Almárium/Apple szerviz… :(

 
LouiSe
 
Avatar
 
 
LouiSe
Az összes posztok száma:  234
Csatlakozva  12-01-2005
 
 
 
06 October 2008 20:13
 

Sajnos a múltkori thread személyeskedésbe torkollott és ezért a moderátor teljesen jogosan lezárta - viszont azóta sem lett megoldása a problémának és úgy gondolom nem kellene ennyiben hagynom, mivel én teljesítettem a saját részemet az üzletbõl, azaz megrendeltem az alkatrészt, odavittem/elhoztam a készüléket és nem utolsó sorban kifizettem a számlát.

Elõzmény: http://louise.hu/poet/?p=869

Úgy gondolom elég sokáig vártam türelemmel ismét és az, hogy egyik irányba sem sikerült elmozdulni nem az én hibám.

A PowerBook-omban továbbra is “furcsa” az akkumulátor viselkedése és nem tudom ennek az okát, illetve a billentyûzet hepehupás és a gombok egy része továbbra sem világít, remélem nem az lesz a vége, hogy zárlat miatt adatok vesznek el, annak bizonyára senki sem örülne…

Kérem a hozzászólókat, mellõzzék a személyeskedést és jogtalan vádaskodást, induljunk ki abból, hogy mindenki teszi a dolgát és nem akar a másiknak kárt okozni!

 
 
Bachman
 
Avatar
 
 
Bachman
Az összes posztok száma:  27461
Csatlakozva  08-12-2003
 
 
 
07 October 2008 04:33
 

Megérett a történet a Homárra.

 
Pdudas
 
Avatar
 
 
Pdudas
Az összes posztok száma:  710
Csatlakozva  21-09-2005
 
 
 
07 October 2008 12:34
Pdudas
 
Avatar
 
 
Pdudas
Az összes posztok száma:  710
Csatlakozva  21-09-2005
 
 
 
07 October 2008 12:40
 

Jobb helyeken vonalkód olvasóval leolvassák a gép adatait (az összes tartozékkal együtt), aztán csak azt veszik át ami hibás…

Billentyűzet cserénél nem kell átvenniük egy akkut. HA nincs saját akkujuk, akkor magukról állítottak ki szegénységi bizonyítványt, és az én szemenben már nem lehetnek ‘kompetensek’ az ügyben. Megfelelő felszerelés hiányában ne turkáljanak a gépemben.

Egyébként az almárium elég érdekes. Én is rendeltem a sarkára ejtett Air-hez topcase-t (márciusban), de azóta semmi eredmény.

Az új gazdája mondta, hogy már nem is várja…

 
esõjáró
 
Avatar
 
 
esõjáró
Az összes posztok száma:  6748
Csatlakozva  24-07-2005
 
 
 
07 October 2008 12:43
 

Nincs egy darab ügyvéd ismerősöd, aki ráér egy kicsit?

 
Atuckyka
 
Avatar
 
 
Atuckyka
Az összes posztok száma:  3372
Csatlakozva  16-01-2008
 
 
 
07 October 2008 12:56
 

Vagy fogyasztóvédelem. Azok szeretik az ilyet. És ez már simán az a kategória. Sokat ne várj, indíts el valamit (a topic-on kívűl is :) ).

 
 
LouiSe
 
Avatar
 
 
LouiSe
Az összes posztok száma:  234
Csatlakozva  12-01-2005
 
 
 
07 October 2008 13:02
 

Megtettem, csak még nem tudok fejleményről beszámolni.

 
 
tcs
 
Avatar
 
 
tcs
Az összes posztok száma:  12
Csatlakozva  18-02-2008
 
 
 
07 October 2008 13:19
 

ojaj, akkor egy augusztus elsejei topcase rendelessel meg ne is ugraljak? :/ auuu

 
Spajder
 
Avatar
 
 
Spajder
Az összes posztok száma:  2667
Csatlakozva  07-01-2005
 
 
 
07 October 2008 13:47
 

Nekem a márciusban bejelentett topcasecseréből augusztusra lett is valami.

 
BRinyo
 
Avatar
 
 
BRinyo
Az összes posztok száma:  2620
Csatlakozva  14-02-2005
 
 
 
07 October 2008 18:00
 

Nem jobb volna bécsben vásárolni azoknak, akiknek közelebb van, mint bp? Van már valakinek hasonló tapasztalata bécsi vásárlásból?

 
LouiSe
 
Avatar
 
 
LouiSe
Az összes posztok száma:  234
Csatlakozva  12-01-2005
 
 
 
07 October 2008 18:07
 

Szerintem nem a vásárlással van gond, se Handrás se iJoe nem szokott szerepelni a Homáron… :)

 
 
Tom(alias t@m)
 
Avatar
 
 
Tom(alias t@m)
Az összes posztok száma:  834
Csatlakozva  15-10-2005
 
 
 
07 October 2008 18:55
 
LouiSe - 07 October 2008 06:07 PM

Szerintem nem a vásárlással van gond, se Handrás se iJoe nem szokott szerepelni a Homáron… :)

Csak nem arra célzol, hogy pofára adják az alkatrészt az Almariumban? Nekem van egy topcase repedt MacBook-om, de mivel ezen melózok minden nap, nem merem elvinni a szervizbe, mert tuti, hogy nem látnám viszont egyhamar, pedig a gép még februárig garanciális…
Viszont ha valaki tud MacBook-hoz Topcase-t szívesen veszek (tulképpen nekem csak a billentyűzetet is tartó szürke rész kellene).
Mert szerintem jobban járok, a garancia úgyis olyan amilyen, kicsit felmegyek az ifixit.com-ra, és megnézem hogyan kell kicserélni, aztán nekiugrok, nem hinném, hogy nagyon bonyolult…
Ti mit tennétek a helyemben?

 
 
LouiSe
 
Avatar
 
 
LouiSe
Az összes posztok száma:  234
Csatlakozva  12-01-2005
 
 
 
07 October 2008 19:01
 

Nem hiszem, hogy pofára adnának alkatrészt, csak arra próbáltam utalni, hogy a fent említett két úriemberrel kapcsolatosan nekem személyesen nagyon jó tapasztalatom van és hasonlóakat hallottam másoktól is.

Tehát lehet normálisan is tenni a dolgunkat, még kis hazánkban is.

Pl. nekem is sikerült kellemesen csalódnom legutóbb egy miskolci nyomdában, noha komoly előítéleteim voltak. Azaz van még remény… :)

 
 
Tom(alias t@m)
 
Avatar
 
 
Tom(alias t@m)
Az összes posztok száma:  834
Csatlakozva  15-10-2005
 
 
 
07 October 2008 19:14
 

Értem, akkor megvárom, hogy befejezzem a mostani projektemet, és rohanok az egyik fent emlegetett Úriemberhez, de nem ahhoz, akinél a gépemet vettem, mert az a múltkor miután betelefonáltam, hogy mi a gondom, és hogy csak hétvégén tudom elvinni a gépet a melóm miatt, meg, hogy sosem érnék oda időben a szervizbe, közölte velem, hogy szerviz, vigyem be a szervizbe…
A másik meg egy e-mailemre válaszolva azonnal felajánlotta, hogy megoldja, ha elküldök a gépről egy-két sztárfotót, meg a számla fénymásolatát ANNAK ELLENÉRE, HOGY NEM NÁLA VETTEM A GÉPET!
Ennyi.
Csak kiváncsi voltam ki mit ajánlana…

 
 
sulyg
 
Avatar
 
 
sulyg
Az összes posztok száma:  816
Csatlakozva  12-11-2007
 
 
 
07 October 2008 19:54
 

Almárium:
novemberben vásárolt macbookom kijelzője vibrált. Irány a szervíz, jelen esetben almárium. Azt mondták inverter, kb 2 hét. 2 hét után én hivogattam, hogy mizu, mehetek e. Gyorsan ki is cserélték, nem volt gond. Továbbra is vibrált, dec 20 körül mondtam hogy nem az igazi, visszamentem, megállapították, hogy tft csere lesz. Legyen… ünnepek után lesz esedékes, mivel addig nem kapnak árut. Január végéig semmi. Február semmi. Március semmi. Áprilisra mocskos türelmetlen voltam, és erőszakos! Nézzenek utána. MEG SE LETT RENDELVE! Hogy az a kollega már nem dolgozik ott, meg voltak hibák, bla bla bla… Májusra lett egy tft csere! Még jó, hogy befértem a garanciaidőbe!

 
tcs
 
Avatar
 
 
tcs
Az összes posztok száma:  12
Csatlakozva  18-02-2008
 
 
 
07 October 2008 20:42
 

hopp, megneztem az ifixit.com-ot. baszki erre a 10 csavar ki- es betekeresere es szalagkabel illesztesre varok par honapja? ej-ej…

en a fent emlitett urak egyikenel vettem a gepem (pont azert, mert sok forumolvasas arrol gyozott meg, hogy van elete ott a vevonek a vasarlas utan is…). segitett is elinditani az ugyet, mentek is fotok a geprol, egy het utan el is kerte szamomat a szerviz (tovabbitott egy levelet), nos azota sem keresett a szerviz, mailre nem valaszolnak, a ur meg ugye tobbet nem tud tenni, mint szettarni a kezet es azt mondani: hat igen, ilyen a szerviz. megigerte persze, hogy utananez a dolgoknak, gondolom nem jutott uj infokhoz, mert nemigen jelentkezett azota…mondjuk nemtom mit tehetne. premium termek fostalicska szervizelesse. eredoje nulla :D

tenyleg, irok is ujfent nehany levelet :)

 
sulyg
 
Avatar
 
 
sulyg
Az összes posztok száma:  816
Csatlakozva  12-11-2007
 
 
 
07 October 2008 20:48
 

Igazából szánalmas.hu, hogy veszel egy világszerte ismert már már pesztizs értékű és ÁRÚ gépet, majd ilyen a szervíz háttér. Minden alkatrészre heteket várni.

 
LouiSe
 
Avatar
 
 
LouiSe
Az összes posztok száma:  234
Csatlakozva  12-01-2005
 
 
 
07 October 2008 20:48
 

Azért valaki írhatna végre jó tapasztalatokról is a szervizzel kapcsolatban, gondolom nem csak efféle esetek vannak! Azt nehezen tudom elképzelni, hogy a munkájuk nagy része ne sikerülne jól… Csak ugye az nem hír. :)

 
 
Wercsy
 
Avatar
 
 
Wercsy
Az összes posztok száma:  47
Csatlakozva  04-08-2007
 
 
 
07 October 2008 20:53
 

Leadás dátuma számít, nem az hogy ők mikorra javítják meg.

 
Wercsy
 
Avatar
 
 
Wercsy
Az összes posztok száma:  47
Csatlakozva  04-08-2007
 
 
 
07 October 2008 20:58
 

Nekem 1 hónapig ült az egyik kereskedőnél, mert elfelejtették elvinni a szervizbe. Majd a szervizbe 1 hónapig, mert nem jött alkatrész. Mikor már ingerülten hívtam őket, hogy ez így nem lesz jó, és a fogyasztóvédelem is azt tanácsolta kérjem vissza a pénzemet (mert megtehetem), akkor hirtelen lett alkatrész. És már másnapra kész is volt. Az már megint más kérdés, hogy a kereskedő nem hozta vissza, azt is nekem kellett megszervezni, hogy visszakerüljön hozzám (mivel nem pesti vagyok).
Azt meg már hab a tortán, hogy a kereskedő azóta megszűnt, a gar. levelem és számlám azóta is náluk van. Többszöri figyelmeztetésre sem küldték vissza.

 
tcs
 
Avatar
 
 
tcs
Az összes posztok száma:  12
Csatlakozva  18-02-2008
 
 
 
07 October 2008 21:02
 

akkor most a kovetkezoket tanultam: szervizben mac termeket csak 1, kiszedett aksival 2, kiszedett vinyoval 3, vicsorgo fogyasztovedovel adok le…szanalmas.hu erosen :/

na persze jutnek el oda, hogy megjott az alkatresz es el kellene mennem a szervizbe :D

 
ANTIpc
 
Avatar
 
 
ANTIpc
Az összes posztok száma:  1444
Csatlakozva  05-12-2003
 
 
 
07 October 2008 21:44
 
Tom(alias t@m) - 07 October 2008 06:55 PM
LouiSe - 07 October 2008 06:07 PM

Szerintem nem a vásárlással van gond, se Handrás se iJoe nem szokott szerepelni a Homáron… :)

Csak nem arra célzol, hogy pofára adják az alkatrészt az Almariumban? Nekem van egy topcase repedt MacBook-om, de mivel ezen melózok minden nap, nem merem elvinni a szervizbe, mert tuti, hogy nem látnám viszont egyhamar, pedig a gép még februárig garanciális…
Viszont ha valaki tud MacBook-hoz Topcase-t szívesen veszek (tulképpen nekem csak a billentyűzetet is tartó szürke rész kellene).
Mert szerintem jobban járok, a garancia úgyis olyan amilyen, kicsit felmegyek az ifixit.com-ra, és megnézem hogyan kell kicserélni, aztán nekiugrok, nem hinném, hogy nagyon bonyolult…
Ti mit tennétek a helyemben?

Asszem ez az az eset mikor nem muszaj otthagyni a gepet.
Megmutatod a gepet, de nem hagyod ott, berendelik az alkatreszt, jelzik ha megvan, akkor a gepet ujra beviszed, ok meg villamgyorsan kicserelik a defektes cumot rajta.
Aztan valoszinu hogy ez nem menne ilyen olajozottan mint ahogy leirtam…

 
 
gyiik
 
Avatar
 
 
gyiik
Az összes posztok száma:  2464
Csatlakozva  23-02-2005
 
 
 
07 October 2008 22:14
 
Tom(alias t@m) - 07 October 2008 06:55 PM
LouiSe - 07 October 2008 06:07 PM

Szerintem nem a vásárlással van gond, se Handrás se iJoe nem szokott szerepelni a Homáron… :)

Csak nem arra célzol, hogy pofára adják az alkatrészt az Almariumban? Nekem van egy topcase repedt MacBook-om, de mivel ezen melózok minden nap, nem merem elvinni a szervizbe, mert tuti, hogy nem látnám viszont egyhamar, pedig a gép még februárig garanciális…
Viszont ha valaki tud MacBook-hoz Topcase-t szívesen veszek (tulképpen nekem csak a billentyűzetet is tartó szürke rész kellene).
Mert szerintem jobban járok, a garancia úgyis olyan amilyen, kicsit felmegyek az ifixit.com-ra, és megnézem hogyan kell kicserélni, aztán nekiugrok, nem hinném, hogy nagyon bonyolult…
Ti mit tennétek a helyemben?

Ugorj be hivatalos szervizbe, mutasd meg a gépet, vegyenek fel jegyzőbe, rendeljék meg az alkatrészt, szóljanak, ha megvan, és a szemed előtt rakják össze.
Légy határozott, nem lesz egyszerü...
Szivesen segitenék, de engem mint magánszervizes nem hajlandóak bevenni a garanciás ügyekbe… kedves apple…

 
 
norbi2k
 
Avatar
 
 
norbi2k
Az összes posztok száma:  527
Csatlakozva  02-11-2007
 
 
 
07 October 2008 22:32
 
Tom(alias t@m) - 07 October 2008 06:55 PM
LouiSe - 07 October 2008 06:07 PM

Szerintem nem a vásárlással van gond, se Handrás se iJoe nem szokott szerepelni a Homáron… :)

Csak nem arra célzol, hogy pofára adják az alkatrészt az Almariumban? Nekem van egy topcase repedt MacBook-om, de mivel ezen melózok minden nap, nem merem elvinni a szervizbe, mert tuti, hogy nem látnám viszont egyhamar, pedig a gép még februárig garanciális…
Viszont ha valaki tud MacBook-hoz Topcase-t szívesen veszek (tulképpen nekem csak a billentyűzetet is tartó szürke rész kellene).
Mert szerintem jobban járok, a garancia úgyis olyan amilyen, kicsit felmegyek az ifixit.com-ra, és megnézem hogyan kell kicserélni, aztán nekiugrok, nem hinném, hogy nagyon bonyolult…
Ti mit tennétek a helyemben?

Küldesz nekik egy fotot a gépedről, plusz egy garancia levél fotot, vársz 1-2 hónapot, aztán telefonálnak hogy megérkezett a topcase, beviszed, vársz egy órát és tádám, kész is van….
Velem így történt…még számla sem kellett, mivel nem találtam, de volt érvényes garancia levelem, és az elég!

 
 
BRinyo
 
Avatar
 
 
BRinyo
Az összes posztok száma:  2620
Csatlakozva  14-02-2005
 
 
 
07 October 2008 22:48
 
LouiSe - 07 October 2008 06:07 PM

Szerintem nem a vásárlással van gond, se Handrás se iJoe nem szokott szerepelni a Homáron… :)

Akkor miért az almáriumba vitted és nem hozzájuk? :S
Vagy úgy kérdezem, miért itthon szenved bárki a garival, ha nyugaton jobb a tapasztalat?

 
LouiSe
 
Avatar
 
 
LouiSe
Az összes posztok száma:  234
Csatlakozva  12-01-2005
 
 
 
07 October 2008 23:07
 

Mert szerintem senki nem úgy vesz meg egy terméket, hogy az ahhoz tartozó garanciát illetve szervizigényt majd trükkösen valami hátsó ajtón bebújva, zsebekbe gyűrött ötszázast tömködve, remélve a jó bánásmódot szeretné megkapni. Hanem valahogy úgy, mint bármi mást, azaz kifizeti az árát és ezért olyan szolgáltatást kap, ami számára megfelelő és ha mégsem, akkor szól; majd ha mindenkinek az az érdeke, akkor közösen megoldják a problémát.

Hogy miért itthon szenvedünk? Hát mert itthon vagyunk otthon és ezt máshol nem mondhatjuk el… Nem utolsó sorban pedig a megvásárolt áru után itthon fizettük meg a forgalmi adót. Tudom, “el lehet menni” - sajnos túl sokan mentek már eddig is el, ha nem baj, én maradnék.

 
 
Tom(alias t@m)
 
Avatar
 
 
Tom(alias t@m)
Az összes posztok száma:  834
Csatlakozva  15-10-2005
 
 
 
07 October 2008 23:10
 

Hát tudjátok, LouiSe blogjának olvasása után, én már azt sem merem bevállalni, hogy csak az alkatrész cseréjének idejére ott várjak… Ki tudja, hogy hogy teszik össze a gépet….
Szerintem ezt a gépet így fogom használni, amíg megy, vagy amíg olyan gazdag nem leszek, hogy vehetnék egy MacBookPro-t…
Aztán ha olyan gazdag leszek, akkor meg veszek egy high-end Dell lapost arra nagyon jó az itthoni szerviz, és garancia, felteszek rá egy Kubuntut már a KDE 4.akárhánnyal, aztán wine alá feltolom az Adobe CS4-et, és úgy állítom be, a KDE-t, hogy legyen fenti menüsor, mint a MAC OS X-ben, aztán örülök magamnak, mert ha elromlik a gép, akkor jön a házhozszerviz… :-D lOl

Bocs, ha kicsit utóPistiKuss voltam, vagy megbántottam valakiket…
De komolyan mondom ez a hazai Apple support valami horror…
Abban sem vagyok biztos, hogy a hazai Apple termékek zöme nem-e valami selejtes széria “ezeknek ez is jó lesz” alapon…
Kiváncsi lennék nyugaton hány százaléka ilyen szar a gépeknek…

 
 
LouiSe
 
Avatar
 
 
LouiSe
Az összes posztok száma:  234
Csatlakozva  12-01-2005
 
 
 
07 October 2008 23:18
 

Tom, szerintem nem ez a jó irány!

Ha egyszer vásárolunk egy “márkát” és ahhoz tartozik márkaszerviz, miért az a feltételezett alapállapot, hogy átvágnak? Én nagyon remélem, hogy ezek csak egyedi esetek, azaz a szerviz és az ott dolgozó srácok JÓ MUNKÁT végeznek - legyen ez a kiindulás. Mindenki hibázik, főleg aki még csinál is valamit az nagyobb eséllyel. :)

A jó irány szerintem az, hogy a szerviz visszaszerzi megtépázott tekintélyét és újra azt érezhetjük - mint “prémium márka” vásárlók - hogy biztonságban vagyunk abban az esetben is, ha a masinával valami történik.

 
 
Tom(alias t@m)
 
Avatar
 
 
Tom(alias t@m)
Az összes posztok száma:  834
Csatlakozva  15-10-2005
 
 
 
07 October 2008 23:24
 

A próféta (vagy a poéta) beszéljen belőled ékesszavú barátom!

 
 
gyiik
 
Avatar
 
 
gyiik
Az összes posztok száma:  2464
Csatlakozva  23-02-2005
 
 
 
07 October 2008 23:44
 
LouiSe - 07 October 2008 11:18 PM

...A jó irány szerintem az, hogy a szerviz visszaszerzi megtépázott tekintélyét ...

Ezt vagy 4 éve nem sikerül. Pontosabban milyen tekintélyét? Mikor volt nekik?
Én magánban tolom ugye, naponta látok hivatalos szervizben járt gépeket. 2-3 csavar minimum kimarad, kábelvégeket leszakítanak, csavarokat rossz helyre tesznek, tappancsolat nem a megfelelő szögben teszik vissza, minek köszönhetően elreped a fém alátétjük, összekarcolnak, kifelejtenek néha pár alkatrészt, RAM-ot lopnak, vetetnek veled egy halom új alkatrészt “nem csak a vinyó kábele, hanem a CD-é és maga a ComboDrive is rossz”, aztán ugyanolyan szarul adják vissza a géped. Firmware-t frissítenek hardware hibára, néha újratelepítenek, eltüntetik az adataidat.

Bocs, ha alpári, de 3 éve ügyfelektől ezt hallgatom.
iJoe, Handras és a régebbi iStyle kivétel, persze amit nekik is az (most nem tudom épp milyen álnéven futnak) InterCas-hoz kell vinniük, az nem rajtuk múlik.

Sajnálom a helyzetet és titeket, akik nem tudtok máshoz fordulni gar. miatt, persze nekem jól jön amíg ez van. Nem magamat akarom hirdetni, Németországban vannak még hozzám hasonlóan privát szervizek, illetve Amerikában is, szakértelemmel, jó hozzáállással, stb.

Persze el kell mondanom azt is, az Apple-nek nem éri meg szakembereket képezni minden országba-területre, akik értenek a szervizhez és nem csak cserélgetik az alkatrészeket. Olcsóbb és egyszerűbb a cserealkatrész minden hiba esetén.

 
 
LouiSe
 
Avatar
 
 
LouiSe
Az összes posztok száma:  234
Csatlakozva  12-01-2005
 
 
 
07 October 2008 23:50
 

gyiik: Nem konkrétan az AlmáriumPro tekintélyére utaltam, hanem a SZERVIZ mint olyan legyen egy MEGBÍZHATÓ valami ebben a táplálékláncban.

 
 
BRinyo
 
Avatar
 
 
BRinyo
Az összes posztok száma:  2620
Csatlakozva  14-02-2005
 
 
 
08 October 2008 01:24
 

Az már az én bajom, hogy megnézem, amit veszek, milyen aftersales szolgáltatással jár. Mert ugye gondolni kell arra is, hogy a legjobb is meghibásodhat.

 
suraki
 
Avatar
 
 
suraki
Az összes posztok száma:  663
Csatlakozva  05-08-2005
 
 
 
08 October 2008 01:43
 

Én nemrég hoztam vissza tőlük (fél év után) egy mac-et.
No nem azt amit beadtam mert azt valahogy nem sikerült visszakapnom. A szori hosszú így csak a zanzát írom le:
A szerviz a kereskedőre mutogatott, a kereskedő (aki az itt említett megbízhatók egyike) meg a szervizre.
Miután kiderítettem, hogy ki használja az én masinám (nem volt nagy ördöngősség, hiszen az illető összes személyes(!) adata ott volt a nekem adott gépen), ezt közöltem a szervízzel.
Gondolván lebokszolja a kereskedővel, hogy akkor ki is a ludas és szépen visszakapom a sajátom.
Tévedtem. Egyik sem érezte úgy, hogy esetleg hibázott és ezt korrigálnia kellene.
S miután meggyőződtem róla, hogy a gépemet megelégedéssel használja az új gazdája, így én is ugyan ezt tettem az övével.
Persze, üvöltözhettem meg fenyegetőzhettem volna, ami jó eséllyel eredményre is vezetett volna, de nekem nem ért ennyit a mutatvány.
Ha hangerő helyett ésszel nem látják be, hogy ez az ő érdekük is, akkor a pénzem elkölthetem másnál is…és ezt is teszem.

 
BRinyo
 
Avatar
 
 
BRinyo
Az összes posztok száma:  2620
Csatlakozva  14-02-2005
 
 
 
08 October 2008 05:48
 

Legalább ér annyit a cserébe kapott gép, mint amit otthagytál náluk?

 
LouiSe
 
Avatar
 
 
LouiSe
Az összes posztok száma:  234
Csatlakozva  12-01-2005
 
 
 
08 October 2008 15:09
 

gyiik: Megnéznéd a fent elhíresült masinát szervizes szemmel? Én nem akarom és nem is tudom szétszedni, viszont jó lenne tudni, hogy valóban mi a helyzet a billentyűzettel, illetve az akkuval.

 
 
hoarDER
 
Avatar
 
 
hoarDER
Az összes posztok száma:  45
Csatlakozva  30-07-2006
 
 
 
08 October 2008 15:25
 

Csak, hogy halljatok némi pozitiv hírt.
Elég régi Mac felhasználó vagyok, és volt dolgom az Intercassal és az Almárium Proval is.
Furcsa mód én egyik helyről sem tudok rosszat mondani, mindenhol készséges, normális, emberi kiszolgálást kaptam.
Ezen felül, bónuszként kifogástalanul megoldották a problémáim.
Egy apró problémám volt az az idő mire megoldódtak a javítani vagy cserélni való hproblémák, hibák.
Konkluzio:
azért némi köze a magyarországi képviseletnek is van ahoz, hogy itt így mennek a dolgok.

Még egy érdekesség:
amikor elvették az Intercastól a jogot, hogy ők legyenek a márka szerviz ugyan ilyen lejárató kampány volt itt a BM-en róluk. Most azt hallottam, hogy mióta új főnök van, más irányba kacsingatnak szervizügyben. Csak nem akarják tovább adni a már megint a márkaszervizt?

 
LouiSe
 
Avatar
 
 
LouiSe
Az összes posztok száma:  234
Csatlakozva  12-01-2005
 
 
 
08 October 2008 15:43
 

hoarDER: Én is arra próbáltam utalni, hogy bizonyára több az elégedett ügyfelük mint az elégedetlen, legalábbis ezt kell feltételeznünk.

A lejárató kampány dolgot nem igazán tudom összehozni a jelen esettel, azaz egy (felettébb türelmes) ügyfél elégedetlenségének publikálásával. Lejárató kampányt hatékonyabban és fifikásabban is lehet csinálni, ahogy ezt láthattuk az utóbbi hetek vezető hazai hírében... :)

 
 
suraki
 
Avatar
 
 
suraki
Az összes posztok száma:  663
Csatlakozva  05-08-2005
 
 
 
08 October 2008 17:26
 
BRinyo - 08 October 2008 05:48 AM

Legalább ér annyit a cserébe kapott gép, mint amit otthagytál náluk?

Mivel már nem egy új típus, így nincs nagy difi.
Én csak a hozzáállást fájlalom.
Amúgy mindenki készségesnek mutatkozott, csak éppen a felelősséget (és a vele járó munkát) nem kívánta senki felvállani. :-/

 
suraki
 
Avatar
 
 
suraki
Az összes posztok száma:  663
Csatlakozva  05-08-2005
 
 
 
08 October 2008 17:30
 

“azért némi köze a magyarországi képviseletnek is van ahoz, hogy itt így mennek a dolgok”
Teljesen egyetértek. Senki nem akar direkt kiszúrni magával és a másikkal, fejétől bűzlik a hal.
Persze a m.o. képviselet felett is áll ugye valaki…:-/

 
huta9020
 
Avatar
 
 
huta9020
Az összes posztok száma:  479
Csatlakozva  05-01-2007
 
 
 
08 October 2008 18:02
 

Nekem az Almáriumot járta meg az alaplaphibás iMac-em. Túl volt a garancián, ezért relatíve gyorsabban megoldódott a dolog. Csúszást az okozott, hogy amikor bevittem a gépet, a megbeszéltek ellenére nem rendelték meg a cserealkatrészt, csak akkor mikor két héttel később betelefonáltam. Nagyon nem izgatott fel a dolog, mert akkor már két hónapja állt a gép a hiba miatt. Onnantól már tényleg csak egy hónap volt a csere.

 
 
Wercsy
 
Avatar
 
 
Wercsy
Az összes posztok száma:  47
Csatlakozva  04-08-2007
 
 
 
08 October 2008 18:05
 

Én csak azt nem értem, miért kell állandóan az alkatrészre várni? Ez most egy szervíz vagy futárszolgálat?
Nekem az lenne a logikus, hogy mindenből van raktáron.

 
gyiik
 
Avatar
 
 
gyiik
Az összes posztok száma:  2464
Csatlakozva  23-02-2005
 
 
 
08 October 2008 18:14
 

Wercsy: azért ez nem olyan egyszerű, kb. 100féle termékhez, mondjuk minden termékben legyen átlag. 10 alkatrész, 1000 darab cserealkatrészt senki nem fog raktáron tartani. Főleg mivel a felére sosem lenne szükség.

Bár érdekes, nekem általában sikerül 2 hét alatt letudni a dolgokat. Extrém esetek mindig vannak…most egy inverter kábelre várok én is másfél hete, mert a beszállítónak nincs, és a nagy apple sem tud adni. Érdekes.

 
 
Wercsy
 
Avatar
 
 
Wercsy
Az összes posztok száma:  47
Csatlakozva  04-08-2007
 
 
 
08 October 2008 18:18
 

Nem kell minden termékhez. De azért egy statisztika alapján meg lehet határozni miből kell raktáron lennie. Főleg, hogy márkaszervízről van szó.
Érdekes, hogy mikor az autóban elromlott valami, akkor az volt raktáron a márkaszervízben. Õk meg tudják oldani? Pedig ott sem kisebb mennyiségről van szól.

 
pepusz
 
Avatar
 
 
pepusz
Az összes posztok száma:  28
Csatlakozva  23-09-2005
 
 
 
08 October 2008 18:30
 

sztem sem lenne nagy problema megoldani a raktarozast, mert azert vannak statisztikak, hogy most mik azok a hibak amik gyakran elofordulnak, es a ritka hibakbol is bentlehet tartani 1-1 alkatreszt…. mert mondjuk szivas, ha valakinek a munkaeszkozben mondjuk van egy alaplap hiba es 2honapig nem tudja hasznalni. Ilyenkor ki teriti meg a koltsegeket?! senki, itthon. Nincs ez igy jol. Amugy meg a jogszabalyokban ugy van, hogy 15 nap alatt elkell vegezni a munkat, amennyiben ez nem sikerul akkor bizonyitania kell a szerviznek, hogy miert nem. Szoval ezaz “elfelejtettuk megrendelni” szitu alapbol buko es meg sok mas hasonlo. Nagyon ritka eset az amikor, ha valaki akarja es nem sikerul. Mert ugye a globalis vilagban, a vilag egyik reszerol a masikra megerkezik egy alktaresz 1-2 nap alatt. Tudom hogy ok nem egyessevel rendelnek, hanem bevarjak, de mondjuk ezt a dolgok lehetne egy puffer raktarral kikuszobolni, de hath ez tul bonyolult meg idobe kerul no meg penzbe…. szoval vicc az egesz ami itt folyik.

 
gyiik
 
Avatar
 
 
gyiik
Az összes posztok száma:  2464
Csatlakozva  23-02-2005
 
 
 
08 October 2008 18:49
 

Wercsy: és ki finanszírozza? Merthogy itthon senki. Azért itt milliókról van szó.
A rendszer pedig globálisan az apple részéről az, hogy csak akkor küld csereegységet, ha megkapta a hibás gép sorozatszámát és elkönyveli hibásnak. Csak úgy saccra nem küld semmit. Kivétel a szériahibáknál, bár itthon még az sem, mert nem foglalkoznak vele.

pepusz: 1-2 nap alatt? Bocs, de ezt hogy gondolod, ki fizeti az express szállítást? 1 hét. Maradjunk ebben. És többnyire HK-bol jön, nem US.

Rendelés-fizetés-könyvelés rendezése a hibás gép számával és a kiadott alkatrész csereszámával-ottani raktárkezelés-küldemény feladás-ideérkezés-Vám-szervizbe érkezés-beszerelés? Ez nehogy már 1-2 nap legyen. Akárhogy töröm magam, a leghamarabb érkezett alkatrészre is 3 napot vártam.

Az ügyfélnek ez meg 5 munkanap, behozza-diagnosztizálom-megegyezünk-megrendelem ez 1 nap. 3 napot várunk alkatrészre. Megjött, beszerelem, tesztelem 1 nap.

 
 
Wercsy
 
Avatar
 
 
Wercsy
Az összes posztok száma:  47
Csatlakozva  04-08-2007
 
 
 
08 October 2008 18:57
 

Nehogy már rögtön mártír legyen a szerviz, mert hajlandó megjavítani a gépet.
Az importőrnek a feladata, hogy a szerviz hátteret biztosítsa. Hogy ezt ő hogy oldja meg az engem nem érdekel. Engem az baromira nem érdekel, hogy ő milyen szerződést kötött az apple-el. Engem az érdekel, hogy ha kifizetek közel fél misit egy termékért (amit prémium termékként reklámoznak), akkor azt hiba esetén javítsa meg. És ne 2 hónapot kelljen rá várni.

 
pepusz
 
Avatar
 
 
pepusz
Az összes posztok száma:  28
Csatlakozva  23-09-2005
 
 
 
08 October 2008 18:58
 

Nekem volt mar 1-2 nap, de en kibekulnek a 3-4el is :) meg az 5napos szervizelessel, csak ugye azabaj, hogy itt nem ennyi az annyi. Az expressz szallitast meg tollunk nyugatabra benyelik, mert hogy ezek a gepek alt munkaeszkozok, ahol a hiba miatt naponta picivel tobb esik ki, mint az expressz szallitas es a szervizek jol tudjak ott, hogyha nincs idoben ott az alkatresz akkor rajuk verik a kiesett forgalmat munkat stb… Expressz szallitast az esetek 90ºn kilehetne kuszobolni raktarkeszlettel.

Amugy a raktar keszletet bevalalhatna sztem vagy az almarium vagy a magyar importor(kene ra fedezetnek lenni), hisz normalis elvek szerint neki lenne erdekeben, hogy elegedettek legyenek az emberek. Az applel meg sztem utolag is lelehetne konyveltetni, vagy ugye kuld helyette masik alkatreszt amivel potolod a raktarbol kiesetteket, normalis helyeken ez igy mukodik csak valahogy itt nincs meg ra a szandek.

 
Bachman
 
Avatar
 
 
Bachman
Az összes posztok száma:  27461
Csatlakozva  08-12-2003
 
 
 
08 October 2008 20:38
 
suraki - 08 October 2008 05:30 PM

“azért némi köze a magyarországi képviseletnek is van ahoz, hogy itt így mennek a dolgok”
Teljesen egyetértek. Senki nem akar direkt kiszúrni magával és a másikkal, fejétől bűzlik a hal.
Persze a m.o. képviselet felett is áll ugye valaki…:-/

Szerinted a magyarországi képviselett felett álló akármi/akárki mit tud? Csak azt, amit az itthoniak mondanak neki tudniillik mással nem áll szóba, csak hivatalos képviselettel.

 
ANTIpc
 
Avatar
 
 
ANTIpc
Az összes posztok száma:  1444
Csatlakozva  05-12-2003
 
 
 
08 October 2008 20:48
 

és ki finanszírozza? Merthogy itthon senki. Azért itt milliókról van szó.
A rendszer pedig globálisan az apple részéről az, hogy csak akkor küld csereegységet, ha megkapta a hibás gép sorozatszámát és elkönyveli hibásnak. Csak úgy saccra nem küld semmit. Kivétel a szériahibáknál, bár itthon még az sem, mert nem foglalkoznak vele.

Ha jol tudom ezert kapja a szerviz a hazai eladas 1%-at meg local kredit formajaban, hogy legyen mibol az ilyen dolgokat fedezni…ha mar olyan elkepeszto erthetetlen modon mentek neki a piacnak, hogy nem figyelt a szamlajukon 10-20 milla raktarkeszletre. Azt mondjuk hozzateszem, hogy szvsz egy tisztesseges indulo raktarkeszletet pont az apple-nek kene biztositania ingyen.
Btw ha meg igy mukodik a rendszer ahogy irod akkor annak a seggebe aki tehet errol annak egesz nyugodtan fel lehetne tolni egy 17”-es mbp-t…kinyitva.
Arra azert kivancsi lennek hogy milyen gyakran nincs alkatresz a max 2 eves gepekhez, illetve hogy a bevitt gepek mennyi ido alatt keszulnek el.
De egy ugyfelelegedettsegi-felmeresre megkivancsibb lennek.

 
 
pepusz
 
Avatar
 
 
pepusz
Az összes posztok száma:  28
Csatlakozva  23-09-2005
 
 
 
08 October 2008 20:56
 

Az ismeretsegi koromben van, volt sok mac(volt cask azert mert miutan 2-3honap utan megcsinaltak inkabb visszatert pcre). Akinek volt garis problemaja nem uszta meg 1,5-2 honap alatt.

Azabaj, attol, hogy mi itt tepjuk a szankat vagyi a billentyuzetet semmi nem fog tortenni. A franciak ilyenkor mar fegyverhez nyultak volna :D:D:D:D

 
Notesz
 
Avatar
 
 
Notesz
Az összes posztok száma:  12
Csatlakozva  23-08-2007
 
 
 
08 October 2008 20:57
 

Topcase? Alaplap? TFT? Ugyan már! :)

Én egy “síma” vinyócserével adtam be nyáron a garis macbookomat az Almáriumba és több, mint egy hónapig hallgattam, hogy “megrendelés alatt az alkatrész”, “most megnézték egy másik rendszerben és még az országba se érkezett meg” és hasonló -bár kedvesen kommunikált- elnézéskérések.

Egy hónap eltelte után aztán bementem a szervízbe, hogy akkor elég és most vinném el a gépemet, mert ez nonszensz, hogy egy síma vinyócsere ennyi idő alatt lehetetlennek bizonyul - előtte nap még persze telefonon 1-2 hetet jósoltak (mármint nem kész lesz, csak akkor érdeklődjek).
Szóval beállítotam. Pont egy szervízes kollégába sikerült belefutnom, aki csodálkozva nézett, hogy tényleg több mint egy hónapja? (Persze, otthon nem fér el, azért hagytam itt.) Ekkor eltűnt, hogy hozza a gépet. Vártam negyedórát -gondoltam, a gép sincs már meg :)-, majd hozta is: kicserélte a vinyót! Szóval mégiscsak akadt 1 vinyó. :)

No comment…

Az a gáz, hogy közben jelentkezett nálam is a szériahibás burkolatrepedés. A gép még éppen garis, de már be sem merem vinni. Ez lehet eltartana pár hónapig.

 
 
 
   
 
 
 

Apróhirdetések

Hírek

88%-on áll az iOS 12

2019. 08.12. @ 12:18
0