LogicPro Vs Cubase8 - 2016

corecrust

corecrust
Az összes posztok száma:  2
Csatlakozva  04-10-2016

04 October 2016 21:42

Sziasztok! Mondhatni kezdő vagyok a témában de be kell ruházzak valamelyikre. Olvastam a régebbi forumot de nem nagyon kaptam választ arra amit kerestem. Túl sok tudásom ill. tapasztalatom sincs a formátumok terén. De hogy rövidre zárjam, leírom mi kéne nekem és hogy mi volt a bibi korábban.:

- Szükségem van jogtiszta, ingyenes és nagyonsok pluginra. Ebben gondolom a logic a jobb.
- a kedvelt bandák közül kb mindenki a cubase-el dolgozik - mi lehet az ok?
- cubasehez milyen pluginok vannak? - összehasonlítva a logiccal.
- kezelőfelület - garageband-el nagyjából jól állok, (bár külömböző tempót nem sikerült beállítani) és ahogy láttam a logic       sem sokkal másabb. Ehhez képest mennyire bonyi a cubase?
- keverés - melyik a jobb/egyszerűbb
- iphone-nal felvett hangmintákat tujda-e kezelni a cubase? vagy audacityvel kéne machináln hozzá?

Hát előre is nagyon köszönöm a válaszokat!
Szép napot mindenkinek!

Rotstewart

Rotstewart
Az összes posztok száma:  1139
Csatlakozva  27-10-2006

05 October 2016 12:20

Én még komoly stúdiókban csak Logic-kal találkoztam, nem tudom, Te milyen bandákat kedvelsz…

Jacko

Jacko
Az összes posztok száma:  9
Csatlakozva  13-11-2006

06 October 2016 11:58

A Logic-hoz ugyanazokat a plugineket lehet használni mint amit a Cubase-hez, illetve alapból jár mindkettőhöz jó pár. A plugineket vst (Cubase) és au (Logic) formátumban is kiadják. A Logic jóval olcsóbb mint a Cubase, de szerintem nagyjából ugyanazon a szinten van mindkettő. Amióta az Apple megvette a Logic-ot megpróbálták egyszerűbbé tenni, talán ennek köszönhetően könnyebb a kezelése. A hátránya az, hogy nagyon nem stabil program, bár folyamatosan jönnek az update-k és javuló a tendencia.

Eki

Eki
Az összes posztok száma:  1874
Csatlakozva  03-01-2006

04 March 2017 21:34