Botrányos Szerviz Magyarországon

 
Shadwell
 
Avatar
 
 
Shadwell
Az összes posztok száma:  240
Csatlakozva  06-06-2004
 
 
 
03 January 2007 22:45
 

Gyerekek, nem hiszem, hogy ne tudnánk valamit csinálni! Mindenki panaszkodik, hogy hetekig azaz hónapokig tart a garanciális és nem garanciális szerviz itthon. Mi lenne, hogy ha aláírás gyûjtenénk és levélben eljuttatnánk panaszunkat a Fogyasztóvédelemhez, Az iparkamarához, a “TV ügyvédje” címû mûsornak, és Angol nyelven az Apple-nek.(stb) Az Apple Magyarországnak teljesen felesleges, mivel náluk azok a levelek amik a vásárlóktól jönnek automatikusan a JUNK mappába kerülnek. (Tapasztalat)

Azt, hogy hogyan milyen formában lehetne a gyûjtést kivitelezni még nem tudom.
De “sorstársak”, egy ilyen szájt szerintem arra is való, hogy egy közösség érvényesítse jogait, nem csak arra, hogy melyik iPod szebb a fekete vagy az ezüst…

Mit szóltok?

 
Handras
 
Avatar
 
 
Handras
Az összes posztok száma:  7335
Csatlakozva  28-12-2003
 
 
 
03 January 2007 22:52
 

Nincsenek jogaid ezzel kapcsolatban. A szerviznek joga van TOREKEDNIE arra, hogy ket heten belul elkeszuljon a gep.

Neked arra van jogod, hogy eldontod e bevallalsz e egy Apple gepet ilyen feltetelek mellett.

Millio peldat lehetne felhozni mas gyartok termekeivel kapcsolatban ahol szivas egy egy garos ugyintezes, lehet ez HP, Dell, Mercedes, BMW, akarmi.

A mindenki panaszkodik azert nem igaz, mert a felhasznalok nagy reszenek nincs gondja a szervizzel.

Csinaljatok egy szavazast, hogy kinek tartott tovabb a szerviz 1 honapnal, lesz kb 50 szavazo, pedig van vagy 50 000 Mac user az orszagban.

Egyebkent van mar errol topic, epp ma irtam oda, hogy iden javulni fog a szerviz minosege.

 
magyarosi
 
Avatar
 
 
magyarosi
Az összes posztok száma:  246
Csatlakozva  11-11-2005
 
 
 
03 January 2007 22:53
 

Én azt, hogy mindenképp írjatátok meg nekem a panaszokat, legkésőbb februárban egy indexes cikkben megpróbáljuk kideríteni, hogy mi ez az egész, és mit lehetne csinálni. Ha írtok nekem, mindenképpen hatásosabb anyag lesz.

.(JavaScript must be enabled to view this email address)

 
Handras
 
Avatar
 
 
Handras
Az összes posztok száma:  7335
Csatlakozva  28-12-2003
 
 
 
03 January 2007 22:56
 
TDani - 03 January 2007 10:55 PM
Handras - 03 January 2007 10:52 PM

Nincsenek jogaid ezzel kapcsolatban. A szerviznek joga van TOREKEDNIE arra, hogy ket heten belul elkeszuljon a gep.

Neked arra van jogod, hogy eldontod e bevallalsz e egy Apple gepet ilyen feltetelek mellett.

Millio peldat lehetne felhozni mas gyartok termekeivel kapcsolatban ahol szivas egy egy garos ugyintezes, lehet ez HP, Dell, Mercedes, BMW, akarmi.

A mindenki panaszkodik azert nem igaz, mert a felhasznalok nagy reszenek nincs gondja a szervizzel.

Csinaljatok egy szavazast, hogy kinek tartott tovabb a szerviz 1 honapnal, lesz kb 50 szavazo, pedig van vagy 50 000 Mac user az orszagban.

Egyebkent van mar errol topic, epp ma irtam oda, hogy iden javulni fog a szerviz minosege.

Mitől fog javulni? Felvesznek végre 70 év alatti dolgozókat? Komolyan gondolom, érdekel a dolog.

Nem irhatom meg, nem publikus. Legyen eleg a szavam, hogy lesznek iden javulasok :)

 
b_pit
 
Avatar
 
 
b_pit
Az összes posztok száma:  4137
Csatlakozva  20-05-2006
 
 
 
03 January 2007 22:56
 
Handras - 03 January 2007 10:52 PM

van vagy 50 000 Mac user az orszagban.

Ez komoly? Nem gondoltam, hogy ilyen sokan vagyunk. Ide a BM-re épp csak 7000 fölötti a reg. Most örülök.

 
 
Almacsutka
 
Avatar
 
 
Almacsutka
Az összes posztok száma:  3134
Csatlakozva  24-09-2006
 
 
 
03 January 2007 23:06
 

Segítsetek valamit tisztázni:

A sokat emlegett “köponti” szerviz milyen jogviszonyban van a hazai importőrrel?
a, annak tulajdonában van
b, semilyenben, csak üzleti alapú együttműködés van köztük
c, egyéb

Következő kérdésem, hogy a szerviz, vagy az importőr tarja kézben a készletgazdálkodást?

 
 
ZajtiB
 
Avatar
 
 
ZajtiB
Az összes posztok száma:  1953
Csatlakozva  23-11-2005
 
 
 
03 January 2007 23:08
 

Akkor itt ragadnám meg az alkalmat: (biztos volt már de mindegy)
MacBook sárgulás illetve billentyűzetről lepattogzó festék garanciális hiba?

 
 
NPeti
 
Avatar
 
 
NPeti
Az összes posztok száma:  466
Csatlakozva  29-03-2006
 
 
 
03 January 2007 23:14
 

Ha már témánál vagyunk, akkor én is írok:
2006.09.04.-én elvittem szervizbe a gépem garanciáztatni, mert feljött a shift bill, és nem működik normálisan a dvd író. Intercas-os csávó rendes volt, megnézte, mondta nem kell ott hagynom a gépet, megrendeli az alkatrészeket (bill+dvd író), majd ha megérkezik szól, elviszem és kicseréli. Örültem is, hogy akkor végre majd beolvassa a dvd-im, stb, de ez már több mint 4 hónapja volt…
Amikor hívtam, mondta, hogy még nincs alkatrész, majd azonnal szól, tehát azt nem értem hogy miért jönnek ilyen lassan ezek? Valami félre lett intézve? Vagy már nem gyártanak bill-t a MacBook-hoz? :) Néha felidegesítem magam ezen, na mind1, kíváncsi vagyok mi lesz a fejlemény vége.
Bár ez elméletileg nem a szerviz hibája, ám az apple keze benne van a dologban, ezért írtam ezt le megint, hátha érkezik pár bíztató szó, és kibíróm még néhány hónapot :D

 
Shadwell
 
Avatar
 
 
Shadwell
Az összes posztok száma:  240
Csatlakozva  06-06-2004
 
 
 
03 January 2007 23:16
 

Handras részben van csak igazad, hiszen te kereskedő szemszögéből látod az egészet. Így van “TÖREKEDNIE” kell, de abban, hol a törekvés, hogy 2 hetemte hozznak be alkatrészt, és ha lemaradtál az éppen aktuális fuvarról akkor a 15 napon belül még a z alkatrész sincs az országban.

És pont kimondtad a kulcsszót: “50 000 Mac user az országban” És ezek a userek nem érdemelnének meg annyit, hogy legyen itthon készleten egy két proci alaplap stb. a forgalmazott termékekhez. Jó’ nem azt mondom, hogy G4-eshez is legyen, de legalább azokhoz a gépekhez, amiket még forgalmaznak, garanciálisak. Nekem egy G5-ös Proci csere tartott több mint egy hónapig, és mikor átvettem a gépet azt mondták, hogy még szerencsés vagyok mert valaki két hónapja várja tápegységét. (Arról nem is beszélve, hogy a régi procit nem tudták megmutatni, mert állítólag azt ki kellet küldeni… lehet. Csak akkor mint User bemondásos alapon el kell hinnem, hogy nem csesztek, át. De megbízok az emberekben.

És pont arról beszélek, hogy lehet, hogy a jogszabályban így szerepel (biztos), hogy “Törekednie kell 15 napon belül” ... de ebből a balkáni hozzáállásból nagyon elegem van. Könnyű jogszabályok mögé bújni… ebben az országban mindenki kiskapukat keres. Ha én “törekszem” valamire azt jelenti, hogy minél előbb, minél jobban meg akarom csinálni, nem azt, hogy majd jő vőhéten nekiállok, mert spórolok 2000 Ft azon, hogy bevárok még 10 gépet a szervizben, hogy elromoljon… vagy ilyesmi.

Könnyű feltenni a kezemet azt mondani “uram én nem tehetek semmiről olvassa el a jogszabályt…” Érdekes, hogy a kereskedők és szervizek a szabatosságról, és a garanciáról szóló jogszabályokat már kevésbé olvasgatják ilyen behatólan….

(És általánosságban beszélek, Handras ne vedd magadra, veletek jó tapasztalataim vannak.)

 
CharlieBrown
 
Avatar
 
 
CharlieBrown
Az összes posztok száma:  1970
Csatlakozva  09-01-2006
 
 
 
03 January 2007 23:26
 
Handras - 03 January 2007 10:56 PM

Nem irhatom meg, nem publikus. Legyen eleg a szavam, hogy lesznek iden javulasok :)

Már meg ne haragudj, de akkor miért hinted el az igét, hogy lesz változás?
Ez nem más, csak pusztába kiáltott szó... Mert ettől a mondattól meg nem fog nyugodni senki, max felvonja a vállát, hogy akkor mi van ha mégsincs semmi publikus?

Olyan “van mór szing” fíling :)

 
 
Neuromancer
 
Avatar
 
 
Neuromancer
Az összes posztok száma:  843
Csatlakozva  22-05-2004
 
 
 
03 January 2007 23:35
 
magyarosi - 03 January 2007 10:53 PM

Én azt, hogy mindenképp írjatátok meg nekem a panaszokat, legkésőbb februárban egy indexes cikkben megpróbáljuk kideríteni, hogy mi ez az egész, és mit lehetne csinálni. Ha írtok nekem, mindenképpen hatásosabb anyag lesz.

.(JavaScript must be enabled to view this email address)

az jo, ha az intercasban mikor atvettek tesom elso generacios iPod-jat neztek, hogy ez meg milyen iPod? Mert meg nem lattak olyat? (es ezekszerint nem is hallottak rola?)
:))

 
 
Biggeorge
 
Avatar
 
 
Biggeorge
Az összes posztok száma:  649
Csatlakozva  06-03-2006
 
 
 
03 January 2007 23:40
 
ZajtiB - 03 January 2007 11:08 PM

Akkor itt ragadnám meg az alkalmat: (biztos volt már de mindegy)
MacBook sárgulás illetve billentyűzetről lepattogzó festék garanciális hiba?

Engem meg az érdekelne, hogy ilyen hibával fordult-e vki szervízhez, és a lebonyolítása mennyi időt vett igénybe?

 
 
Handras
 
Avatar
 
 
Handras
Az összes posztok száma:  7335
Csatlakozva  28-12-2003
 
 
 
04 January 2007 00:22
 
CharlieBrown - 03 January 2007 11:26 PM
Handras - 03 January 2007 10:56 PM

Nem irhatom meg, nem publikus. Legyen eleg a szavam, hogy lesznek iden javulasok :)

Már meg ne haragudj, de akkor miért hinted el az igét, hogy lesz változás?
Ez nem más, csak pusztába kiáltott szó... Mert ettől a mondattól meg nem fog nyugodni senki, max felvonja a vállát, hogy akkor mi van ha mégsincs semmi publikus?

Olyan “van mór szing” fíling :)

Aki ismer, az tudja, hogy nem szoktam a levegobe beszelni. Sok mindent tudok elore bizonyos szinten, de azzal a feltetellel tudhatok ilyeneket, hogy csak annyit osztok meg az informaciokbol amennyit engedelyeznek. Ez is tobb mint a semmi, szerintem meg mindig jobb, mintha egyaltalan nem tudnek infokkal szolgalni.

 
Handras
 
Avatar
 
 
Handras
Az összes posztok száma:  7335
Csatlakozva  28-12-2003
 
 
 
04 January 2007 00:37
 
Shadwell - 03 January 2007 11:16 PM

Handras részben van csak igazad, hiszen te kereskedő szemszögéből látod az egészet. Így van “TÖREKEDNIE” kell, de abban, hol a törekvés, hogy 2 hetemte hozznak be alkatrészt, és ha lemaradtál az éppen aktuális fuvarról akkor a 15 napon belül még a z alkatrész sincs az országban.

És pont kimondtad a kulcsszót: “50 000 Mac user az országban” És ezek a userek nem érdemelnének meg annyit, hogy legyen itthon készleten egy két proci alaplap stb. a forgalmazott termékekhez. Jó’ nem azt mondom, hogy G4-eshez is legyen, de legalább azokhoz a gépekhez, amiket még forgalmaznak, garanciálisak. Nekem egy G5-ös Proci csere tartott több mint egy hónapig, és mikor átvettem a gépet azt mondták, hogy még szerencsés vagyok mert valaki két hónapja várja tápegységét. (Arról nem is beszélve, hogy a régi procit nem tudták megmutatni, mert állítólag azt ki kellet küldeni… lehet. Csak akkor mint User bemondásos alapon el kell hinnem, hogy nem csesztek, át. De megbízok az emberekben.

És pont arról beszélek, hogy lehet, hogy a jogszabályban így szerepel (biztos), hogy “Törekednie kell 15 napon belül” ... de ebből a balkáni hozzáállásból nagyon elegem van. Könnyű jogszabályok mögé bújni… ebben az országban mindenki kiskapukat keres. Ha én “törekszem” valamire azt jelenti, hogy minél előbb, minél jobban meg akarom csinálni, nem azt, hogy majd jő vőhéten nekiállok, mert spórolok 2000 Ft azon, hogy bevárok még 10 gépet a szervizben, hogy elromoljon… vagy ilyesmi.

Könnyű feltenni a kezemet azt mondani “uram én nem tehetek semmiről olvassa el a jogszabályt…” Érdekes, hogy a kereskedők és szervizek a szabatosságról, és a garanciáról szóló jogszabályokat már kevésbé olvasgatják ilyen behatólan….

(És általánosságban beszélek, Handras ne vedd magadra, veletek jó tapasztalataim vannak.)

Hat a lassu szervizalkatresz a kinti Apple hulyesege, kulfoldon is van millio pelda arra, hogy a usernek nem tudtak megcsinalni egy honapon belul a gepet.

Az Intercas a mi szervizunk, es hidd el van egy csomo dolog ami nekem nem tetszik ahogy csinaljak, es ezert en is utom a vasat amennyire lehet. 3 nap helyett 10 nap cseregaranciat vallalunk a gepekre, cseregepeket is szoktunk biztositani, memoriat winyot ilyesmit azonnal tudunk cserelni, pedig nem a mi dolgunk lenne, de csodat en sem tudok tenni, mert kozben latom a belso penz es egyeb problemakat, amikkel a szervizek kuszkodnek, es ezt nem lehet pikk pakk megoldani. Raadasul a problemak szama folyamatosan novekszik a novekedo gepeladasokkal, ezert a szervizek nem is erhetik utol magukat, mert ha 1 problemat megoldanak jon masik 10 a helyebe.

Peldaul: egyszeru megoldas lenne, ha lenne egy csomo cseregepunk, mert hat ha ilyen sok gep fogy akkor biztos sok a nyereseg is. Csak hat sajnos ez nem igy mukodik, mert pont azoknak a termekeknek a darabszama novekszik, amin kevesebb a haszonkulcs.

 
Handras
 
Avatar
 
 
Handras
Az összes posztok száma:  7335
Csatlakozva  28-12-2003
 
 
 
04 January 2007 00:42
 

Folyt:

Ezzel szemben a dupla gepaladas 100% al tobb garos problemat szul, ellenben elvileg csak 20%-al tudok tobb supportot, cseregepet stb-t biztositani.

Ami ezt enyhiti, az az, hogy peldaul az Inteles iMac-ekkel negyed annyi problema van mint anno a G5-osokkel. Iden peldaul nem tudok olyan userrol aki Inteles imacet vett, es akar csak par napig gep nelkul maradt garos problema miatt. Persze lehet, hogy volt ilyen de en nem tudok ilyenrol.
Viszont G5 iMacnel eleg sok olyanrol, tudok ami total halott gep volt, es 1 honap volt az alaplapcsere.

 
korzo
 
Avatar
 
 
korzo
Az összes posztok száma:  1463
Csatlakozva  01-11-2005
 
 
 
04 January 2007 01:18
 
Handras - 04 January 2007 12:22 AM
CharlieBrown - 03 January 2007 11:26 PM
Handras - 03 January 2007 10:56 PM

Nem irhatom meg, nem publikus. Legyen eleg a szavam, hogy lesznek iden javulasok :)

Már meg ne haragudj, de akkor miért hinted el az igét, hogy lesz változás?
Ez nem más, csak pusztába kiáltott szó... Mert ettől a mondattól meg nem fog nyugodni senki, max felvonja a vállát, hogy akkor mi van ha mégsincs semmi publikus?

Olyan “van mór szing” fíling :)

Aki ismer, az tudja, hogy nem szoktam a levegobe beszelni. Sok mindent tudok elore bizonyos szinten, de azzal a feltetellel tudhatok ilyeneket, hogy csak annyit osztok meg az informaciokbol amennyit engedelyeznek. Ez is tobb mint a semmi, szerintem meg mindig jobb, mintha egyaltalan nem tudnek infokkal szolgalni.

A baj csak az, hogy ebben az országban az igérgetés xart se ér. Majd ha látjuk, hogy történik valami…
Ha meg tudsz valamit amit a normál halandó nem tudhat, akkor nem szerencsés tudatni vele, hogy te tudsz valamit amit ő nem tudhat. Mert szvsz nem lehet belőle jól kijönni, és az “ügynek” sem tesz jót. Mondom ezt úgy, hogy én is az asztal azon oldalán ülök, mint te, igaz nem számítógép, hanem traktor…

 
 
delgiudice
 
Avatar
 
 
delgiudice
Az összes posztok száma:  5
Csatlakozva  07-12-2006
 
 
 
04 January 2007 01:24
 

Én november 24-én (szóval azóta voltak az ünnepek is) vittem be az iBookom a kereskedőhöz. Annyi volt a hibája, hogy bizonyos szögben elsötétült a monitor. Azóta annyit tudok róla, hogy egy kábelt várnak a szervízbe, hogy megjöjjön, ha jól emlékszem Hollandiából. A boltban kedvesek segítőkészek és valószínű, hogy a szervízben is ilyen emberek vannak.

Engem picit bánt, az a hozzállás, hogy arra van jogom, hogy bevállalok-e, egy ilyen gépet, vagy nem. Én úgy érzem arra is joga van a fogyasztónak, hogy különböző eszközökön - fórum, média - elmondja, hogy ilyen feltételekkel vehettek apple gépet. És ha ezt úgy érzi az Apple, hogy rontja az eladásait, akkor változtassa meg a cserealkatrészeinek a készletgazdálkodását.

Ezzel szerintem nem kell nagy dolgokra gondolni. Európában épp elég lenne egyetlen helyen is a megfelelő mennyiségű alkatrésznek lenni, mert nem hiszem, hogy nem lehetne onnan bizonyos határidőn belül szállítani azokat.

ui.: holnaptól sajnos vissza kell vinni azt a gépet, amit édesanyám hozott el a munkahelyéről. Viva la Vizsgaidőszak.

 
Shadwell
 
Avatar
 
 
Shadwell
Az összes posztok száma:  240
Csatlakozva  06-06-2004
 
 
 
04 January 2007 01:31
 

De most sem értem… Azt mondod hogy: “Peldaul: egyszeru megoldas lenne, ha lenne egy csomo cseregepunk…” Szerintem az volna megoldás, hogy volna 10 db minden sűrűn meghibásodó alkatrészből egy vámszabad raktárban. Ha kell, onnan ki jön elvámol kivesz betesz max. pár nap.

Ha meg nincsen pénz erre, akkor le kell húzni a rolót, és erősen elszégyellni magunkat, hogy nálunk eddig sufniszervizekbe javítottak gépeket, ahol nincs szabad 4-5 millió forint pénzeszköz egy raktár készlet fenntartásához…

Látom magam előtt a kis garázsból átalakított kis műhelyt:
A sarokban egy kis rádió recseg közvetlenül a régi poros alkatrész kupac mellet.. Néha a plafonról lelógó neoncsillárba ütközik egy eltévedt légy ami épp a kolléga aznapi parizeres szendvicséről szált fel oda. Az olajos asztalon pár még az átkosban gyártott csavarhúzók és fogók sorakoznak, amikről már rég lejött a műanya fogantyú. A fiókokban még ott pihen pár házi HBO dekóder, de ma már a kutyának se kel. A a tarka mintás linóleum padlón megsárgulva székek és a régi szekrény nyomai, abból a kórból amikor még a kis garázs videótékaként üzemelt. Ede a “szakember” unottan böngész egy régi VGA monitoron valami viccesvideószájtot mikor ebbe a melankolikus világba egszer csak berobban egy újabb “”“POWERMACHINTOS G5 ALAPLAPHIBÁVAL”” Látom ahogy Ede összerezdül, homlokán izzadtság cseppek gyöngyöznek miközben összepréselt ajkain szinte hangtalanul zavaros szavakat motyog: “-Úristen, megint fel kell hívni a… aaaa….a NAGYFÕNÖKÖT….” Tétova keze lassan a telefonhoz nyúl, lesöpri róla a port és remegő ujjakkal tárcsázni kezd… Kicsöng…. Csöng….. -Halo? Háj….. ájem…Józsi in hángöri… California…. California….we have a problem…

Haj de szép világ ez itt a végeken.
:)

 
Makintosz
 
Avatar
 
 
Makintosz
Az összes posztok száma:  2165
Csatlakozva  23-04-2005
 
 
 
04 January 2007 01:55
 
Handras - 04 January 2007 12:42 AM

Iden peldaul nem tudok olyan userrol aki Inteles imacet vett, es akar csak par napig gep nelkul maradt garos problema miatt.

...ez, tekintettel arra, hogy január 3-át írunk, már-már idilli állapotnak mondható...

c|:Ð

 
 
iPutyu
 
Avatar
 
 
iPutyu
Az összes posztok száma:  1819
Csatlakozva  21-08-2005
 
 
 
04 January 2007 02:23
 

Gyerekek. Én jártam Budán a nemtudommilyen utcában egy családihác alsó szintjén levő szervízben. Az állam leesett. Nagyon amatőr volt a hatás. Félhomály egy családiház aljában. Kemény volt. A munkára nem volt panasz, hacsak az nem, hogy egy dvd író cserére az eMac-ben mondtak másfél óra munkaidő normát és tizenezer forintot. Közben már én is cseréltem több ilyen gépben írót és tudom, hogy 10 perc….
Ide kellene jönnie az Apple-nek személyesen. A tapasztalataitok alapján azt mondom, hogy örülök, hogy nem volt még szervízigényem. A kereskedőkkel kapcsolatban jók a tapasztalataim.

 
Handras
 
Avatar
 
 
Handras
Az összes posztok száma:  7335
Csatlakozva  28-12-2003
 
 
 
04 January 2007 02:50
 

Shadwell: az hogy mindenbol legyen raktaron alkatresz, az nem par milla, hanem 50 000 milla. Jelenleg nagyobb problema, hogy iszonyu mennyisegu kintlevosege van a HDSYSnek, es alig tudnak fizetni a kinti Apple-nek, hogy jojjon aru. Ha valakinek van ennyi penze csinalhat jo szervizt, ami evekig veszteseges lesz. Vagy emelunk 5%-ot minden termeken, es akkor a kereskedok bevalaljak a cseregepeket. Persze az nem jo, mert legyen minden minnel olcsobb. Applecare +10 % lenne egy gep aranal, es a vasarlok 1 % szeretne csak ilyet, sot inkabb legyen a gep szamla nelkul 10%-al olcsobban, nem szamit ha ugrik a garancia. Igy azert eleg nehez barmi okosat csinalni.

iGruv: sorry 2006 ra gondoltam offkoz :)

 
Initram5
 
Avatar
 
 
Initram5
Az összes posztok száma:  3367
Csatlakozva  18-06-2005
 
 
 
04 January 2007 03:21
 
Handras - 04 January 2007 02:50 AM

Shadwell: az hogy mindenbol legyen raktaron alkatresz, az nem par milla, hanem 50 000 milla. Jelenleg nagyobb problema, hogy iszonyu mennyisegu kintlevosege van a HDSYSnek, es alig tudnak fizetni a kinti Apple-nek, hogy jojjon aru. Ha valakinek van ennyi penze csinalhat jo szervizt, ami evekig veszteseges lesz. Vagy emelunk 5%-ot minden termeken, es akkor a kereskedok bevalaljak a cseregepeket. Persze az nem jo, mert legyen minden minnel olcsobb. Applecare +10 % lenne egy gep aranal, es a vasarlok 1 % szeretne csak ilyet, sot inkabb legyen a gep szamla nelkul 10%-al olcsobban, nem szamit ha ugrik a garancia. Igy azert eleg nehez barmi okosat csinalni.

iGruv: sorry 2006 ra gondoltam offkoz :)

Én pl. fiztnék 30rugót 3 év kiemelt gariért, gyors ügyintézésért.

 
 
Makintosz
 
Avatar
 
 
Makintosz
Az összes posztok száma:  2165
Csatlakozva  23-04-2005
 
 
 
04 January 2007 03:22
 

...ha lottó ötösöm lesz, esküszöm, megcsinálom a normál Mac szervizt, és vendégeim lesztek egy szervizelésre (vagy akár egyszer vizelésre)...

 
 
Handras
 
Avatar
 
 
Handras
Az összes posztok száma:  7335
Csatlakozva  28-12-2003
 
 
 
04 January 2007 03:23
 

A4 ben es kulfoldon is megveheted.

 
kesigomu
 
Avatar
 
 
kesigomu
Az összes posztok száma:  1127
Csatlakozva  21-01-2005
 
 
 
04 January 2007 03:27
 
Handras - 03 January 2007 10:52 PM

Nincsenek jogaid ezzel kapcsolatban.

Lekopogom nem volt soha szervízgondom, nem kellett semmimet szervízbe vinnem. Nem is szidom a mekkszervíz ellátást. DE. HAndrás, az igazi kereskedő nem azért árulja a terméket, mert ahhoz joga van és a vevő sem azért veszi, mert ahhoz aztán tényleg joga van. A vevő azért vásárol, mert sikerült a propagandagépezetnek ködöt hinteni a szemébe és így rózsaszín ködben táncolva felesleges, vagy nem igazán felesleges pénzét a kereskedő kasszájába tömködi vigyorogva, vagy mert meggyőződése, hogy az a termék megfelel az igényeinek, szüksége van rá. Az, hogy miért van rá szüksége lényegtelen.
A kereskedő pedig ugye, mint pl. te is, próbálsz minél jobb pozíciókat elérni a hozzáállásoddal, - és természetesen meglovagolva az nagy dicső Apple péer_gépezetének idehaza gerjesztett aprócska hullámait - az minden hájjal felvértezett (avagy mégsem) vevők körében, ezáltal is kellemesebbé téve megélhetésedet. Persze az a baj, hogy a gépezetben van egy láncszem, ami jelenleg gyengén muzsikál. (Ahogyan olvasom) Ez pediglen a “márka és szervíz”. Namármost, ha ez márkaszervíz és gyengén muzsikál, akkor sem alapvetően azt kell vagdosni a kedves ingerült, vagy méla bénaságban pislogó vevőnek, ha gáz van, hogy “Nincsenek jogaid, nincsenek ilyen jogaid, meg így törvények, úgy törvények”. Azért nem, mert a vevő sem azért megy hozzád és más Apple terméket forgalmazóhoz sem vásárolni, mert ezt számára törvény írja elő. Egy dolog, hogy bevállalja (mert bízik az Apple nemzetközi jóhírében, netán a saját pozitív tapasztalataiban).  Az is egy dolog, hogy a jogszabály azt mondja, amit hajtogatsz. Egy igazi kereskedő megpróbál a vevő érdekében akár széllel szemben is pisilni. Van joga hozzá? Szerintem van. Ha szar az a szervíz, vagy gondok vannak, akkor ennek a jelzése a megfelelő helyre (akár a külföldön állomásozó anyavállalat felé is) nektek éppoly fontos, mint annak a szerencsétlen mekk tulajdonosnak a működésképtelen, meghibásodott berendezése, illetve gyors megjavítatása. Gondolom neked is könnyebb azt mondani annak a póruljártnak, hogy ehhez aztán nincs jogod, aki épp élvezi a szervíz gyors és rugalmas tevékenységét. Persze biztosan neked és a több kereskedőnek sem egyszerű, de úgy gondolom, ha a mekktulajdonosok és a kereskedők közösen szólalnak fel egy - ezek szerint monopól helyzetben lévő - szervízzel, illetve importőrrel szemben a gondok javítása érdekében, az nem csak így mindnyájunknak, de az nagy Apple számára is pozitív volna. Nem kell egyből ezzel a sok bikkfanyelvű jogszabállyal takargatni a szennyest meg a jogokat. Szerintem ez csak összefogás és hozzáállás dolga.
Ha változások lesznek és ezek pozitívumokat fognak jelenteni ezen problémákra, akkor sem kell elfelejteni az összefogás kérdését, mert ahogy a usereknek az az optimális, hogy készülékek doxán prücörögjenek, úgy nektek meg az az érdeketek, hogy minél több elégedett user költse nálatok a lét. Uff én beszéltem :D

 
Handras
 
Avatar
 
 
Handras
Az összes posztok száma:  7335
Csatlakozva  28-12-2003
 
 
 
04 January 2007 03:50
 

Na akkor. Most mar publikus:

Tisztelt Apple viszonteladók!

Ezúton értesítünk titeket, hogy az Apple termékek hivatalos magyarországi márkaszervizének teendőit az ITM CE Kereskedelmi Kft.-vel kötött megállapodás alapján 2007. január 4-től az Almárium Pro Kft. látja el.

A 2007. január 3. után a ti cégeteken keresztül értékesített eszközök garanciális javítása itt történik (fontos: a már eladott és garanciális terméket még mindig az Intercas Kft. látja el, az új megállapodás csak az új eladott termékekre érvényes).

Az Almárium Pro Kft. kizárólagosan szerviz tevékenységgel fog foglalkozni, termékeladásokkal nem.

Szervizük Budapesten a VII. kerületben a Damjanich u. 11?15. szám alatti Ligetvárosban található, ahol hétfőtől péntekig 9?17 óráig állnak minden kedves ügyfelünk/partnerünk rendelkezésére.

A Ligetváros belső parkolójában a parkolás másfél órára ingyenes.

 
Szabi
 
Avatar
 
 
Szabi
Az összes posztok száma:  363
Csatlakozva  09-04-2004
 
 
 
04 January 2007 04:15
 

handras: “Nincsenek jogaid ezzel kapcsolatban”

bazdmeg, ez am a hozzaallas

 
ember
 
Avatar
 
 
ember
Az összes posztok száma:  153
Csatlakozva  27-12-2004
 
 
 
04 January 2007 04:16
 

veszel macet. elromlik, merthogy ez már alap felállás.  visszaviszed oda, ahol vetted, ott tovább küldenek a mac retro repair klubba.
ott majd elhülyéskednek vele heteket, honapokat, ... te meg maradj csendben, ha szólsz, te vagy a szemét, mit képzelsz?
ha nem tetszik, akkor el lehet menni…
fél milláért elvárható h kussolj!
persze hova is sietnénk… ráér. elvégre az a kis masina csak egy munkagép, az az egy van…

most már jobb lesz, már haladunk, jön a reform ám, igen igen, de mindenkinek részt kell vállalnia a dologból!
csillogjon a sok kis maces szempár! juhé

2007.

 
mflyer
 
Avatar
 
 
mflyer
Az összes posztok száma:  1337
Csatlakozva  19-04-2005
 
 
 
04 January 2007 04:22
 
Szabi - 04 January 2007 04:15 AM

handras: “Nincsenek jogaid ezzel kapcsolatban”

bazdmeg, ez am a hozzaallas

Ez nem hozzáállás. Jelenleg ilyenek a törvények.

 
 
Shadwell
 
Avatar
 
 
Shadwell
Az összes posztok száma:  240
Csatlakozva  06-06-2004
 
 
 
04 January 2007 04:23
 

Na puff.

Akkor most lassan mondom, hogy mindenki megértse: :)
Ettől mi fog változni?

A másik: “Applecare +10 % lenne egy gep aranal”
Én ezt megkérdeztem. Nekem azt mondták, hogy nálunk ez nem vehető igénybe. De lehet hogy most már igen.

 
Szabi
 
Avatar
 
 
Szabi
Az összes posztok száma:  363
Csatlakozva  09-04-2004
 
 
 
04 January 2007 04:26
 

a legjobb: “gyujtsunk alairast…”

gyujtsetek basszatok meg. de ha valaki az alairado iveket epp az almassy ter kornyeken cipeli, akkor ugorjon mar be hozzam, hogy felvagja az ereimet. vagy en ez ovet.

“szike van” jeligere a hirdetobe.

 
Tom(alias t@m)
 
Avatar
 
 
Tom(alias t@m)
Az összes posztok száma:  834
Csatlakozva  15-10-2005
 
 
 
04 January 2007 04:32
 

Én meg egy hónapja vettem meg az iMacet, tegnapelőtt kiégett egy pixel, a hivatalos oldalon meg ez van:

A napjainkban alkalmazott gyártástechnológia nem garantálja a teljesen hibamentes képernyőgyártást, így a kész panelen egyes képpontok állandóan sötétek maradhatnak, mások folyamatosan világíthatnak. A maximálisan megengedett képpont hibaszámot az ISO 13406-2 (Class II) szabvány szabályozza. Például: egy 1280x1024 felbontású LCD-képernyőn 1.310.720 képpont van. Mindegyik képpont három subpixelből áll (piros, zöld, kék), így összesen mintegy négymillió képpont jelenik meg a képernyőn. Az ISO 13406-2 (Class II) szabvány szerint egy 17 vagy 19 hüvelykes TFT-nél hat pixel és hét subpixel lehet hibás, vagyis az ilyen képernyőn legfeljebb 25 hibás subpixel megengedett (ez nagyjából a teljes képernyőfelület 0,00062 %-ának felel meg).

Ha úgy gondolja, hogy képernyője túl sok képpont anomáliát tartalmaz, forduljon Apple viszonteladójához. A tesztelés során költségek merülhetnek fel, melyek a vizsgálat során garanciálisnak bizonyuló esetek kivételével Önt terhelik.

NA ILYENKOR MI VAN?????

 
 
ferinczjoci
 
Avatar
 
 
ferinczjoci
Az összes posztok száma:  1505
Csatlakozva  18-06-2005
 
 
 
04 January 2007 04:37
 

imacnél gyakori, de nekem is volt új korában, de elmúlt. anno még publikáltak itt a fóumon egy videót amivel állítólag ki lehet szedni.
nekem magától gyógyult meg :)

 
 
Tom(alias t@m)
 
Avatar
 
 
Tom(alias t@m)
Az összes posztok száma:  834
Csatlakozva  15-10-2005
 
 
 
04 January 2007 04:39
 

Joci!!!! Macköszönném, ha segítene valaki az elmúlasztásában…!!!!!!!!!!

 
 
Initram5
 
Avatar
 
 
Initram5
Az összes posztok száma:  3367
Csatlakozva  18-06-2005
 
 
 
04 January 2007 04:45
 

Ennek az Almárium Kft.-s váltásnak örülök, legalábbis van újra remény. Érdemes megnézni a tartalmas weblapjukat:  http://www.almarium.hu/  :)

 
 
ferinczjoci
 
Avatar
 
 
ferinczjoci
Az összes posztok száma:  1505
Csatlakozva  18-06-2005
 
 
 
04 January 2007 04:47
 
t@m - 04 January 2007 04:39 AM

Joci!!!! Macköszönném, ha segítene valaki az elmúlasztásában…!!!!!!!!!!

http://beszeljukmac.com/index.php/forums/viewthread/17025/ elsőre ezt találtam, itt tárgyaltuk, linkeletek még be más erről szóló oldalakat.

 
 
Mike
 
Avatar
 
 
Mike
Az összes posztok száma:  275
Csatlakozva  05-09-2005
 
 
 
04 January 2007 04:49
 

Tényleg tud valaki valaki konkrétat az Apple Care-ről?

 
 
Shadwell
 
Avatar
 
 
Shadwell
Az összes posztok száma:  240
Csatlakozva  06-06-2004
 
 
 
04 January 2007 04:50
 

Szabi, ezt az aláírás gyüjtést valós probléma miatt kezdeményezném -nénk. :)
Nem olyami kérdésekre, hogy akar-e rosszabul élni… :D

Én igen is fizetnék többet a szervizért és +10%-ot 3 év gariért. Egy monitornál pont ezt tettem most.Ráadásul tapasztalatból tudom, hogy az Apple gépek mindig a gari lejárta után pár héttel, hónappal hibásodnak meg. :)
JA’ és becsületesen befizetem az adómat, legális szoftverekkel dolgozok és számlát adok, kérek mindenről, de lehet, hogy egy UFÓ vagyok.
Kérlek utaljatok be a lipótra, ha úgy gondoljátok…

Legalább százezret buktam az egy hónapos szerviz miatt…

 
Initram5
 
Avatar
 
 
Initram5
Az összes posztok száma:  3367
Csatlakozva  18-06-2005
 
 
 
04 January 2007 04:52
 
 
 
Tom(alias t@m)
 
Avatar
 
 
Tom(alias t@m)
Az összes posztok száma:  834
Csatlakozva  15-10-2005
 
 
 
04 January 2007 05:12
 
ferinczjoci - 04 January 2007 04:47 AM
t@m - 04 January 2007 04:39 AM

Joci!!!! Macköszönném, ha segítene valaki az elmúlasztásában…!!!!!!!!!!

http://beszeljukmac.com/index.php/forums/viewthread/17025/ elsőre ezt találtam, itt tárgyaltuk, linkeletek még be más erről szóló oldalakat.


Köszi Joci, de ezzel nem lettem okosabb, asszem megvárom, míg kellő mennyiségű halott pixelem lesz a garós cseréhez, vagy(inkább ezt remélem) kihúzza így egy pixelhibával, amíg jövőre le nem cserélem egy 20”-as iMac-re (csak legyen aki megveszi)

 
 
DonDebr
 
Avatar
 
 
DonDebr
Az összes posztok száma:  3951
Csatlakozva  15-10-2004
 
 
 
04 January 2007 05:18
 
Handras - 04 January 2007 03:50 AM

Na akkor. Most mar publikus:

Tisztelt Apple viszonteladók!
Ezúton értesítünk titeket, hogy az Apple termékek hivatalos magyarországi márkaszervizének teendőit az ITM CE Kereskedelmi Kft.-vel kötött megállapodás alapján 2007. január 4-től az Almárium Pro Kft. látja el.
A 2007. január 3. után a ti cégeteken keresztül értékesített eszközök garanciális javítása itt történik (fontos: a már eladott és garanciális terméket még mindig az Intercas Kft. látja el, az új megállapodás csak az új eladott termékekre érvényes).

Az Almárium Pro Kft. kizárólagosan szerviz tevékenységgel fog foglalkozni, termékeladásokkal nem.

Szervizük Budapesten a VII. kerületben a Damjanich u. 11?15. szám alatti Ligetvárosban található, ahol hétfőtől péntekig 9?17 óráig állnak minden kedves ügyfelünk/partnerünk rendelkezésére.
A Ligetváros belső parkolójában a parkolás másfél órára ingyenes.

.
Akkor itt valaki máris hazudik. Azt írod, hogy termékeladással NEM foglalkozik. Tartalmas honlapjukon viszont azt írják, hogy “számítógép mintaboltunkban” a Damjanich u. 11-15 alatt. Akkor, most kizárólag szervíz, vagy mintabolt?

Sehogy sem akar ez kikerekedni!

 
 
Grim
 
Avatar
 
 
Grim
Az összes posztok száma:  45
Csatlakozva  18-07-2006
 
 
 
04 January 2007 05:38
 

“Nincs jogod…” - NEM IGAZ!!! Nagyon sok jogom van, mint fogyasztónak. És ez magában foglalja mind azt, hogy jelzem a panaszomat a Fogyasztóvédelemnek, mind az, hogy jelzem az Apple felé. Ez - mielőtt belekötne “valaki” - járható út, ugyanis erről már beszéltem az ÜGYVÉDEMMEL. Ugyanis sajnos én is hasonló cipőben járok. Garanciás iBook G4, Airport hiba miatt. Alaplapcsere. Ez szeptember óta húzódik!!! Ráadásul a kedves Intercas Kft már egyszer visszaküldte a notimat, hogy kész, megjavították. Aztán egy nagy l…!!! Miután balhét vágtam náluk, most újra ott tartunk, hogy várom az alaplapot. Ez röhej!! Tényleg azért merik megengedni, mert monopolhelyzetben vannak. Ezen változtatni kellene és emiatt jó ötletnek tartom az aláírás gyűjtést, mert ha egy erősen megtámogatott panasz kerül az Apple elé, akkor várhatóan történni is fog valami. Ehhez szeretném még megjegyezni, hogy több évig dogoztam számítógép szervízben. Ha ilyet meg mertünk volna engedni magunknak, akkor rég becsukhattunk volna és örülhettünk volna, hogy a vevők nem lincselnek meg. Egy szervíz kötelessége, hogy raktárkészletet tartson, pláne olyan alkatrészekből, amik közismerten gyakran hibásodnak, vagy esetleg elismert szériahibás alkatrész esetén, de még az egyéb alkatrészekből is egyet-egyet legalább.

Szervíz változás? - Hurrá! De mond meg nekem, ha ez csak az újonan eladottakra vonatkozik, akkor a régiek mit csináljanak? Akasszuk fel magunkat? Változásnak változás, de korántsem elegendő szerintem!

 
 
Handras
 
Avatar
 
 
Handras
Az összes posztok száma:  7335
Csatlakozva  28-12-2003
 
 
 
04 January 2007 06:50
 
DonDebr - 04 January 2007 05:18 AM
Handras - 04 January 2007 03:50 AM

Na akkor. Most mar publikus:

Tisztelt Apple viszonteladók!
Ezúton értesítünk titeket, hogy az Apple termékek hivatalos magyarországi márkaszervizének teendőit az ITM CE Kereskedelmi Kft.-vel kötött megállapodás alapján 2007. január 4-től az Almárium Pro Kft. látja el.
A 2007. január 3. után a ti cégeteken keresztül értékesített eszközök garanciális javítása itt történik (fontos: a már eladott és garanciális terméket még mindig az Intercas Kft. látja el, az új megállapodás csak az új eladott termékekre érvényes).

Az Almárium Pro Kft. kizárólagosan szerviz tevékenységgel fog foglalkozni, termékeladásokkal nem.

Szervizük Budapesten a VII. kerületben a Damjanich u. 11?15. szám alatti Ligetvárosban található, ahol hétfőtől péntekig 9?17 óráig állnak minden kedves ügyfelünk/partnerünk rendelkezésére.
A Ligetváros belső parkolójában a parkolás másfél órára ingyenes.

.
Akkor itt valaki máris hazudik. Azt írod, hogy termékeladással NEM foglalkozik. Tartalmas honlapjukon viszont azt írják, hogy “számítógép mintaboltunkban” a Damjanich u. 11-15 alatt. Akkor, most kizárólag szervíz, vagy mintabolt?

Sehogy sem akar ez kikerekedni!

Gondolom meg a regi oldaluk van fenn. Tuti hogy nem fognak forgalmazni, csak szerviz, mert ez van a szerzodesukben.

 
Handras
 
Avatar
 
 
Handras
Az összes posztok száma:  7335
Csatlakozva  28-12-2003
 
 
 
04 January 2007 06:52
 

Grim: valtoztak a torvenyek, nezz utana.

Az uj szerviz a jan 3-tol eladott gepekre vonatkozik. Az Intercashoz ertelemszeruen nem kerul mar tobb gep, ezert egyre kevesebb munkajuk lesz, igy valszeg ok is gyorsabban fognak tudni javitani.

Ennel tobb most nem lesz szerviz ugyben. Almarium nyert tenderen, ebbol akarnak megelni, ergo jol kell csinalniuk.

 
korzo
 
Avatar
 
 
korzo
Az összes posztok száma:  1463
Csatlakozva  01-11-2005
 
 
 
04 January 2007 11:46
 
Handras - 04 January 2007 03:50 AM

Na akkor. Most mar publikus:

Tisztelt Apple viszonteladók!

Ezúton értesítünk titeket, hogy az Apple termékek hivatalos magyarországi márkaszervizének teendőit az ITM CE Kereskedelmi Kft.-vel kötött megállapodás alapján 2007. január 4-től az Almárium Pro Kft. látja el.

A 2007. január 3. után a ti cégeteken keresztül értékesített eszközök garanciális javítása itt történik (fontos: a már eladott és garanciális terméket még mindig az Intercas Kft. látja el, az új megállapodás csak az új eladott termékekre érvényes).

Az Almárium Pro Kft. kizárólagosan szerviz tevékenységgel fog foglalkozni, termékeladásokkal nem.

Szervizük Budapesten a VII. kerületben a Damjanich u. 11?15. szám alatti Ligetvárosban található, ahol hétfőtől péntekig 9?17 óráig állnak minden kedves ügyfelünk/partnerünk rendelkezésére.

A Ligetváros belső parkolójában a parkolás másfél órára ingyenes.

Nem kötözködésképpen, de ez hogy fogja javítani a botrányos alkatrészellátást? Õk bevállalták “az 50 milliós” raktárkészletet?

Más.(?) Ha én most veszek AppleCare-t az A4-ben, akkor a +2 év is az Intercas-hoz érvényes?

 
 
kesigomu
 
Avatar
 
 
kesigomu
Az összes posztok száma:  1127
Csatlakozva  21-01-2005
 
 
 
04 January 2007 12:12
 
mflyer - 04 January 2007 04:22 AM

Ez nem hozzáállás. Jelenleg ilyenek a törvények.

A törvények nem a hozzáállást szabályozzák, csupán definiálnak, de hangsúlyozom, nem a hozzáállást.

 
kesigomu
 
Avatar
 
 
kesigomu
Az összes posztok száma:  1127
Csatlakozva  21-01-2005
 
 
 
04 January 2007 12:20
 
Handras - 04 January 2007 06:52 AM

Grim: valtoztak a torvenyek, nezz utana.

Az uj szerviz a jan 3-tol eladott gepekre vonatkozik. Az Intercashoz ertelemszeruen nem kerul mar tobb gep, ezert egyre kevesebb munkajuk lesz, igy valszeg ok is gyorsabban fognak tudni javitani.

Ennel tobb most nem lesz szerviz ugyben. Almajam nyert tenderen, ebbol akarnak megelni, ergo jol kell csinalniuk.

HAndrás, ha az alkatrészeket továbbra is az Intercas hozza be ugyanolyan szar logisztikával, akkor lehet 20 szervíz is tele profikkal, változni fog valami a gyorsaságon? Mert én a panaszokból valahogy azt vettem le, hogy sok esetben a dolgok az alkatrésznek az országba való beérkezése miatt sz@ródnak el leginkább.

 
tabisz
 
Avatar
 
 
tabisz
Az összes posztok száma:  1644
Csatlakozva  16-08-2006
 
 
 
04 January 2007 13:16
 
Initram5 - 04 January 2007 03:21 AM
Handras - 04 January 2007 02:50 AM

Shadwell: az hogy mindenbol legyen raktaron alkatresz, az nem par milla, hanem 50 000 milla. Jelenleg nagyobb problema, hogy iszonyu mennyisegu kintlevosege van a HDSYSnek, es alig tudnak fizetni a kinti Apple-nek, hogy jojjon aru. Ha valakinek van ennyi penze csinalhat jo szervizt, ami evekig veszteseges lesz. Vagy emelunk 5%-ot minden termeken, es akkor a kereskedok bevalaljak a cseregepeket. Persze az nem jo, mert legyen minden minnel olcsobb. Applecare +10 % lenne egy gep aranal, es a vasarlok 1 % szeretne csak ilyet, sot inkabb legyen a gep szamla nelkul 10%-al olcsobban, nem szamit ha ugrik a garancia. Igy azert eleg nehez barmi okosat csinalni.

iGruv: sorry 2006 ra gondoltam offkoz :)

Én pl. fiztnék 30rugót 3 év kiemelt gariért, gyors ügyintézésért.

én is, én is!

 
 
korzo
 
Avatar
 
 
korzo
Az összes posztok száma:  1463
Csatlakozva  01-11-2005
 
 
 
04 January 2007 13:22
 
tabisz - 04 January 2007 01:16 PM
Initram5 - 04 January 2007 03:21 AM
Handras - 04 January 2007 02:50 AM

Shadwell: az hogy mindenbol legyen raktaron alkatresz, az nem par milla, hanem 50 000 milla. Jelenleg nagyobb problema, hogy iszonyu mennyisegu kintlevosege van a HDSYSnek, es alig tudnak fizetni a kinti Apple-nek, hogy jojjon aru. Ha valakinek van ennyi penze csinalhat jo szervizt, ami evekig veszteseges lesz. Vagy emelunk 5%-ot minden termeken, es akkor a kereskedok bevalaljak a cseregepeket. Persze az nem jo, mert legyen minden minnel olcsobb. Applecare +10 % lenne egy gep aranal, es a vasarlok 1 % szeretne csak ilyet, sot inkabb legyen a gep szamla nelkul 10%-al olcsobban, nem szamit ha ugrik a garancia. Igy azert eleg nehez barmi okosat csinalni.

iGruv: sorry 2006 ra gondoltam offkoz :)

Én pl. fiztnék 30rugót 3 év kiemelt gariért, gyors ügyintézésért.

én is, én is!

offkorzo (c: én is.

 
 
DonDebr
 
Avatar
 
 
DonDebr
Az összes posztok száma:  3951
Csatlakozva  15-10-2004
 
 
 
04 January 2007 13:37
 
Handras - 04 January 2007 06:50 AM
DonDebr - 04 January 2007 05:18 AM
Handras - 04 January 2007 03:50 AM

Na akkor. Most mar publikus:

Tisztelt Apple viszonteladók!
Ezúton értesítünk titeket, hogy az Apple termékek hivatalos magyarországi márkaszervizének teendőit az ITM CE Kereskedelmi Kft.-vel kötött megállapodás alapján 2007. január 4-től az Almárium Pro Kft. látja el.
A 2007. január 3. után a ti cégeteken keresztül értékesített eszközök garanciális javítása itt történik (fontos: a már eladott és garanciális terméket még mindig az Intercas Kft. látja el, az új megállapodás csak az új eladott termékekre érvényes).

Az Almárium Pro Kft. kizárólagosan szerviz tevékenységgel fog foglalkozni, termékeladásokkal nem.

Szervizük Budapesten a VII. kerületben a Damjanich u. 11?15. szám alatti Ligetvárosban található, ahol hétfőtől péntekig 9?17 óráig állnak minden kedves ügyfelünk/partnerünk rendelkezésére.
A Ligetváros belső parkolójában a parkolás másfél órára ingyenes.

.
Akkor itt valaki máris hazudik. Azt írod, hogy termékeladással NEM foglalkozik. Tartalmas honlapjukon viszont azt írják, hogy “számítógép mintaboltunkban” a Damjanich u. 11-15 alatt. Akkor, most kizárólag szervíz, vagy mintabolt?

Sehogy sem akar ez kikerekedni!

Gondolom meg a regi oldaluk van fenn. Tuti hogy nem fognak forgalmazni, csak szerviz, mert ez van a szerzodesukben.

.
Akkor, lécci, olvasd el FIGYELMESEN a “régi” oldalt. Ott azt közlik, hogy átköltözTEK a Damjanich utcára. A mintabolt költözött át a Damjanich utcára.Számomra, eccerű, mezei vásárló számára ez azt jelenti, hogy a bolt költözött át. Egy büdös szó sincs szervízről!

 
 
tabisz
 
Avatar
 
 
tabisz
Az összes posztok száma:  1644
Csatlakozva  16-08-2006
 
 
 
04 January 2007 13:42
 
Handras - 04 January 2007 06:52 AM

Grim: valtoztak a torvenyek, nezz utana.

Az uj szerviz a jan 3-tol eladott gepekre vonatkozik. Az Intercashoz ertelemszeruen nem kerul mar tobb gep, ezert egyre kevesebb munkajuk lesz, igy valszeg ok is gyorsabban fognak tudni javitani.

Ennel tobb most nem lesz szerviz ugyben. Almajam nyert tenderen, ebbol akarnak megelni, ergo jol kell csinalniuk.

Ezek szerint akkor most az Almajam “nyerte meg” a monopolhelyzet? Evvel csak annyi a baj, hogy monopolhelyzetben törvényszerûen el fognak @rvulni, a verseny hiánya törvényszerûen ezt okozza. Talán, ha a HDSYS nem kötné ki, hogy csak egy garanciális szervízhez mehetek, ha gondom van, hanem választhatok, akkor kialakulhatna valamilyen verseny a minôségi szolgáltatások felé. De hát úgy látszik, a HDSYS-nek ez nem érdeke…
...és persze nem ártana a HDSYS-nek is valami versenytárs… A Macuserek profitálnának belôle, ez is törvényszerû.

 
 
 
   
 
 
 

Apróhirdetések

Hírek