szerző: dombi | 2009 július 03. @ 07:34

Leghallgatókészülékké változtatható egy SMS-sel az iPhone

Jelenleg még nincs javítás arra az Apple iPhone rendszerszoftverében a közelmúltban felfedezett sebezhetőségre, amely mindössze egy specálisan összeállított SMS elküldésével teszi lehetővé a divattelefon és felhasználói megtámadását. A sérülékenység kihasználásával…

felhasználó:
jelszó (SOS):
megjegyezzem?
mindenki lásson?

iPhone: további 12 országban

Az Orange bejelentette, hogy az idén 12 országban fogja megkezdeni az Apple iPhone telefonjának árusítását. Ezek a következőek:
- Ausztria
- Belgium
- Dominikai Köztársaság
- Egyiptom
- Jordánia
- Lengyelország
- Portugália
- Románia
- Szlovákia
- Svájc
- és az Orange afrikai piacain.

Ez a hír azt is bizonyítja, hogy az Apple nem fog feltétlenül országonként leszerződni egy-egy szolgáltatóval. Hiszen Svájcban a Swisscom, Portugáliában és Egyiptomban a Vodafone is iPhone készülékeket fog árulni.

Forrás:
http://www.orange.com/en_EN/press/press_releases/cp080516uk.html

Remélhetőleg hamarosan nálunk is bejelentik az iPhone bevezetését.

Ezt gondolták mások

petnekiabel képe
petnekiabel
mondta:
#1 - 2008. május 17. @ 12:42

Ennek fényében nagyon vicces a T-s főnök ominózus bejelentése, miszerint nálunk "nincs szignifikáns bázisa a HSDPA adatcserének" (bár érteném, mire gondol... vásárlóbázisa? Technikai bázisa? Savbázisa?). Meg hogy 2010-ig nem "teszi be a lábát az iPhone" Hát a lábát nem is fogja betenni anélkül, hogy valaki be ne hozná ugyebár... Micsoda mellébeszélés.
Furcsa módon se nyugati, se keleti, se keleti szomszédunknál nem volt ilyen fentartása a telcóknak. Amitől nem fáj jobban a dolog, csak éppen kevésbé sem.

petnekiabel képe
petnekiabel
mondta:
#2 - 2008. május 17. @ 12:43

(az északi szomszéd kimaradt)

Natilla képe
Natilla
mondta:
#3 - 2008. május 17. @ 12:49

ha Romániában már ebben az évben lesz hivatalosan is iPhone, nálunk meg nem.............. kicsi gáz lenne...

Zorro képe
Zorro
mondta:
#4 - 2008. május 17. @ 13:25

Nem csodákoznék rajta ha övő héten itt is bejelentenék hogy T-Mobile forgalmazni fogja ősztől :-)

Bubu007 képe
Bubu007
mondta:
#5 - 2008. május 17. @ 14:01

én csodálkoznék :))

kbalint
mondta:
#6 - 2008. május 17. @ 14:09

natilla: a környező országokban mindenhol van orange, itthon meg ugye nem kaptak jogot az 1800-ra.

Antenna képe
Antenna
mondta:
#7 - 2008. május 17. @ 15:59

Orange nincs de Vodafone és T az van... egyik se óhajt forgalmazni. Ez is mutatja hogy kb az összes szomszédunk elhúzott már mellettünk fejlődésben. Románia, Szlovákia... néhány éve még sehol nem voltak. Most meg olyan reformok és fellendülés van hogy soha nem fogjuk utolérni őket.

Initram5 képe
Initram5
mondta:
#8 - 2008. május 17. @ 17:03

Látom, mindjárt ebbe is bele lesz magyarázva a politika. :D

Antenna képe
Antenna
mondta:
#9 - 2008. május 17. @ 17:13

semmi ilyesmi... habár van benne politika rendesen...
üzlet politika :D

unregistered képe
unregistered
mondta:
#10 - 2008. május 17. @ 19:49

nem értem milyen érdek tarthatja vissza bármely szolgáltatót hogy itthon forgalmazza... ha sza*os 100 db-ot is adnak el az nekik nem pozitívum? De legalábbis jó kis reklám hogy nincsenek lemaradva mint a szemét... szánalmas na...

Antenna képe
Antenna
mondta:
#11 - 2008. május 17. @ 19:52

gondolom a szoftver fordítás, a brand logók mint a voda life, vagy a tzones faszságok... meghát szerintem vannak kötelezettségek hogy ha vállal értékesítést pl a pannon akkor x darabot el kell adnia.

petnekiabel képe
petnekiabel
mondta:
#12 - 2008. május 17. @ 20:11

De épp ez az. Nem kell T-Zones, nem kell Live!, az iPhone-on a rendes internetet lehet használni. De nem képesek ezt felfogni.
Az a rettenetes, hogy a mobilszolgáltatók még mindig tartalomszolgáltatók akarnak lenni. Irányításmániásak.

Nekem úgy tűnik, mintha az itthoni szolgáltatók a WAP évekkel ezelőtti halva születése óta félnének a mobilinternettől. Inkább laptophoz meg asztali gépekhez hirdetik mindenütt, de egy iPhone kaliberű igazi mobilinternet-eszköztől idegenkednek. Ne mondják már, hogy a többi nyolcvan-százezer forintos telefon mellett nem érdekelné az embereket.

Na mindegy, majd egyszer.

Antenna képe
Antenna
mondta:
#13 - 2008. május 17. @ 20:15

nos igen, a tartalmak... nagy biznyic, mert a suttyó paraszt letölti a szar minőségű csengőhangot drága pénzen... Ezt nem akarják elveszíteni. Pedig mekkora biznisz lenne egy iPhone kaliberű telefon...

iJoe. képe
iJoe.
mondta:
#14 - 2008. május 17. @ 20:50

"nem értem milyen érdek tarthatja vissza bármely szolgáltatót hogy itthon forgalmazza..."

T-Mobile azt hiszem a Nokiával van összefonódva, szóval emiatt kell ökörségeket nyilatkozva magyarázgatni, hogy miért is nem tudnak iPhone-t eladni. Nincs megfelelő 3G tartalom? Az iPhone-ban Safari böngésző van, szinte bármelyik weboldal tökéletes tartalom a számára...

A Vodafone itthon nagyon akarta az iPhone-t, kíváncsi vagyok, hogy most a "második fordulóban" tesznek-e valamit. Egyelőre nem tűnik úgy.

Amúgy meg kinek kell a 400 eurós telefon, ha 400 dollárért megkapja az ember. Egy Ziphone-t bárki le tud tölteni magának, a Trémobil meg bekaphatja, ha ennyire fontos nekik a termék és a piac. Az Apple netán odafigyelhetne, hogy kivel köt szerződést.

gageszka
mondta:
#15 - 2008. május 17. @ 20:52

én erre csak azt mondom:

XD XD XD

Lavigne képe
Lavigne
mondta:
#16 - 2008. május 17. @ 21:02

na, ez így már ciki

EDM képe
EDM
mondta:
#17 - 2008. május 17. @ 22:27

Gondolom a magyar mentalitásnak, az előfizetői szokásoknak és a rengeteg rosszhiszemű adósnak semmi köze hozzá, csak a gazdaság, a politika meg gyurcsánytakaroggy tehet róla már megint :P

Antenna képe
Antenna
mondta:
#18 - 2008. május 17. @ 22:49

szerintem aki meg akarná itthon venni az meg is tudná. Az hogy a mobil szolgáltató az ügyféltől kapja a telefon árát, vagy a behajtó cégektől az teljesen mindegy. Az más kérdés hogy miért érzi azt néhány szolgáltató hogy Magyarországon nem lenne rá kereslet.

petnekiabel képe
petnekiabel
mondta:
#19 - 2008. május 17. @ 22:51

Ha a fentieknek köze lenne hozzá, semmilyen drága telefont nem árulnának hűségnyilatkozattal. Most a vicc kedvéért megnéztem a Vodafone oldalát: Nokia E90 2 éves hüsivel potom 165 990 forintért... Azt miért éri meg, ha az iPhone-t nem? Ez egyszerűen töketlenkedés + talán háttéralku is, amire Joe utal.

Initram5 képe
Initram5
mondta:
#20 - 2008. május 18. @ 00:12

T-mobile logós és Voda menüs iPhone-t akarok!

Ata
mondta:
#21 - 2008. május 18. @ 01:34

Világosítsatok fel légyszíves. A Pannon miért nem jön (jöhet) szóba?

KevinB képe
KevinB
mondta:
#22 - 2008. május 18. @ 08:07

Lehet hogy a "nepperek" százalékot fizetnek az iPhone-t be nem vezető szolgáltatóknak és ez így jobb üzlet nekik mint "árengedménnyel eladni a készülékeket?

iNtelligent inside képe
iNtelligent inside
mondta:
#23 - 2008. május 18. @ 08:46

Nem értem mit izgultok ezen a témán annyira? Már hónapok óta van iPhone-om, elkötelezettség és lehúzos percdíjak nélkül.

Tetszik, viszont hogy Afrika előbb kap :-)

Árpád33
mondta:
#24 - 2008. május 18. @ 08:58

És az miért lenne gáz ha az északi ill. keleti szomszédunknak hamarabb lesz iPhone-juk? Szerintem csak a romániai Orange-nak több előfizetője van mint Magyarországon mindhárom szolgáltatónak összesen. Nem tűnik logikus lépésnek az Apple részéről?

eckergabor képe
eckergabor
mondta:
#25 - 2008. május 18. @ 09:20

csak sajnlni kell magyarorszagot es lenezni kemenyen!!!!!
romania igenis elobbre tart sokkal, sot, eurot hamarabb vezetnek be mint nalunk....
ja es kolozsvaron epul europa legnagyobb bevasarloaruhaza-plazaja!!!
en hihetetlenul duhos vagyok sokszor mert itthon meg a nagyobb varosokban is szinte alig lehet kapni valamit-nincs valasztek, sot semmi sincs.
voltam romaniaban, es majd elajultam, kaphattam eredeti dan sutemenyt-(semmifele licenc)
noveremnek tudtam venni egy eredeti viborgos mezt,ja es magyarorszagon hol van lacoste store? -sehol ami van az egy tragya, koloszvaron viszont tuti bolt van.
megemlitenem hogy mar a tommy hilfiger is romaniaban gyartat.

Lavigne képe
Lavigne
mondta:
#26 - 2008. május 18. @ 09:25

"És az miért lenne gáz ha az északi ill. keleti szomszédunknak hamarabb lesz iPhone-juk? Szerintem csak a romániai Orange-nak több előfizetője van mint Magyarországon mindhárom szolgáltatónak összesen. Nem tűnik logikus lépésnek az Apple részéről?"

Nem, egyáltalán nem. Ha nem vetted volna észre, itt már rég nem arról van szó, hogy mekkora ország, és hogy hányan vannak az előfizetők. Szlovákiát pl. 5 és fél millióan lakják alapból, nálunk ugye meg több telefonszám van mint ember. A másik az ami már múltkor kiderült, hogy nem kell iTunes store account, ami nem az aktiválás szempontjából érdekes, hanem, az app és music store miatt, amit ugye az apple fontos bevételi forrásnak használ(na). Ergó most már egyértelmű, hogy applenek, rohadtul mindegy, hogy a déli sarkon, vagy Kínában terjeszti az iphone-t, nem számít hányan veszik, csak legyen mindenhol.

telek
mondta:
#27 - 2008. május 18. @ 09:57

eckergabor... eléggé felhúztam magam az írásodon, majdnem postoltam neked egy hosszabb szösszenetet arról, hogy mit lehet tenni ebben az országban, és mit nem. sajnos eléggé áthatotta az aktuálpolitika, és Magyarország jelenkori társadalmi problematikája is, ezért aztán kitöröltem, nem akartam itt lavinát elindítani. egyet mondatot hagytam meg neked:

Magyarországot (nekem így nagy betűvel...) nem sajnálni kell, és lenézni, hanem DOLGOZNI ÉS TENNI, hogy jobb legyen...

Árpád33
mondta:
#28 - 2008. május 18. @ 10:19

"nem számít hányan veszik, csak legyen mindenhol."
És akkor mi nem vagyunk sehol?

Lavigne képe
Lavigne
mondta:
#29 - 2008. május 18. @ 10:34

Árpád33, pontosan! (több értelemben véve sem vagyunk sehol)

petnekiabel képe
petnekiabel
mondta:
#30 - 2008. május 18. @ 10:54

Arpád33: nem gáz. Sőt. Gratula nekik a kisebb-nagyobb sikerek miatt. Szerintem más sem sajnálja a többi országtól az iPhone-t, csak a magam részéről ép ésszel nem bírom felfogni, hogyha náluk van, nálunk miért nincs. Ezért írtam az első kommentben, hogy ettől nem fáj jobban, de kevésbé sem.

iNtelligent inside: Azért szeretnék "hivatalos" iPhone-t is látni az országban, mert én a magam részéről nem szeretném törögetni. Ilyen egyszerű. Ha kiad az Apple egy új firmware-t, akkor másnap fel akarom rakni. Meg a majdani Store-os freeware cuccokat akarom rajta használni. Ennyi. Nem izgat, hogy más hogy csinálja, mit csinál vele, hol veszi, hogy hozza be az országba etc. etc. Én egy normális boltban, normális garanciával akarom megvenni a normális változatot, ha odáig jutnék, hogy veszek egyet. Ennyi. És nem értem, hogy a hatszáz másik telefon, okostelefon és PDA mellett hogy-hogy nem árulják ezt is.

Árpád33
mondta:
#31 - 2008. május 18. @ 11:14

petnekiabel: korrekt!

Mike képe
Mike
mondta:
#32 - 2008. május 18. @ 12:30

Maximálisan egyetértek telekkel.
Ha rinya van, azt öröklik a gyerekeink is. Ha hit abban, hogy leszenek itt még jó dolgok, sőt netalán valami befektetett munka is, akkor simán van sansz. bármire.
csak kérlek hagyjátok már abba ezt a nyolcvanéveskedést, hogy
-bezzeg a nyugat
-meg hogy mi nincs itt: szisztéma, munkamorál, iPhone, iFan, iFül
-"tipikus magyar" - mint valami szitokszó. Ezzel az éritek el, hogy tényleg azzá válik

petnekiabel képe
petnekiabel
mondta:
#33 - 2008. május 18. @ 12:46

Nem látom az összefüggést a hit, a munkamorál és a között a tény között, hogy nem lehet iPhone-t kapni, pedig szeretnék majd venni egyet. Ráadásul nem szürkén, hanem vám, ÁFA, Artisjus-izé befizetésével. Normálisan. Szerintem ezt a vágyat ki lehet fejezni.
Nem emlegettem sem a turáni átkot, sem Mohácsot, sem Trianont, sem a miniszterelnököt.
Asszem el lehet fogadni, hogy sokfélék vagyunk, sokféle módon gondolkodunk az országról is, az Apple itthoni helyzetéről is, és mindenkinek máshol szakad el a cérna mondjuk iPhone-ügyben. Nekem ott szakad el, hogy a magyar T-Mobile-os ember azt nyilatkozza, hogy én még nem vagyok készen az iPhone-ra, nekem nem is kell az. Amit felmentésnek használ arra, hogy bármit is kockázatnia kellene az ő kis jól jövedelmező status quo-jából.
A gyerekem meg majd dolgozzon, boldoguljon (itt vagy bárhol máshol, ahol boldog lehet), és vehessen iPhone-t, ha akar. :-]

petnekiabel képe
petnekiabel
mondta:
#34 - 2008. május 18. @ 12:57

Kicsit máshogy fogalmazva: én csinálom a dolgomat. Most épp fordítok, igyekszem a lehető legjobban csinálni. Adok róla számlát, járulékot fizetek. Nem rinyálok emiatt, nem csalok, nem hőbörgök, mert ez a normális. Cserébe azt szeretném, ha a telco multik is elvégeznék a munkájukat, és behoznák az iPhone-t. Nem tartom alkotmányos jognak, hogy legyen iPhone, de azt tartanám normális helyzetnek, ha volna.

Nzoltan képe
Nzoltan
mondta:
#35 - 2008. május 18. @ 14:07

Az tény hogy rajtunk röhög egész európa. Mert a magyar az csak arra jó, hogy megossza magát. Itt, Romániában, újabban Szlovákiában, stb. A kereskedelem nálunk átbaszást jelent. Tényleg vannak termékek amiket egyszerűen nem lehet megvenni, mert itthon "nem éri meg" eladni másfél-kétszeres áron. De amúgy alapból minden drágább itt 10 százalékkal mint Európa elégedettebb felén.

Ez egy szánalmas ország. Lehet rajta megsértődni, a lényegen nem változtat.

kapor képe
kapor
mondta:
#36 - 2008. május 18. @ 15:51

JUHÉÉÉ, hajrá Szlovákia! :)))) orange-nál vagyok éniss, kiváncsi vagyok mibe fog fájni!

Steveee képe
Steveee
mondta:
#37 - 2008. május 18. @ 21:50

Teljesen megértem az elégedetlenkedöket! Románia, Szlovákia, .....már Afrika is (!!)..... és sajnos Magyarország még mindig nem.... Kifogás, és magyarázkodás az van, köszönjük, de nem értjük és nem kell!...... de iPhone az még csak álmunkban lehet.... Lassan mindenki megveszi feketén, akinek kell, és még állítsa valaki ,hogy Mo-on nem csak ügyeskedéssel lehet elérni valamit ...(még egy nyamvadt telefont is!!! ) Szégyen! :-(

DjCsabiC képe
DjCsabiC
mondta:
#38 - 2008. május 18. @ 22:14

De jó akko nemsoká vehetek ki az Orange-ban.
Csak az a gáz,hogy a legtöbb olyan telefon,amit a hálózatüzemeltető
által vásárlunk,mind úgy van testre szabva,ahogy az nekik jó.
Pl.Én üzletben vásároltam anno.egy V3i-t,
a hawer,meg megvette az Orange-ban.
Ha fel volt nyitva a teló,a külső kijelzőmön egy Motorola logó
ékeskedett,neki meg egy Orange logó rontotta az image-ét.

unregistered képe
unregistered
mondta:
#39 - 2008. május 18. @ 23:12

Telek: "hanem DOLGOZNI ÉS TENNI, hogy jobb legyen..."

Dolgozom és teszek is úgy érzem részemről maximálisan... épp ezért leglább a nyamvadt megkeresett pénzem arra költhessem amire igazán szeretném... nem holmi "alkutárgyra" pl más gyártó termékére hanem arra amit TÉNYLEG SZERETNÉK! És ha nem teremtik meg a feltétéeleket ehez akkor azért valaki felelős nem? Pláne hogy más hasonló országban vagy még rosszabban is megtehetik... kicsit irigykedem meg rosszul is esik na!

Mike: "Ha rinya van, azt öröklik a gyerekeink is."

A rinyálásban igazad van de az előbbi monológom kifejti hogy miért is érzem becsapva magam... és most nem csak az iphone miatt hanem rakat másik termékkel kapcsolatban is...

gulyás képe
gulyás
mondta:
#40 - 2008. május 19. @ 08:50

"Gondolom a magyar mentalitásnak, az előfizetői szokásoknak és a rengeteg rosszhiszemű adósnak semmi köze hozzá, csak a gazdaság, a politika meg gyurcsánytakaroggy tehet róla már megint :P"

Megfordítva: gondolom ezért is az átlag, szar magyar ember tehet (mindenki, aki a beszmac listán van + szülôk + nagyszülôk inkluzíve), véletlenül sem a korrupciós ügyektôl hangos, elkúrós politikai "elit", mer' ugye az ország válságáról többek közt én tehetek, aki havi 400 ezret fizet be havonta az állambácsinak. Megint s*egget csináltál a szádból.

DrFranky képe
DrFranky
mondta:
#41 - 2008. május 19. @ 10:27

AZ se normális, aki 400 ezret fizet be havonta. Könyvelőd mire van? Vezeti az exceltáblát?
Ebbe az országba majd akkor fizetek havi 4 kilót, ha 4 milliárdot keresek havonta. Addig meg oldják meg a 330 forintos gázolajukból, meg a többi szarból, amit lehúznak rólunk. És ennek semmi köze Gyurcsányhoz, és szakítsuk már el ettől a politikát. Ez teljesen magyar mentalitás. Mindenki ismétlem, MINDENKI azt nézi, hol lehetne többet, jobban ellopni. És ezen egy féle képpen lehetne változtatni. Nagyon sokat kellene kitenni a terekre! Mindenből. Hülyeség, de értse, aki hallja. Egy idő után nem lesz értelme ellopni, mert mindenkinek sok van, és nem lesz kinek eladni. De hát ez persze vetekszik a lehetetlennel.

Na ha majd elértük azt, ami a finneknél, vagy a svédeknél van, akkor már tartunk valahol. Ha járó motorral ott hagysz egy kocsit valahol vmi közterületen, akkor nem azért áll meg a motorja, mert leállították szétszedés előtt egy garázsban, hanem azért, mert kifogyott a benzin, vagy azért, mert egy járókelő odament, és leállította, hogy ne szennyezze feleslegesen a környezetet!!!

Mike képe
Mike
mondta:
#42 - 2008. május 19. @ 13:19

Nem, ismétlem nem mindenki azt nézi, hogy hol lehetne a legtöbbet ellopni.

EDM képe
EDM
mondta:
#43 - 2008. május 19. @ 15:11

Gulyás, miért nem a zsidók miatt nincs ájfon még mindig nálunk? Már nem ők az okai minden rossznak?

iJoe. képe
iJoe.
mondta:
#44 - 2008. május 19. @ 15:56

"Ez teljesen magyar mentalitás. Mindenki ismétlem, MINDENKI azt nézi, hol lehetne többet, jobban ellopni."

Szerintem ez marhaság. A túladóztatott országokban általában az emberek próbálnak spórolni, pláne itthon, ahol egyre többet spórolnak a közszolgáltatásokon, cserébe egyre több adót szednek be. Ez nem mentalitás kérdése, hanem emberi reakció. Ha a főnököd több és több munkát ad, és cserébe csökkenti a fizetésedet, de nem tudsz új munkahelyre menni, te is kiegészítő forrásokat keresnél.

Az, hogy nincsen itthon iPhone, egyedül annak köszönhető, hogy a T a Nokiát tolja, közös akciók, közös marketing. Ennyi. Az Apple-lel már csak azért sem lenne ilyen, mert itthon nincsen Apple.

Nzoltan képe
Nzoltan
mondta:
#45 - 2008. május 19. @ 16:19

A könyvelő csak akkor tud kavarni, ha el akarsz számolni költségeket. Ha éppen KP-ra van szükséged, a könyvelő semmit nem tud tenni, mert adóköteles.

intrex képe
intrex
mondta:
#46 - 2008. május 19. @ 16:30

Aztán majd mire hivatalosan is rábólint valamelyik szolgáltató-fejű ember, hogy legyen iPhone, már telített lesz a piac a "fekete" készülékekből, aztán majd monnyák az okosok: na látjátok, nem is kell a magyarnak iPhone.

DrFranky képe
DrFranky
mondta:
#47 - 2008. május 19. @ 16:41

Nzoltan: Biztos vagy ebben? Rossz könyvelőd van, aki elhiteti veled, hogy jó.

Tudod, a nők azt is elhiszik, hogy azért kicsi, és puha, hogy ne fájjon...

DrFranky képe
DrFranky
mondta:
#48 - 2008. május 19. @ 16:41

Én Intrexnél a két pont... ugyanezen járt a fejem. Csak azért nem jár pont... :)

unregistered képe
unregistered
mondta:
#49 - 2008. május 19. @ 17:46

intrex: eléggé hihető ez a feltevésed... nah az ilyenek miatt mondom, hogy idióták itthon az emberek... soha semmit időben... csak duma van de az piszkosul megy... Aztán meg csodálkoznak hogy lopnak... ebben meg iJoe-nak van igaza, hogy ránk van kényszerítve... még jó hogy próbálkozunk ahol tudunk... dvd-t is azóta veszek eredetiben mióta felére esett az ára (pláne a 990es akciósok). A keresetemhez képest pazarlásnak tartottam 5-6-7 ezres dvd-t venni, de a 2-3 ezres máris barátibb...meg is veszem őket eredetiben. Na valahogy így van ezzel mindenki bármely termékről is legyen szó... de szóljatok ha rosszul látom...

Jah apropó Joe miért drágább itthon egy mac pro (vagy akármi) mint mondjuk angliában? Szállítás? Erre még nem jöttem rá hogy miért olcsóbb egy olyan országban valami ahol az emberek 2x 3x jobban keresnek mint itthon...

iJoe. képe
iJoe.
mondta:
#50 - 2008. május 19. @ 17:49

Szállítás filléres téma, mivel nem kis adagokban szállítanak. Én kis tételben kaptam 4 dollár/kg árat légi szállításra. Az ITM CE kamionon szállít Hollandiából, az meg aprópénzes történet. Szóval nem. Már az áfára sem lehet fogni... Egyszerűen csak drágább. Itthon nincsen Apple, így aztán nem annyira kötöttek az árak, sokszor magasabbak. (Bár az utóbbi időben törekszenek az EU-s árak tartására, hogy ne érje meg kimenni külföldre vásárolni.)

 

Hírek kategóriánként

Friss hírek

Új hozzászólások

Leglátogatottabb hírek