Ne vegyetek Macintosht itthon.

 
The Sales Guy
 
Avatar
 
 
The Sales Guy
Az összes posztok száma:  3
Csatlakozva  04-06-2006
 
 
 
05 December 2006 02:00
 
Peter Gyorfi - 04 December 2006 09:33 PM

Sokan jarnak ide tanacsot kerni. Azok olvassak, hogy milyen a helyzet es majd nem vesznek Mac-et.


Senki ne vegyen amig meg nem valtozik a garancia.


Szerintem drukkolj, hogy se a szervizből, se a képviseletről senki se olvassa ezt a topikot, különben lemondhatsz a gépedről szerintem. Nincs az a minimális jóindulattal rendelkező egyén aki ennyi szerencsétlenkedés és mocskolódás után segítőkész gondolatokat táplálna az ügyed iránt… szerintem…

Jogállamban élkünk, nem igazságos államban, talán észre kellene venni.

Még, hogy ne vegyünk Mac-et. Már bocs, de azért, mert itt sírsz és nem próbálsz az érintett szervezetekkel tárgyalni, még nem lesz mindenkiből lúzer. Nekem is volt a gépem már a márkaszerviznek nevezett idősek klubjában, de korrektül megcsinálták (igaz várni kellett rá) de azóta is rendesen megy és kedvesen váltunk el, egy hangos szó nélkül.

Szóval nem kell itt az óhéber albérleti vaker.

Még egy megjegyzés az ügyesszájú PC-seknek akik itt hangoztatják, hogy milyen jó, hogy PC-jük van. Sajnállak Titeket. Úgy kell Nektek.

Tom.

 
Wandeez
 
Avatar
 
 
Wandeez
Az összes posztok száma:  87
Csatlakozva  23-07-2006
 
 
 
05 December 2006 02:04
 

Szóval nem kell itt az óhéber albérleti vaker.
:))) Ez jó
A többit majd kinövöd

 
 
htoms
 
Avatar
 
 
htoms
Az összes posztok száma:  36
Csatlakozva  28-11-2006
 
 
 
05 December 2006 02:29
 

Mondhatni szánalmas vita szerintem ami itt folyik. Aki most betéved ide az nem hogy apple gépet nem vesz hanem eladja azt is ami most van neki.

Baz, ugyenezek a dolgok amikről itt megy a duma, hogy soha ne vegyetek mert sz.r, ezek lementek már párszor szerintem minden témában a kenyérsütőtől a válrol inditható rakétáig. Fölösleges szócséplés az egész. Örüljön mindenki annak amije éppen van az asztalon a monitorhoz kötve és használja egészséggel :D piiisz. Ez itt most nagyjából már egy PC-MAC flame :D

 
zolee
 
Avatar
 
 
zolee
Az összes posztok száma:  283
Csatlakozva  12-01-2005
 
 
 
05 December 2006 02:46
 

Két év, négy gép, három most is a családban. Idáig meghibásodás nélkül…. kop-kop

A flame-hez: az inteleseken fent a Win is, a használata egyik gépen sem éri el az 5% üzemidőt, úgy hogy a lányom az iskolai oldalt csak azon keresztül tudja használni….., ja és átlag user vagyok, és elég bő a látóterem, hogy ne csak a monitort lássam…...

...és nem vagyok elég gazdag ahhoz, hogy sz@rt vegyek!

 
a3k
 
Avatar
 
 
a3k
Az összes posztok száma:  121
Csatlakozva  10-03-2005
 
 
 
05 December 2006 03:27
 

11 Apple gépem volt eddig, az újabb masinakból (G3tol felfele, regieket nem szamolom). Egy sem volt rossz!!! PC kereskedő vagyok, látom, hogy mennyi a szemét. Hidjétek el, ugyan ez van minden márkával! Nézzük csak meg a Sony-t. A VAIO nem olcsó kategóriás masinák közé tartozik, mégis elég komoly meghibásodási arányai vannak. Szerviz pedig a következő országban van legközelebb: Hollandia. Még egy szaros PSP-t is oda visznek javítani. Haverom Londonban 17"os MBP-vel hibás szektoros HDD miatt küzd a szervizzel, mert nem akarják neki cserélni, csak javítani. Azt is adatmentés nélkül minimum 1hét. Máshol sem jobb a helyzet. Nem beletörődni vagy lázadni kell, hanem tenni ellene törvényesen. Petició sztem jó megoldás lehet. Javaslom a felháborodott károsultaknak, hogy valamelyikük vegye a fáradtságot, és csinálja meg az online petíciót. Lehet többre megyünk vele, mint különböző cégek kritizálásával.

 
The Sales Guy
 
Avatar
 
 
The Sales Guy
Az összes posztok száma:  3
Csatlakozva  04-06-2006
 
 
 
05 December 2006 04:52
 

Nem beszélve arról, hogy a hazai forgalmazónak nyilvánvalóan nem az az érdeke, hogy kevesebbet adjon el, márpedig, ha az emberek elégedetlenek, akkor nem fog többet eladni, csak kevesebbet.

Azon is el kellene gondolkodni, hogy talán nincs lehetősége máshogy csinálni a dolgokat mint ahogy most mennek, nem?

Nekem alaplapcserés gépem volt már az Intercasnál és az egész procedúra teljes hosszának 85%-át az tette ki, hogy vártuk az alkatrészt, az Intercas is, a hazai képviselet is és legfőképp én. Senki sem tehetett róla, de így alakult. Jó, lehet, nem akkori gépről volt szó, hanem 2 szériával korábbi, így feltételezem a kinti napi rutinban már nem voltak ott a belevaló alkatrészek, de előbb-utóbb megjött és boldog vagyok a géppel azóta is.

Nem hinném, hogy akár a szerviz, akár a képviselet szándékosan váratott volna három és fél hétig az alaplapomra, mert tudom, hogy időben megrendelték. Többször beszéltem minden lehetséges érintettel.
Először én is azt hittem, hogy megy a globálisnak mondható totyogás és mindenki lenézi nagy ívben a problémámat, de be kellett látnom, hogy egyátalán nem tehetnek róla sem a kisöregek a szervizben, sem a képviselet munkatársai akik velem legalábbis teljesen nyitottak és közlékenyek voltak.

Az országgal van a baj és az Apple-el. Itthon a szerviz egyátalán nem úgy működik tudtommal mint mondjuk Ausztriában. Ott futárral küldözgeti 1-2 nap alatt a cserealkatrészeket az Apple, HA VAN NEKI BELÕLE… Namármost olvasni azért itt-ott kintragadt gépekről is, amit a mindenható vad nyugaton sem tudtak gyorsan megjavítani és akkor mi van? Akkor sincs semmi… ez van.

Egy szó mint száz, nekem voltak _reális_ tapasztalataim a hazai szervizszolgáltatással és szerintem a körülményekhez mérten egész elviselhető élményem volt. Más márkákkal is voltam már szervizben és még olyan esettel is találkoztam, ahol kimondottan bunkók voltak az ott dolgozók. A “gyors” meg nem szerepelt a szótárban, szóval kis viszonyítási alappal rögtön átértékeli az ember a dolgokat.

Tom.

 
JP
 
Avatar
 
 
JP
Az összes posztok száma:  749
Csatlakozva  05-12-2003
 
 
 
05 December 2006 13:51
 

Én éppen tegnap vittem visssza a 2. iPod shuffle-t a az Electroworld-be, mert shuffle módba lefagy az aranyos. Az első ugyanilyen hibával 3 hét alatt futott egy kört. Azt mondta az vevőszolgálatos illető, hogy a 3 hetes javítási idő nem is rossz, mert az átlag, minden más terméküket figyelembe véve ennél rosszabb és van 2 hónapos átfutásuk is. Szóval, hogy “Ne vegyünk Mac-et !”, ez tényleg butaság, mert mindennel ez a helyzet.
Mindenkinek meg kell küzdeni a saját problémájával sajnos :-(

 
 
Bubu007
 
Avatar
 
 
Bubu007
Az összes posztok száma:  8653
Csatlakozva  20-05-2005
 
 
 
05 December 2006 14:42
 
Alex91 - 04 December 2006 10:05 PM

Bubu szopatja sajat magat, nem kell neki szerviz :DD!

Már túl vagyok a kezdeti holtponton.

 
tiv83us
 
Avatar
 
 
tiv83us
Az összes posztok száma:  87
Csatlakozva  20-06-2006
 
 
 
05 December 2006 16:11
 

12 evig PC-t hasznaltam, ennek az idonek 80%-at vegig szoptam a virusokkal, a kek halalokkal, a letorolhetetlen, kiirthatatlan spyware -ill adware-ekkel es egyszer csak elegem lett. Akkor olvasgattam meg tavaly nyaron itt a forumon a Mac-rol, atnyalaztam kemenyen es ugy dontottem egyelore veszek egy un. “belepo” Mac-et, ez lett egy G41.42GHz-es Mac Mini 512MB RAM-al es 80-as HDD-vel, csak hogy belekostoljak kicsit a vilagba, hogy egyaltalan bejon-e nekem ez az egesz OS/X. Ennek mar lassan masfel eve, azota ugymond kitanultam a Tiger vilagat es azota le sem lehet szedni a Mac elol. Ugy gondoltam, hogy eljott az ideje, hogy egy komolyabb gepre fektessek be amit esetleg hordozhatok, leven sokat utazok, ugyanis a nejem jelenleg Bp-en van, en USA-ban elek es termeszetesen az egesz csaladom ossze-vissza szetszorva az Allamokban. /Szerencsere tobbnyire csak a keleti parton :)/. Szoval multheten megrendeltem az uj C2D-vel felszerelt MacBook-omat, 2GB RAM-al es egyelore /kopp-kopp/ hibatlan, gyors es ugyanugy megbizhato, mint a mellette piheno elodje a Mac Mini, ugyhogy a vigyort nem lehet lecsalni a fejemrol, annyira bejott az egesz Mac-es vilag. Ha ez a MB is hajlando lesz ilyen megbizhatosaggal mukodni, mint a kis Mac Minim, /amit mellesleg maig hasznalok/, akkor ismet meghajlok az Apple elott. Nem azert mert rajta van az alma, nem azert mert csilli-villi a design, hanem mert MEGBIZHATO es juzerfrendli.
Igen, nekem annyi elonyom van, hogy itt az USA-ban ha valami gaz van a geppel es az asztalra csapok, - elejtem a “get me a manager right away” mondatot - akkor perceken belul kicserelik a gepet, mert tudjak, hogy fentrol nagy-nagy seggberugas sorozatot kapnak, ha szarakodnak az ertekes customerekkel. Itt az Apple megbecsuli a vasarlokat ezert sajnalkozva olvasom, ami az Europai regioban tortenik szerviz-ugyileg.
Ettol fuggetlenul tapasztalataim es magyar barataim szerint is meg mindig jobban megeri hosszabb tavra befektetni egy Mac-re, minthogy a PC-vel szivni allandoan. /Mellesleg megjegyzem, nem voltam amator felhasznalo, router beepitett, agyonkonfiguralt tuzfaltol kezdve, kulon kulso tuzfalak agyon konfiguralva, eredeti virusirto-ellenorzok hada figyelt a gepemen es mindig beszoptam valamit, /eskuszom, a kakiszex.com kozelebe sem mentem :D/ amitol johetett a rendszer reinstall…/. Szerintem megeri vallalni a “kockazatot” es nem tantorodni meg a szar szerviz elol, szerintem nem tobb az eselye hogy egy Mac-el hasonlokat szivjal a szervizben, mint egy PC-vel. Csak ennyit akartam, sorry egy kicsit hosszu lett…:)

 
 
Peter Gyorfi
 
Avatar
 
 
Peter Gyorfi
Az összes posztok száma:  32
Csatlakozva  11-11-2005
 
 
 
05 December 2006 16:13
 

Csak most tudok irni mert otthon nince gepem mar tobb mint 1 honapja.

Van par erdekes hozzaszolas. Most hirtelen ezekbol kettore reagalnek:

1. Nem javaslok semmit mit vasarloljatok de az altalunk premium katagorianak hitt MAcintosh itthon nem az hala a grancia hianyanak.
Ezt csak ugy lehet megvaltoztatni ha van hozza hatalmunk. Egy hatalmunk van a csak es az a vasarloero. Ugyhogy ne vegyetek Macintosht itthon amig meg nem valtozik a garancialis helyzet.

2. Valaki azt javasolta, hogy lapitsakmert kulonben meg valami szervizes/kereskedo elolvassa topic-ot es akkor jusztse oldjak meg a problemat? Meghogy en mocskolodnek.

Nem erzitek mennyire nevetseges “partallami” ez a hozzaallas? En a tiszta tenyeket irtam le. Ha ez mocskolodas akkor azert az mert mocskos a garancialis szerviz. Es igen is olvassak csak el a szervizben a forgalmazonal es a kereskedoknel ezt a topic-ot, hogy eszbekapjanak nem csak idiota, beszari onmagat megvedeni nem tudo “kocsogok” vesznek Macintosh-t.

Addig is ne vegyetek Macintosh-t itthon.

 
MamaSaid
 
Avatar
 
 
MamaSaid
Az összes posztok száma:  592
Csatlakozva  27-06-2006
 
 
 
05 December 2006 16:17
 

Ennek nem sok értelme van. Szar a konstrukció, rosszak az alkatrészek, de ebben a kategóriában még mindíg a legjobb ajánlat. Főleg most, hogy jön a c2duo és a cduos gépeket nyomott áron lehet megvenni.
Egyébként ha megy akkor hasít, jó a design, bár a fehér nekem kicsit vad és teljesítményben teljesen rendben van. Ha megy.
A szervíz pedig egy másik dolog. Ahol én vettem, ott van saját szervíz és nem kell az inter***-hoz fordulni, készségesek és gyorsak voltak. Pedig az is itthon van.

 
Macc
 
Avatar
 
 
Macc
Az összes posztok száma:  2704
Csatlakozva  20-12-2003
 
 
 
05 December 2006 16:17
 

Es aki komolyan dolgozik ezzel a geppel, az most aljon at egy masik rendszerre? Szted kivitelezheto ez a dolog? Ha senki nem venne gepet tudod mi lenne? Hat nem hogy megjavulna a garancialis javitas, de meg is szunne az egesz magyarorszagi Apple ertekesitessel egyutt. Milyen jo is lenne. Sztem Te ne vegyel Mac-et, es ha nincs szerencsed, majd rajossz, hogy barmid elromlik azzal szivas van.

 
Peter Gyorfi
 
Avatar
 
 
Peter Gyorfi
Az összes posztok száma:  32
Csatlakozva  11-11-2005
 
 
 
05 December 2006 16:31
 

Akkor inkabb lapitsunk? Es oruljunk ha forgalmazo odavet egy kis koncot? Szerintem ki kell allni a jogainkert.

 
Macc
 
Avatar
 
 
Macc
Az összes posztok száma:  2704
Csatlakozva  20-12-2003
 
 
 
05 December 2006 16:36
 
Peter Gyorfi - 05 December 2006 04:31 PM

Akkor inkabb lapitsunk? Es oruljunk ha forgalmazo odavet egy kis koncot? Szerintem ki kell allni a jogainkert.

Sztem is, de nem igy. Sot, nekem inkabb ez a lapitas, hogy inkabb nem veszek valamit, ami normalis korulmenyek kozott megkonnyiti az eletemet.

 
htoms
 
Avatar
 
 
htoms
Az összes posztok száma:  36
Csatlakozva  28-11-2006
 
 
 
05 December 2006 16:36
 
Peter Gyorfi - 05 December 2006 04:31 PM

Akkor inkabb lapitsunk? Es oruljunk ha forgalmazo odavet egy kis koncot? Szerintem ki kell allni a jogainkert.

Helyes, igy igaz. De nem megoldás, hogy ne vegyünk!

OFF:
Angol billen (iBook és igazából spanyol bill) mi a hosszu i? :D
ON:

 
Peter Gyorfi
 
Avatar
 
 
Peter Gyorfi
Az összes posztok száma:  32
Csatlakozva  11-11-2005
 
 
 
05 December 2006 16:52
 

Tevedsz a lapitas az, hogy ha lenyelem az ilyen banasmodot mert ugymond “ugyse tudok semmit tenni ellene”.

 
Titi
 
Avatar
 
 
Titi
Az összes posztok száma:  13312
Csatlakozva  27-02-2004
 
 
 
05 December 2006 16:55
 

Hosszú ill. ékezetes betűk angol billentyűzeten:
Alt+E + i = í, Alt+E + e = é stb.
Alt+U + u = ü, Alt+U + o = ö stb.
Alt+I, Alt+` és Alt+N még a “repülő” ékezetek billentyűkombinációi.

 
 
htoms
 
Avatar
 
 
htoms
Az összes posztok száma:  36
Csatlakozva  28-11-2006
 
 
 
05 December 2006 17:01
 

Ha a termek megfelelő számomra én megveszem. A következő kör a garis szivás de ez pl egy DVD esetében nekem holnap kezdődik az auchanban :D szal nem hinném, hogy bármi jóra is számithatok ezügyben, de majd kiderül.

 
Peter Gyorfi
 
Avatar
 
 
Peter Gyorfi
Az összes posztok száma:  32
Csatlakozva  11-11-2005
 
 
 
05 December 2006 17:11
 

Ketlem,de lehet hogy tevedek, hogy te az Auchanban 700 000Ft-ert vettel DVD-t. Most egy premium markarol beszelunk ahol a garancia nincs a termek szintjen.

Egy ilyen beruhazast ugy tesz meg az ember, hogy utana a termeket hasznalni akarja, akar munkara is, es elvarja hogy megfelelo szolgaltatas jarjon hozza. Mert ha az nincs akkor lehet venni Gericom-ot felaron.

 
iFish
 
Avatar
 
 
iFish
Az összes posztok száma:  3119
Csatlakozva  11-01-2006
 
 
 
05 December 2006 17:23
 

Amikor én vásárolok valamit (nagyértékű berendezést) mindig utánanézek a garanciális háttérnek, szervizhálózatnak. Ha erre rákérdeztél a vásárláskor, és nem ezt mondták, akkor megtévesztettek. Ebben az esetben jogilag is védett vagy, megtámadhatod az adásvételt. Amúgy lehet kötni olyan biztosítást, ami jobb, mint az applecare, mivel minden (még a felhasználó hibájából eredő) probléma esetén térít, fedezi a javíttatás, cseregép, és akár a kiesett bevételből származó károkat is.

 
 
Acsi001
 
Avatar
 
 
Acsi001
Az összes posztok száma:  3818
Csatlakozva  21-04-2005
 
 
 
05 December 2006 19:08
 

Azért megkérdem. Tudtok említeni akármilyen cég, akármilyen termékét, ahol a vásárlók kedvére lenne a garanciális ügyek intézése?
Ki próbálkozott már, mondjuk a HP-nél? Cseregépet követelve! Vagy a fényképezőgépek szervizében?
S azért, a gyári support viszont szerintem nagyon jó.

 
 
htoms
 
Avatar
 
 
htoms
Az összes posztok száma:  36
Csatlakozva  28-11-2006
 
 
 
05 December 2006 19:25
 
Peter Gyorfi - 05 December 2006 05:11 PM

Ketlem,de lehet hogy tevedek, hogy te az Auchanban 700 000Ft-ert vettel DVD-t. Most egy premium markarol beszelunk ahol a garancia nincs a termek szintjen.

Egy ilyen beruhazast ugy tesz meg az ember, hogy utana a termeket hasznalni akarja, akar munkara is, es elvarja hogy megfelelo szolgaltatas jarjon hozza. Mert ha az nincs akkor lehet venni Gericom-ot felaron.

Nem ez egy akcios pana dvd volt 39.000.- szerintem mindegy hogy mi az erteke a termeknek….

Alapvetoen az is gaz ha olcso termeked megy tonkre plane ha nehezen beszerezheto es pl mar nem gyartott de meg garancialis termek. Szoval nem meghatarozo, es ha szuksegem van ra a munkamhoz akkor ugyanolyan problemas mint amikor az autom megy tonkre ami mellesleg fel esves es 3x volt szervizelve igen gazos hibakkal. (kormanymu pl - Astra)

 
zsolti2
 
Avatar
 
 
zsolti2
Az összes posztok száma:  1048
Csatlakozva  18-07-2005
 
 
 
05 December 2006 19:51
 
Acsi001 - 05 December 2006 07:08 PM

Azért megkérdem. Tudtok említeni akármilyen cég, akármilyen termékét, ahol a vásárlók kedvére lenne a garanciális ügyek intézése?
Ki próbálkozott már, mondjuk a HP-nél? Cseregépet követelve! Vagy a fényképezőgépek szervizében?
S azért, a gyári support viszont szerintem nagyon jó.

DELL - 3 év helyszini gari van az asztali gépekre, ha bedöglik telefonálsz és 1-2-3 napon belül kijönnek (vidéken is) és nálad megcsinálják. Nálam ez a top, csak jó tapasztalat van vele. Notbookokra nincs helyszini gar.

NIKON - szar, az én gépem 3 hónapja van szervizben, most az aktuális duma, hogy tokyo-ból várják az alaktrészt (gondolom palackpostán adták fel)

CANON - fényképezőgépügyben azt hallottam ugyanez a helyzet mint a nikonnál, de nincs személyes tapasztalatom.

KONICA-MINOLTA - fényképezőgépügyben ugyanaz mint a nikon, ez is személyes tapasztalat.

 
 
htoms
 
Avatar
 
 
htoms
Az összes posztok száma:  36
Csatlakozva  28-11-2006
 
 
 
05 December 2006 20:05
 
zsolti2 - 05 December 2006 07:51 PM
Acsi001 - 05 December 2006 07:08 PM

Azért megkérdem. Tudtok említeni akármilyen cég, akármilyen termékét, ahol a vásárlók kedvére lenne a garanciális ügyek intézése?
Ki próbálkozott már, mondjuk a HP-nél? Cseregépet követelve! Vagy a fényképezőgépek szervizében?
S azért, a gyári support viszont szerintem nagyon jó.

DELL - 3 év helyszini gari van az asztali gépekre, ha bedöglik telefonálsz és 1-2-3 napon belül kijönnek (vidéken is) és nálad megcsinálják. Nálam ez a top, csak jó tapasztalat van vele. Notbookokra nincs helyszini gar.

NIKON - szar, az én gépem 3 hónapja van szervizben, most az aktuális duma, hogy tokyo-ból várják az alaktrészt (gondolom palackpostán adták fel)

CANON - fényképezőgépügyben azt hallottam ugyanez a helyzet mint a nikonnál, de nincs személyes tapasztalatom.

KONICA-MINOLTA - fényképezőgépügyben ugyanaz mint a nikon, ez is személyes tapasztalat.

Itt is latszik, hogy nem megoldas ha senki nem vesz NIKON gepet ami emugy igen jo marka a fenykepezeseben.

 
Peter Gyorfi
 
Avatar
 
 
Peter Gyorfi
Az összes posztok száma:  32
Csatlakozva  11-11-2005
 
 
 
05 December 2006 20:18
 

Ujabb fejlemenyek vannak. Az muszaki igazgato megigerte, hogy ma valaszt ad, hogy mi tortenik a gepemmel. Termeszetesen nem irt e-mail-t es nem is telefonalt. Amikor en keresem azt mondjak kint van rendezvenyen es keressem holnap. A radiotelefonjat nem adjak meg es mikor ezt serelmeztem a telefonos kisasszony “lebaszta” a telefont.

Ne vegyetek Macintosht itthon!

 
htoms
 
Avatar
 
 
htoms
Az összes posztok száma:  36
Csatlakozva  28-11-2006
 
 
 
05 December 2006 20:26
 
Peter Gyorfi - 05 December 2006 08:18 PM

Ne vegyetek Macintosht itthon!

Igerem itthon nem fogok. Majd elmegyek az eladohoz inkabb.

De nyissunk uj topikot, “Ne vegyetek levegőt itthon” cimmel.

Koszos, büdös és senkit nem érdekel az se.

 
Macc
 
Avatar
 
 
Macc
Az összes posztok száma:  2704
Csatlakozva  20-12-2003
 
 
 
05 December 2006 20:27
 
Peter Gyorfi - 05 December 2006 08:18 PM

Ne vegyetek Macintosht itthon!

Valami ujat esetleg? ezt mar hallottuk:)
Ha elkezdenel nem vasarolni problemas termekeket, akkor lassan a hid alatt alhatnal meztelenul.

 
gyzsolt
 
Avatar
 
 
gyzsolt
Az összes posztok száma:  3147
Csatlakozva  19-03-2006
 
 
 
05 December 2006 20:33
 

Na, akkor Ofotért :D

Miskolcon vettem egy szemüveget, de mivel Pesten tanulok, meg azóta itt is lakom, itt adtam be javításra, amikor egyik este levettem, és a füemen maradt a keret fele. (elengedte magát egy forrasztás).

Mivel a keret garis volt, gondoltam egyszerű lesz a dolog, de a pesti üzletben a pasas mondta, hogy szerinte én törtem el, és bevizsgálás, stb. lesz, meg hogy a keret eredeti árának háromnegyedébe lesz az új ára, ha neki van igaza.
Gondolta, hogy lehet, hogy a miskolciak valami külön garit vállalhattak esetleg, vigyem oda.

Egyefene, leutaztam vele Miskolcra, készségesen átvették, felküldték Pestre garis javításra, onnan visszaküldték Miskolcra, én meg visszamentem érte oda, és egy héttel később már újra szemüveges voltam :D
kicserélték a keretet, és nagyon csodálkoztak, hogy mi a frászért jöttem le ezért Miskolcra…

Fényképezőgép:
Volt egy fényképező törésem nemrég (bár én ejtettem le), de Fuji szervízben két hétig volt, teljesen jó állapotban kaptam meg, két hét alatt.
Először a forgalmazóhoz mentem, ahol felírták a számomat, és mondták, hogy majd szólnak, tudtam, hogy nem fognak. (Természetesen igazam is lett.) Így hát inkább benéztem a hivatalos márkaszervízhez, személyesen adtam be a cuccot.
Hát igen, szerencsére a forgalmazónál nem hagytam ott a gépet, mert igazából csak az EVF kereső sérült meg rajta, így még használható volt…

 
gyzsolt
 
Avatar
 
 
gyzsolt
Az összes posztok száma:  3147
Csatlakozva  19-03-2006
 
 
 
05 December 2006 20:37
 
Macc - 05 December 2006 08:27 PM
Peter Gyorfi - 05 December 2006 08:18 PM

Ne vegyetek Macintosht itthon!

Valami ujat esetleg? ezt mar hallottuk:)
Ha elkezdenel nem vasarolni problemas termekeket, akkor lassan a hid alatt alhatnal meztelenul.

Hagyjátok, neki küldetése van!
Javítani akar a helyzeten. Csak furán fogott hozzá. ... nagyon furán…
Amint rájön, hogy ezzel mire megy, nekifog majd remélhetőleg egy értelmesebb módon. Hagyjuk, hogy kiélje magát egy kicsit!

 
Peter Gyorfi
 
Avatar
 
 
Peter Gyorfi
Az összes posztok száma:  32
Csatlakozva  11-11-2005
 
 
 
05 December 2006 20:38
 

Tenyleg azt gondoljatok, hogy ez a normalis? Igy kell banni a vevokkel?

Nektek ez megfelel? Ti sajat magatokat is ennyire lebecsulitek mint akivel ugy lehet banni mint egy rongyal?

Ez igy rendben van?

Ez a forum azert van, hogy elmondjuk a problemakat, tobbek kozott.

Tudjatok mi az ami senkit nem erdekel? Az hogy a “Windows egy fos a Mac a kiraly”. Na ez senkit nem erdekel.

Ugye nehez beilleszteni a sztarolt marka kepebe ezt a szervizhatteret es elfogadni azt, hogy igy az egesz nem er semmit.

 
Peter Gyorfi
 
Avatar
 
 
Peter Gyorfi
Az összes posztok száma:  32
Csatlakozva  11-11-2005
 
 
 
05 December 2006 20:42
 

A te hozzaszolasod ott hibadzik, hogy ez nem Fuji es nem is szemuveg forum.

Szerintem oda irj.

 
Macc
 
Avatar
 
 
Macc
Az összes posztok száma:  2704
Csatlakozva  20-12-2003
 
 
 
05 December 2006 20:44
 

Nem errol van szo! Igen lehet hogy baromi nagy szivas a legtobb hazai garancialis ugyintezes, lehet hogy kemenyen a sarkadra kell allni, hogy megkapjad amit akarsz, es ha szukseg van ra igyekszem meg is tenni, de (az altalad lenyegtelennek tartott dolog:) en akkor sem fogok az altalam olyannyira utalt Win-nel dolgozni, csak mert szopas a garancia ervenyesitese. Azzal is szopas lenne… (tisztelet a kivetelnek)

Szoval ha az asztalra csapsz, annak nagyobb a visszhangja, mintha csendben mindannyian elsunnyogunk. En igy latom.

 
gyzsolt
 
Avatar
 
 
gyzsolt
Az összes posztok száma:  3147
Csatlakozva  19-03-2006
 
 
 
05 December 2006 20:44
 

ne izgulj, itt nagyon sokan tudjuk, hogy ma itthon szar a helyzet.
a lényeg, hogy nem itt a fórumon kell vergődni ezzel kapcsolatban.

ez nem változtat sokat a gazdasági helyzeten, amiből az egész fakad.

ha a szervízeseket rendesen megfizetnék, lehet, hogy jobb munkát végeznének.
ha lenne kellő infrastruktúra, ha a normális csomagküldő szolgálatok árait meg tudná fizetni egy vállalkozás, ha nem lenne annyi pénzéhes vezető...

ha az emberek éreznék, hogy a munkájuk ér valamit.
ha viszont nem vesz senki mac-et, azzal pont azt érnénk el, hogy még ennél is kevesebb pénz menne a szervíz-viszonteladói hálózat fejlesztésébe.
így is kevés haszon van a macikon, ezért szar a szervíz is.

 
zozo2001hu
 
Avatar
 
 
zozo2001hu
Az összes posztok száma:  1616
Csatlakozva  10-09-2004
 
 
 
05 December 2006 20:47
 

Péter nekem van egy jobb ötletem! Szépen keresd meg Magyarósi Csabá-t, ő szokott informatikai cikkeket és apple híreket teszteket kirakni az index hírportálra, itt a BM fórumon is szokott irogatni megtalálod az e-mail címét szerintem. Szóval ketten szépen írtok közösen egy objektív cikket a hazai apple szervízhelyzetről, a tortúráról a szolgáltatás színvonaláról és utána kitesziktek 1-2 napra az index főoldalára. Szerintem ezek után kellene valaminek történnie, vagy nem? :)

 
 
gyzsolt
 
Avatar
 
 
gyzsolt
Az összes posztok száma:  3147
Csatlakozva  19-03-2006
 
 
 
05 December 2006 20:48
 
Peter Gyorfi - 05 December 2006 08:42 PM

A te hozzaszolasod ott hibadzik, hogy ez nem Fuji es nem is szemuveg forum.

Szerintem oda irj.

miért van az, hogy csak a pozitív hozzászólásokkal vitatkozol?
nem én kezdtem a fényképezőgép témát…

 
Eki
 
Avatar
 
 
Eki
Az összes posztok száma:  1874
Csatlakozva  03-01-2006
 
 
 
05 December 2006 20:53
 

Tökéletesen egyetértek Peter Gyorfi-vel, bár nekem a mac-el kapcsolatban nem voltak garanciális/szervíz gondjaim.

Több témával kapcsolatban én is észrevettem azt a szellemiséget, mintha valamit védenének.
Egy maguk által elfogadott eszmét, hogy a MAC az szent és verhetetlen, a MAC a szép, a gyors, a WIN és a “hagyományos” pc az fos. Simán átérzem a helyzeted, ugyanis hasonló cipőben egy fényképezőgéppel már én is jártam. A vége az lett, hogy fogyasztóvédelemhez fordultam, de sajnos ők is csak a jogszabályokat tudták betartani/betartatni. Saját lábamra állva polgári pert indítottam. Ahogy az ügyvédi felszólítást/megkeresést megkapta a kereskedő felhívott, hogy ne pereljek, menjek be és valahogy oldjuk meg a dolgot. Kaptam egy új gépet…ennyi!

Szorítok Neked, kitartás, ezek elvek! Te kifizettél kemény pénzt a termékért és a hozzá járó garancia supportért. Te sem nyafogtál, hogy majd így, vagy úgy fizetsz….vagy nem fizetsz…most ÕK JÖNNEK! Csak hozzáállás kérdése.

Hajrá!

 
 
Arilius
 
Avatar
 
 
Arilius
Az összes posztok száma:  234
Csatlakozva  26-01-2006
 
 
 
05 December 2006 20:54
 
zozo2001hu - 05 December 2006 08:47 PM

Péter nekem van egy jobb ötletem! Szépen keresd meg Magyarósi Csabá-t, ő szokott informatikai cikkeket és apple híreket teszteket kirakni az index hírportálra, itt a BM fórumon is szokott irogatni megtalálod az e-mail címét szerintem. Szóval ketten szépen írtok közösen egy objektív cikket a hazai apple szervízhelyzetről, a tortúráról a szolgáltatás színvonaláról és utána kitesziktek 1-2 napra az index főoldalára. Szerintem ezek után kellene valaminek történnie, vagy nem? :)

Na ez egy jó ötlet szerintem. Én is hozzá tudnék járulni két sztorival.

 
htoms
 
Avatar
 
 
htoms
Az összes posztok száma:  36
Csatlakozva  28-11-2006
 
 
 
05 December 2006 20:54
 
Peter Gyorfi - 05 December 2006 08:38 PM

Tudjatok mi az ami senkit nem erdekel? Az hogy a “Windows egy fos a Mac a kiraly”. Na ez senkit nem erdekel.

Ugye nehez beilleszteni a sztarolt marka kepebe ezt a szervizhatteret es elfogadni azt, hogy igy az egesz nem er semmit.

Ezt nemigen mondta senki (bar biztos gondoltak ra paran koztuk en is).

Te mi miatt vetted meg? Gondolom az igen hatekony es mondhatni tokeletes rendszeredet gondoltad lecsereled egy sokkal szarabbra aminek gozod nincs milyenek a garancialis feltetelei de azert kidobsz ra 600.000.- magyar vasat?

Nem bunkozni szeretnek, de ilyen koltsegek mellett ilyen buktaval lehet szamolni sajnos. Nem szeretem en sem ezt a jomagyar hozzaallast de sajnos ez az atlag nalunk. De konyorgom ertsd mar meg, hogy nem minden esetben igaz ez, es plane azt merd fel, hogy komolyan erted e mit akarsz elerni. Mert szerintem nem igazan. Az ha nem veszunk itthon azaz Mo.-on mac-et, azzal kinek lesz rosszabb? Nekunk :D Miert? Mert azok a kereskedik akik tulelnenek valahogy egy ilyen bojkottot azok szepen elkezdenenek egyeb dolgokat is forgalmazni mondjuk pc alkatreszeket. Erre ugye meg kevesebben vennenek mac-et mert ott az olcsobb a kereskedo is jobban fogja aajanlani mert “olcsobb” stb. Viszont ezzel mit ernenk el? Hat azt, hogy akinek muszaj hasznalnia a MAC-et es esetleg meg tudja es szereti is na azzal jol kiba..nank es szepen a magyarok elkezdenenek ebay szemetekbol epitkezni. Mekkora ipari fejlesztesi terv ez bahhh. Szal nemar. Hagy a francba a kampanyodat, kuzdj meg a szemet apple-el es utzana ha visszaadjak akkor add el a fenebe lehet megveszem mert eppen egy komoly munkaallomason targyalok asszonnyal. En meg boldogan fogok elni vele.

Vicc:
ironia ON: persze csak a veteli ar felet adom erte mert mar volt szervizelve… :D

Gondolkozz el egy kicsit a vilagmegvaltasi projekteden es merd fel mik a lehetosegeink ebben a csodaszep kis orszagban…....... Lehet sirva fogsz fakadni.


Szerk: Azzal en is egyetertek hogy kuzdjel meg az igazadert…. Mielot felreertes tortenik…

 
Count Zero
 
Avatar
 
 
Count Zero
Az összes posztok száma:  1693
Csatlakozva  05-01-2006
 
 
 
05 December 2006 21:03
 

A topicban eddig Magyarósi Csaba bevonása volt a legjobb ötlet. Csatlakozom.

 
 
gyzsolt
 
Avatar
 
 
gyzsolt
Az összes posztok száma:  3147
Csatlakozva  19-03-2006
 
 
 
05 December 2006 21:04
 

Figyelj Péter!

Remélem, hogy elérsz majd valami pozitív változást, támogatnám is a dolgot, ha nem találnám abszurdnak a módszert. Komolyan veled vagyok, csak tanultam közgázt.

 
.lov.
 
Avatar
 
 
.lov.
Az összes posztok száma:  538
Csatlakozva  05-06-2006
 
 
 
05 December 2006 21:53
 

És végre igen, három oldal alatt eljutottunk oda hogy végre született egy jó ötlet:) Egy cikk -ha a megfelelő emberek olvassák - talán tényleg hozhat pozitiv változást.

 
iFish
 
Avatar
 
 
iFish
Az összes posztok száma:  3119
Csatlakozva  11-01-2006
 
 
 
05 December 2006 21:56
 

kb. annyit, mint amikor a brazil állapotok miatt egy amerikai emberke írt egy nyílt levelet SJ-nek. Pedig ott, ha jól tudom előbbre vannak mint mi:(

 
 
htoms
 
Avatar
 
 
htoms
Az összes posztok száma:  36
Csatlakozva  28-11-2006
 
 
 
05 December 2006 22:04
 
iFish - 05 December 2006 09:56 PM

kb. annyit, mint amikor a brazil állapotok miatt egy amerikai emberke írt egy nyílt levelet SJ-nek. Pedig ott, ha jól tudom előbbre vannak mint mi:(

de mégis jobb minthogy ne vegyünk

 
Count Zero
 
Avatar
 
 
Count Zero
Az összes posztok száma:  1693
Csatlakozva  05-01-2006
 
 
 
05 December 2006 22:06
 

Nem SJ-nak kéne első körben odafigyelnie, már az is javulást hozna, ha a Magyarország-specifikus, helyi gondokat orvosolni próbálnák (pl. nagyobb raktárkészlet).

 
 
solilaci
 
Avatar
 
 
solilaci
Az összes posztok száma:  1071
Csatlakozva  28-05-2005
 
 
 
05 December 2006 23:37
 
Eki - 05 December 2006 08:53 PM

Te kifizettél kemény pénzt a termékért és a hozzá járó garancia supportért. Te sem nyafogtál, hogy majd így, vagy úgy fizetsz….vagy nem fizetsz…most ÕK JÖNNEK! Csak hozzáállás kérdése.

Ez itt a lenyeg !

 
 
fusionfan
 
Avatar
 
 
fusionfan
Az összes posztok száma:  2903
Csatlakozva  22-03-2006
 
 
 
06 December 2006 00:39
 

Ha mindenki elretten, akkor mi szívjuk meg. Ezen kár csámcsogni.

Most hogy megy a win, mindennél egyszerűbb az embereket mac-re csábítani. minden mac-es egyébként is akarva-akaratlanul téríti a körülötte lévőket. Az én gépemet már vagy 100-an körbeugrálták mióta megvan. Mutatsz nekik csillivillit, megmondod hogy atomstabil és ha kell megy rajta kíndóz és már veszi is. Főleg ha mellé bírod mondani hogy ej, de marha jó a szervízháttér! Nem értem, pont ezért volna értelme invesztálni a szervízbe. Mert itt az ajnározott Dell a három év garival, elképesztően ronda szegény, recsegő fröccsöntött műanyag, katasztrofális touchpad, nem sorolom. Miért veszik annak ellenére hogy baromi drága és elképesztően ronda? Mert három év a gari. Bárki aki ismerős dell-t használ ezt mondta róla. Én úgy gondolom, hogy egy kis befeketetés nagyon megérné a szervízbe! Vajon miért van a Dell-nek akkora részesedése amekkora? Mert nem jobb az sem mint a többi.

 
 
tiv83us
 
Avatar
 
 
tiv83us
Az összes posztok száma:  87
Csatlakozva  20-06-2006
 
 
 
06 December 2006 00:50
 
Peter Gyorfi - 05 December 2006 08:38 PM

Tenyleg azt gondoljatok, hogy ez a normalis? Igy kell banni a vevokkel?

Nektek ez megfelel? Ti sajat magatokat is ennyire lebecsulitek mint akivel ugy lehet banni mint egy rongyal?

Ez igy rendben van?

Ez a forum azert van, hogy elmondjuk a problemakat, tobbek kozott.

Tudjatok mi az ami senkit nem erdekel? Az hogy a “Windows egy fos a Mac a kiraly”. Na ez senkit nem erdekel.

Ugye nehez beilleszteni a sztarolt marka kepebe ezt a szervizhatteret es elfogadni azt, hogy igy az egesz nem er semmit.

Egyreszt ez nem az Apple hibaja, hanem a “kedves” magyar szerviz kirendeltesegeknek az alkalmazottaie, ahogy hozzaallnak, mivel megkene mozgatni nehany kulfoldi szalat, hogy alkatreszt szerezzenek es az mar tulmegy a hataskoron, masreszt pedig romoljon el egy HP, vagy egy Gateway masinad, probald meg azt is elintezni 24 oran belul, hogy szonelkul legariztassak.

 
 
Handras
 
Avatar
 
 
Handras
Az összes posztok száma:  7335
Csatlakozva  28-12-2003
 
 
 
06 December 2006 02:54
 

Na akkor tisztazzunk par dolgot, mert az eremnek mindig ket oldala van.

Peter viszonteladoi DAC1 aron vette minden Apple gepet. Azert a viszonteladoi aron, mert elvileg az o cege is viszontelado a HDSYSnel, de rajtam keresztul egyszerubb volt, mert egyszeruen levettem a polcrol, ergo olyan mintha az en egyik demogepem tonkremenne amit persze joval a listaar alatt vasaroltam. Viszont ez mindegy is lehetne mert a szerviznek ehez semmi koze, ok elvileg egy garos gepet kellene javitsanak. Viszont ha Peternek nem beker aron adtam volna el a gepet, en is pattoghatnek a HDSYSnel, mondvan, hogy egy igen jo vasarlonkrol van szo, de igy raneznek a szamla vegosszegere, es latjak, hogy egy atszamlazott geprol van szo.

Peter 1 honapig nem erdeklodott a szervizben, hogy mi van a geppel, talan azert mert titkon remelte, hogy egy honap utan lazan visszakapja a vasarlaskor kifizetett osszeget, ami termeszetesen nem egyenlo a gep mostani ertekevel. Ezt csak hallottam valakitol, nem biztos, hogy igy van.

Az sem biztos, hogy az itthoni kereskedoket kellene szivatni azert mert esetleg a NAGY APPLE kintrol nem kuld, soka kuld, es hibas alkatreszt kuld a gephez. Ez sem biztos, de a szerviz valoszinuleg tudja papirokkal igazolni a bevizsgalas es alkatreszrendeles idopontjat. Ha meg a kinti Apple a ludas, akkor a kulfoldon vasarlas sem old meg semmit, ez esetben az europai HQ-ra kell angolul panaszlevelet irni.

Az egyeduli dolog ami problemas jelen esetben az, hogy Peter nem nagyon tud elerni senkit a HDSYS-nel, illetve nagyon lassan, vagy egyaltalan nem reagalnak a megkeresesere.

 
Handras
 
Avatar
 
 
Handras
Az összes posztok száma:  7335
Csatlakozva  28-12-2003
 
 
 
06 December 2006 02:55
 

En javasoltam, hogy szemelyesen kene bemenni a HDSYS Bokor utcai kozpontjaba, es addig nem eljonni amig nem talalnak megoldast a dologra, cseregep, penz visszafizetes, vagy egyeb lehetoseget. Ezt Peter eddig nem tette meg, pedig egy ilyen erteku gep eseteben szerintem erdemes lenne kis idot raszanni a dologra.

Jogilag nem lehet mit tenni, es tegyuk hozza, hogy a fenti problema az itthoni cegek-szervizek 90%-ra igaz.

Nekunk egyebkent barmilyen gepunk tonkrement, az Intercas 2-4 heten belul mindig elvegezte a javitast. En azt mondanam, hogy a garancias problemak kb 10 szazaleka problemas, legtobbszor azert, mert egyszeruen nem erkezik meg az alkatresz.

Szerencsere az alkatreszkuldes logisztikaja is sokat fog egyszerusodni jovore, igy gyorsabbak lesznek a javitasok.

Cseregep… Vannak cseregepek, de ezek tobbnyire a 10 napon belul elofordulo garancialis hibakra mennek el, es egyik kereskedonek sem megy olyan jol, hogy 10-20 Macbookot vagy akarmilyen gepet tartsanak es hasznaljanak el cseregepkent. Mi pl eladtunk 200 darab Macbookot par honap alatt, amin osszessegeben veszteseg volt a mostani euro es core 2 valtozassal, ha ehez meg hozzaveszem, hogy 3-5 % hibaval szamolva csak macbookbol 3-6 darabot kellene cseregepkent elhasznalni, akkor 200 darabnal pont 900 000-1 800 000 forint veszteseg keletkezne pluszba…

Szoval. Most mar latjatok a masik oldalt is, asszem sikerult ravilagitanom minden fenti felmerult kerdesre.

Ha nagyon akartok tenni valamit, akkor erjetek el, hogy ne 4-8 hanem 20-30 % haszonkulcsunk legyen, es akkor nem lesz szervizeles, hanem egy even belul zsir uj gepre tudjuk cserelni a regit. :)

 
zsoltu
 
Avatar
 
 
zsoltu
Az összes posztok száma:  2101
Csatlakozva  25-11-2003
 
 
 
06 December 2006 03:00
 
Acsi001 - 05 December 2006 07:08 PM

Azért megkérdem. Tudtok említeni akármilyen cég, akármilyen termékét, ahol a vásárlók kedvére lenne a garanciális ügyek intézése?
Ki próbálkozott már, mondjuk a HP-nél? Cseregépet követelve! Vagy a fényképezőgépek szervizében?
S azért, a gyári support viszont szerintem nagyon jó.

igen. nem egy ilyet tudok említeni. nem mindenki gondolja a vevőiről azt, amit a hdsys.

 
 
 
   
 
 
 

Apróhirdetések

Hírek

Egy nagy adag iPhone pletyka

2019. 05.21. @ 02:00
1