Finder hiba (?) - letöltés mappából hiányzó fájlok,  nem működő keresés

 
Agnese888
 
Avatar
 
 
Agnese888
Az összes posztok száma:  5
Csatlakozva  12-08-2020
 
 
 
12 August 2020 12:52
 

Sziasztok!

iMac-emen (macOs Mojave 10.14.5) két hibát tapasztalok:

1. A letöltés mappában nem jelennek meg a letöltött anyagok, vagy csak órák múlva
2. A Finder keresője nem találja meg csatlakoztatott SSD-n lévő mappákat, fájlokat
Tapasztaltatok hasonlót? Ha igen, hogyan lehet megoldani?

Köszönöm szépen előre is,
Ági

 
Titi
 
Avatar
 
 
Titi
Az összes posztok száma:  13464
Csatlakozva  27-02-2004
 
 
 
13 August 2020 09:07
 

1. Kisebb vagy nagyobb letöltésekről van szó?
2. A külső SSD gyakran használt? (= nem friss az adatbázis?)
(Talán a Spotlight – Privacy-fülön először le kell tiltani a keresést, majd újra engedélyezni.)

 
 
Lukather
 
Avatar
 
 
Lukather
Az összes posztok száma:  1308
Csatlakozva  18-10-2008
 
 
 
13 August 2020 09:43
 

Szia!

Valószínűleg valami beakadt a Finder-ben és/vagy megsérült a Spotlight adatbázisa. Első lépésként indítsd újra a Finder-t. Ehhez nyomd le a cmd+alt+esc kombinációt és a megnyíló ablakban kattints a Finder-re, majd az ablak alsó sarkában látható “Újraindítás” gombra. Miután a Finder újraindult zárd be ezt az ablakot.

Töltsd le az OnyX rendszerkarbantartó segédprogram Mojave-al kompatibilis verzióját. A telepítése után (a letöltött és felcsatolt dmg-ből egyszerűen bemásolod az Alkalmazások közé) indítsd el az alkalmazást, majd a gép jelszavának megadása után kattints az eszköztárán a “Maintenance” ikonra. A megjelenő lapon a “Rebuilding” résznél pipáld be a “Spotlight index” lehetőség előtti jelölőnégyzetet. Kattints a lap jobb alján látható “Run Tasks” gombra.

A folyamat több percig is eltarthat és előfordulhat, hogy mindeközben a gép reszponzivitása csökken, ez teljesen normális. Amikor a folyamat befejeződött lépj ki a programból és indítsd újra a gépet.

 
 
Agnese888
 
Avatar
 
 
Agnese888
Az összes posztok száma:  5
Csatlakozva  12-08-2020
 
 
 
17 September 2020 13:21
 

Kedves Titi!

Köszönöm a válaszod, megoldódott. :)

Üdv,
Ági

 
Agnese888
 
Avatar
 
 
Agnese888
Az összes posztok száma:  5
Csatlakozva  12-08-2020
 
 
 
17 September 2020 13:23
 

Kedves Lukather!

Köszönöm a válaszod, megoldódott. :) /Előtte Catalina-ra is frissítettünk más probléma miatt./

Üdv,
Ági

 
   
 
 
 

Apróhirdetések

Hírek

88%-on áll az iOS 12

2019. 08.12. @ 12:18
0