Neam App-os program telepítése Mac-re

Rozi1954

Rozi1954
Az összes posztok száma:  1
Csatlakozva  20-09-2019

20 September 2019 14:49

Tisztelt Fórum!
Tanár vagyok és én készítem az iskola órarendjét az aSc TimeTables szoftverrel, amely Windowsos rendszerben kiválóan működik. Megvásároltam a Mac-es változatát is, azonban ezt nem engedélyezi futtatni a Mac-em.
A gépemen a következő oprendszer van telepítve (macOs High Sierra 10.13.6 verzió).
Próbáltam a Biztonság és adatvédelem panelen engedélyezni az aSc TimeTables futtatását, de nem jelenik meg a harmadik Bármelyik választógomb, és ha a Megnyitás mindenképpen gombra kattintok, sem történik semmi.
Ezek után az Adatvédelem /Kisegítő lehetőségek panelen a + gombbal betettem a listába az aSc TimeTables alkalmazást, ahol a leírtak alapján engedélyeztethetem a program futtatását, de ezek után sem történt meg a megnyitás.
Milyen megoldást javasoltok ahhoz, hogy az aSc TimeTables fusson a Mac-emen is? Egyébként a szoftvert a Sulibolt Kft.-től vásároltam, és egy kifejezetten megbízható cég, de a magyar distributor nem ért a Mac-hez.
Hathatós segítségét előre is köszönöm!
Üdvözlettel:Roui1954

segabor

segabor
Az összes posztok száma:  1860
Csatlakozva  25-11-2003

20 September 2019 15:20

Ránéztem gyorsan, mi is ez az alkalmazás és azt kell mondjam, trükkös. Ez valójában egy Windows alkalmazás becsomagolva egy emulációs keretbe, ami lehetővé teszi, hogy Mac-en is fusson. Na ez a keretrendszer (polgári nevén: wine) nem akar elindulni. Nálam arra panaszkodik, hogy a már csak 64 bites architektúrát támogató macOS nem tudja elindítani a wine-t, ami csak 32 bites architektúrát is támogató rendszereken hajlandó futni. Én a frissen megjelenés előtt álló “Catalina” (macOS 10.14)-es rendszert használom már.

Lehet, írni kéne a szoftvert áruló cégnek, árulja el, hogyan fog ez futni, mert a 32 bites szoftvereket már nem támogatja az Apple rendszere.