Osx Telepites problema!

jano91

jano91
Az összes posztok száma:  1
Csatlakozva  01-09-2016

13 November 2016 01:17

Sziasztok! Ma vettem egy hasznalt macbook prot es ujra szerettem volna tenni a sierrat.Sajnos figyelmetlen voltam es mindent letoroltem a hddrol.Igy a liont akarja felrakni az internetes visszaallitasbol viszont amikor telepiteni szeretnem a liont azt irja ki hogy a termek ideiglenesen nem erheto el.A kerdesem az hogy windowsos geppel letoltottem a liont(csak ezt talaltam)pendrivera.Hogy tudok indito lemezt csinalni?Vagy van valmi megoldas arra hogy a lion telepitesenel ne irja ki ezt a szoveget?Meg eléggé kezdő vagyok ezert nagyon tanacstalan vagyok.

juszan

juszan
Az összes posztok száma:  5
Csatlakozva  05-11-2016

13 November 2016 16:52

Szia!

Jómagam is ezzel a problémával kínlódok két hete,de semmi megoldás!
Nekem internetről sem akar frissíteni!
Új hdd.t kapott a macbook és nincs telepítő lemezem!
Ha neked sikerül valami megoldás,megosztod velem a megoldást
Neked elvileg csak a visszaállítás kellene!

b_pit

b_pit
Az összes posztok száma:  4099
Csatlakozva  20-05-2006

13 November 2016 17:25

A kalózöbölben még lehet pecázni…

Rotstewart

Rotstewart
Az összes posztok száma:  1127
Csatlakozva  27-10-2006

14 November 2016 17:43

Sztem akármelyik apple szervizben csinálnak egy boot-usb pendrive-ot… ha már nincs, aki adjon…

toffifee76

toffifee76
Az összes posztok száma:  2
Csatlakozva  05-03-2017

05 March 2017 16:47

MacBook Air 2011 Mid