súlyra megegyezik, nincs bil.világítás, lassabb a proci...

Kérdés: Miért váltanék 2 év, 2 generáció után új Air-re? Miért?
+1 USB?

esõjáró
2010. 10. 21. @ 23:18
esõjáró képe

Amikor kijött a MacBook Air, agyérgörcsöt kaptam az említésétõl is. Ultradizájnolt, lassú, használhatatlan, iszonyatosan drága vacaknak tartottam, és egyszerûen nem tudtam rájönni, hogy ki veszi meg, ha nem áll gyógyszeres befolyásoltság alatt. Vettem is egy MacBookot, és nagy megelégedéssel használom mind a mai napig, leszámítva az összerepedezõ házat.

Eltelt két év. A Combodrive(!)-om meghalt az elsõ év végén, azóta is úgy van. Elkezdtem különbözõ helyekrõl dolgozni, vagyis már nem csak alkalomadtán vittem magammal a gépet, hanem minden nap. Egy 250 gigás HDD-s, 4 giga ramos gépet használok, az esetek nagy többségében külsõ monitorral, wifivel, dvd drive nélkül, vakon gépelve.

Amikor tegnap kijött az Air, hangosan röhögtem: Ki a fene fogja megvenni ezt a vacakot? Ma délután pofoncsapásként ért a felismerés: én.

sad_Vamp
2010. 10. 21. @ 23:43
sad_Vamp képe

szvsz ha nem akarták volna mindenáron superthinre csinálni és bár pár dekával nehezebb lett volna(ámbár még igyis bõven 2kg alatt) akkor simán lehetett volna benne rendes cserélhetõ HDD meg 8-12órás akku idõ is.

dombi
2010. 10. 21. @ 23:47
dombi képe

sad_Vamp: es akkor megvetted volna?

esõjaró: :)

ugoka
2010. 10. 22. @ 00:31
ugoka képe

Jonak talolom midket meretet. Szamora a kerdes csak annyi, hogy az usb-ben lesz-e annyi energia, hogy meghajtson egy kulso 2.5" hordozhato hd-t?

RSdiver
2010. 10. 22. @ 00:37
RSdiver képe

Az elõzõekben bõven volt annyi, hisz a cd-t is meg kellett hajtani... Szerintem ezzel nem lesz gond, max a HDD háza nem mindegy...

sad_Vamp
2010. 10. 22. @ 00:45
sad_Vamp képe

dombi: 1elõre, majd nov. végén vagy decemberben iPodot készülök venni, aztán majd meglátjuk h lesz e tovább....

a másik h olvasgattam az iPod után és ha hiszed hanem a kamerán kívül amit még szapulnak, h olyan vékony h nem áll jól kézre (persze meg lehet szokni de nem olyan jó mint lehetne) és ebbõl következik a kamera gond is mert akkor ha vastagabb belefért volna jobb optika is....almás tulzás...mint itt is szvsz.

Hogy meg e vettem volna, az más kérdés...de nem, viszont több értelmét látnám :) Van amire ha agyonvernek ha ingyen adnák akkor se mondanám h értelmes dolog....pl az iPadra. Ezt ha ingyé kapnám használgatnám, de ebben a formában számomra sovány :) (és nem a teljesítményre gondolok, mert most pl. SU9400as procijú gépem van (2x 1,4GHz) és bõven elég)

dalnok
2010. 10. 22. @ 01:36
dalnok képe

Kedves sad_Vamp!
Az IPad a lehetõ legjobb hordozható gép. Könnyû, villámgyors, nagyon kézreálló. Minden alapvetõ dolgot tud amire az egyszerû felhasználónak szüksége lehet. És még annál egy kicsit többet. Az új Air szintén ilyen. Annyival jobb, hogy azon teljes OS fut. Bár az IPadnál erre nincs szükség. Nem is lenne jó ha teljes oprendszer futna rajta. Nyilvánvalóan mindkettõ másodlagos gép.

Bambalazs
2010. 10. 22. @ 03:08
joze1
2010. 10. 22. @ 04:45
joze1 képe

Megnéztem ma magamnak az új Air-t mindkettõt.Csinosak ha lehet ilyet mondani egy computerre.Ami nem tetszett,az a melegedés.Langyos volt úgy mind a két gép hogy csak az alap futott rajta és apróságokat nézegettek érdeklõdõk.Tehát semmi komoly nem futott rajta.De a kicsi mint ha egy spirál füzet lene.

Gin
2010. 10. 22. @ 05:18
Gin képe

véleményem szerint kicsit furcsán ki van hangsúlyozva a Flash-drive, mintha nem egy SSD-t beleztek volna ki. Én magam upgrade-eltem már a '19 Macbook-om egy Vertex2-es ssd-vel és szárnyal töle, valóban az a "jövö".

én szivesen vettem volna a bemutatón vagy a reklámok valamelyikében azt hogy változtattak valamit a zsanérok dizájnján, mert a korábbiaknak is két típushibája volt: (1) eltört a zsanér (2) kicsúszott/elszakadt az audiokábel.

végszóként (a magam hsz-ében) nekem kicsit torznak tünik a 11'6-os, vagy csak én érzem így?

Finder
2010. 10. 22. @ 09:06
Finder képe

Én csak annyit mondanék, hogy aki arra képtelen, hogy felkapcsolja a lámpát és ezért kell neki a bill. világítás, az ne csodálkozzon ha szemüveges lesz.
Sötétben nagyon ritkán használunk számítógépet aktívan! Akkor is minimum fényerõvel...

ed parker
2010. 10. 22. @ 13:15
ed parker képe

Csak nekem hiányzik a 4gb RAM?
A sok extra helyett inkább ezt növelték volna.
Nekem a 2,13ghz 128ssd változat van es bizony sokszor belassul a memória miatt. 128gb on simán el lehet férni, nyilván nem ezen kell torrentezni, de minden másra elég.
Érdekes gép lett az uj mbair,de az utolsohoz képest kapott egy USB-t meg egy uj Vga chipet?
Ja es a kijelzõ, na azzal volt a legkevesebb gondom.

Cash
2010. 10. 22. @ 14:12
Cash képe

" ed parker mondta:#49 - 2010. október 22. @ 07:15
Csak nekem hiányzik a 4gb RAM? "

Már teljesült is a kívánság :)) lehet rendelni bele még kettõt :))

Hozzá szeretnél szólni te is? Először be kell lépned!